Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 (47)

Pokaż filtry
3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na...
4,7
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Świetne auto. Zwinne. Wersja Selection ma naprawdę ciekawe wyposażenie, światła FULL LED, wszystkie systemy bezpieczeństwa od Toyoty, aktywny tempomat również na miasto w korki, grzana kierownica i fotele, lusterka sygnalizujące z martwym punktem, duże koła 18", świetny bezstopniowy automat, kamera + czujniki to idealne rozwiązanie na miasto, wersja Selection Platinium z czerwoną skórą - robi robotę. Hybryda to naprawdę cisza w aucie i płynna...
3,2
~Rafał
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto wizualnie bardzo ładne, W opcji którą mam całkiem nieźle wyposażone. Ale niestety w tej cenie można było znaleźć wiele podobnie wyposażonych i wyższej klasy samochodów jak passat, superb i insignia. Kupiłem auto z uwagi na legendarne spalanie hybryd. Ale okazało się, że w moim wypadku hybryda wychodzi znacznie drożej. Spalanie w przypadku niego (gdzie mam 3.7 km dokładnie do pracy) to 9.4 w zimę. Dla porównania insignia ma 2.0 cdti 6.8. Z...
4,3
~RafalWawa
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To auto było kupione do jazdy po mieście, wcześniej jeździłęm hybrydami toyoty i doskonale wiedziałem co kupuję w sensie napędu. I z tej perspektywy auto się spisuje znakomicie - spod świateł do 50-tki to naprawdę mało co jest w stanie sobie z nim poradzić - a wiece? w mieście? nie ma potrzeby. A i w trasie daje radę, nawet w jeździe autostradowej choć wtedy spalanie wyraźnie rośnie (choć 8l/100 nie udało mi się przekroczyć, nawet jadąc...
2,6
~Jarek Katowice
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ja naprawde cały czas zachodzę w głowę, jak to jest z tą "magią" toyoty. Czy ludzie faktycznie kupują samochody tylko na podtawie wyglądu zewnętrznego czy opinie kolegi, sąsiada czy reklam? Otrzymałem CHR jako samochód słuzbowy wersje Hybrid ze skrzynią CVT. Skrót CVT mozna przełożyc na jezyk polski - najgorszy koszmar każdego fana motoryzacji który jezdził w zyciu innymi autami oprócz wspomnianej toyoty. Dlaczego Toyota zawzięcie wciska...
3,5
~Dawid
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Niestety po zachwycie nad wyglądem przyszła refleksja nad całokształtem - honda była lepsza (o niebo) pod każdym względem. Samochód ładny tak z zewnątrz jak i wewnątrz i całkiem dobrze wykończony. I na tym się entuzjazm kończy.
4,9
~Krzystof
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mimo 2 wad naprawdę najlepsze auto jakim dotąd jeździłem w przedziale cenowym do 200tys. Warto wziąć najbogatszą wersję.
4,6
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To moja pierwsza hybryda i na pewno nie ostatnia. Idealne auto do poruszania sie z prędkościami do 120km max. Auto pojedzie i 170 km/h jednak wtedy komfort akustyczny jest na bardzo niskim poziome oraz spalanie jest porownywalne wtedy ze zwykłym autem.
4,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód użytkuję ok roku. Kupiłem bo chciałem auto do miasta, które będzie mało palić. Samochód ma pewne wady ale też sporo zalet.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód bardzo poprawny, dobrze czuje się w mieście i w korkach, bardzo zrywny samochód ze startu zatrzymanego. Na autostradzie słabiej - półtora tony masy i 122KM nie pozwalają na szarżę lewym pasem. Wygląd nietuzinkowy, przyciągający oko.
Toyota C-HR I Crossover