Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 (18) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
No cóż, jeden czy dwóch zawodowych recenzentów na YT zarzucało S-Crossowi, że układ kierowniczy nie wraca idealnie do linii prostej, kiedy puści się w trakcie jazdy skręconą kierownicę, oraz że trzeba ją niemal cały czas trzymać, bo inaczej samochód straci po chwili "azymut" na drodze. Fakt, rzeczywiście tak jest, lecz... tak samo miałem w poprzednim kompaktowym aucie marki Nissan, więc... być może jest to po prostu charakterystyka typowa dla...
3,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Układ jezdny jest w miarę komfortowy i nawet pracuje dość cicho, ale brakuje bardziej pewnego prowadzenia. Auto jest wyższe niż typowy kompakt i to niestety czuć w każdym zakręcie i przy każdym mocniejszym podmuchu wiatru. Przy mocniejszym dodaniu gazu w zakręcie jest też bardzo podsterowny. O układzie kierowniczym nie można powiedzieć wiele dobrego, może tylko to, że przy manewrowaniu na parkingu działa lekko, a promień skrętu jest...
1,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
No, tutaj jest tragedia jak już pisałem wcześniej. Na jedynkę! Podobnie jak "Marek" uważam że ten kto zaprojektował układ kierowniczy s crossa to powinien za karę do końca życia tym jeździć. Na autostradzie trzeba się strasznie skupiać lekki ruch kierownicą powoduje że to auto natychmiast schodzi na bok. Choć s cross nie jest jedynym autem w którym jest tak fatalny układ kierowniczy. W poprzedniej astrze i 208 jest dokładnie to samo. Wiem bo...
5,0
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Mimo bryłowatego nadwozia auto prowadzi się bardzo pewnie. Allgrip od Suzuki robi świetną robotę. Testowałem go w terenie - nawet na chwilę nie sprawiał wrażenia, że sobie nie poradzi. Lód, śnieg, błoto, wyjedzie zewsząd. W szybkich łukach czuć działanie. Auto stosunkowo wygodne jak na niewielką bryłę i masę. Miejskie dziury wybiera przyzwoicie. Na większe nie ma rady, czuć je - jest mimo wszystko dość sztywny, ale za to pewnie się prowadzi.
4,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Sytuacja jak ze skrzynią biegów, choć tu już jestem w stanie wskazać pewien mankament: wyciszenie. O ile silnika bez depnięcia prawie nie słychać, to z zawieszenia słychać bardzo dużo. Nie chodzi o jakieś niepokojące odgłosy, ale szum opon, czy dźwięk przejeżdżania przez niewielkie nawet nierówności, mogłyby być wyciszone lepiej.
1,0
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Tragedia! Ten co zaprojektował układ kierownicy za karę powinien do końca życia tym jeździć! Kompletny brak czucia drogi, kierownica sobie a samochód sobie. Jazda z większą prędkością wymaga nieprawdopodobnego skupienia żeby przez przypadek nie wylądować gdzieś w rowie.
4,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dosyć komfortowy. Z racji wyższego niż w klasycznym kompakcie środka ciężkości i belki skrętnej z tyłu, przy nagłych zmianach kierunku jazdy jest lekko nerwowy. Z kolei w zawieszeniu nic nie trzeszczy i nic nie tłucze. Sprawnie tłumi nierówności.
3,0
~Franek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Zawieszenie twarde nadaje się tylko na idealny asfalt, na nierównościach wpada rezonans i ciężko zapanować nad autem, układ kierowniczy to największa porażka suzuki, prowadzi się fatalnie jak by samo skręcało trzeba non stop korygować
3,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
W bravo było jednak lepiej, tamto auto było praktycznie przyklejone drogi a tym się trochę obawiam wchodzić w zakręty. Układ kierowniczy jest za czuły i trzeba bardziej uważać na autostradzie.
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Uklad kierowniczy jest bardzo precyzyjny , przy dosyc dynamicznym przyspieszaniu "twardnieje" co sprawia ze ciezko zrobic jakies glupie , gwaltowne ruchy , ogolnie bez zastrzezen .
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting