Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 (20) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Wiem, co wybrałem. Nie żadną zawodną skrzynię DSG, nie zabijającą frajdę z jazdy CVT, a klasyczną skrzynię hydrokinetyczną japońskiego producenta Aisin - wypada powiedzieć: "dziękuję, dobranoc" :-) Ogromne gratulacje dla koncernu Suzuki, że w poliftingowym S-Crossie postanowili zaimplementować właśnie TĄ skrzynię. Proszę zauważyć, jak niewiele obecnie produkowanych crossover'ów i suv'ów posiada klasyczną skrzynię automatyczną. Praktycznie...
3,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Zestopniowanie bardzo dobre. Skrzynia pracuje dość precyzyjnie, jednak czasem zdarza się jej przyhaczyć. Ruch lewarka wymaga przyłożenia nieco większej siły niż np w Megane przez co ta ostatnia sprawia lepsze wrażenie i ułatwia szybszą zmianę biegów. Dla mnie niewygodne jest wrzucanie biegu wstecznego: pierścień do góry i w tył jak VI bieg. Ogólnie nieco za "szorstka".
4,0
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Posiadam automata hydraulicznego , kilka razy sie zgubil ,i tylko dlatego 4 gwiazdki , generalnie dla mnie bomba , fajnie reaguje na nacisk na pedal gazu , mam lopatki do zmiany biegow ( w sensie redukcji ) ale , jeszcze ich nie uzylem , co bardzo dobrze swiadczy o automacie. Ciezko mi cos powiedziec o trwalosci , ale to wyjdzie po 3-5 latach.
5,0
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Automat działa super. To CVT z symulacją biegów - naprawdę ciężko to poznać. Tryb manualny z manetkami niczym w autach sportowych pozwala poszaleć. Ręczna redukcja biegów wystarczająco szybka, w trybie automatycznym chwilkę trwa kickdown. Niemniej jednak skrzynię oceniam bardzo dobrze.
1,0
~Marcin
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
sprzęgło padło po 14 tys. km, co wydaje sie niedopuszczalne. Serwis nie uwzglednił wymiany sprzegła w ramach gwarancji. Jeżdżę już 5o lat i taka sytuacja przydażyła mi się po raz pierwszy. Prawdopodobnie przy mocy 140 kM i właczeniu się napedu na 4 koła sprzegło jest po prostu za słabe.
4,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik podnosi poprzeczkę i reszta samochodu chcąc nie chcąc musi za nim nadążyć. Ciężko mi wskazać jakąś sytuację wpływającą na niższą ocenę, ale nie ma w jej pracy tego WOW, które jest przy ocenie silnika. Skoro silnik dostał piątkę, to skrzynia zasługuje na 4 i 3/4 gwiazdki, ale tak ocenić się nie da.
5,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Doskonała klasyczna skrzynia automatyczna z 6. biegami bez koła dwumasowego. Pracuje delikatnie i bardzo szybko przełącza pomiędzy biegami. Jedyny minus, to że ręcznie można zmieniać biegi tylko łopatkami przy kierownicy. Brakuje możliwości ręcznej zmiany biegów lewarkiem.
4,0
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Mogłaby być bardziej zsynchronizowana. Przez pierwszy miesiąc zmiana biegów była przyjemnością. Niestety później biegi nie wchodziły już tak idealnie. Czuć było mały opór. Zgłaszałem problem w serwisie dwukrotnie. Jedyna odpowiedź,, Ten typ tak ma"
3,0
~auber
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Niestety ta skrzynia nie radzi sobie w tym samochodzie,gubi się na górskich drogach,nie wie na jaki bieg przełączyć,na prostych trasach jest dużo lepiej,szczególnie jak się człowiek przesiądzie z DSG
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Osoba fizyczna
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Świetnie współpracuje 6-biegowy automat. Łopatki przy kierownicy do ręcznej zmiany biegów są wręcz niepotrzebne. Również dynamiczniejszy tryb "Sport" jest zbędny.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting