Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 (21) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik jest udany, przyjemnie elastyczny i dobrze rozpędza auto już od 1500 obrotów na minutę, a powyżej 2500 dostaje dodatkowego 'kopa". Da się w miarę rozsądku nawet przyspieszać na V czy nawet VI biegu. Po tym względem jest znacznie lepiej niż np . w Megane IV 1.2 TCe. Zużycie paliwa rozsądne - na "krajówce" przy dużym ruchu i umiarkowanej jeździe 6,2 - 6,4. W mieście około 8. Na niskich obrotach silnik jest dość cichy, ale przy wysokich...
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bardzo dobry silnik, najmocniejsza strona tego samochodu, astry octavię vectry a3 i cała reszta aut zostaje daleko w tyle i na światłach i na autostradzie. Jednostka ta sprawnie przyśpiesza już od dolnego zakresu obrotów nie to co t jet który wymagał wysokich obrotów a po włączeniu trybu SPORT auto jeszcze sprawniej rozpędza się od dołu. Jednak ten tryb nie zawsze jest potrzebny bo na AUTO samochód również oferuje świetne osiągi i pozwala...
5,0
~Maciej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Wcześniej jeździłem dieslem 1.9 multijet 120 km w bravo II bardzo mocny był ale przyznam szczerze że to ten 1.4 Boosterjet jest dynamiczniejszy. Szczególnie w trybie sport wystarczy lekko dotknąć pedału gazu aby się bardzo sprawnie rozpędzać, ale w trybie auto też bardzo ładnie ciągnie więc czuć jednak tę różnicę 20 km.
5,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dynamit... Nie mierzyłem osiągów, ale subiektywnie trudno uwierzyć w te 10 sekund do setki. Samochód bardzo lekki, dynamiczny. Maksymalny moment obrotowy dostępny już praktycznie po ruszeniu z miejsca. Ogólnie silnik bez słabych punktów. Spalanie w mieście w okolicach ośmiu litrów w czasie docierania silnika uważam za dobry wynik.
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik to najjaśniejsza strona tego samochodu. Bardzo dobre przyśpieszenie, szczególnie w sportowym trybie(mam wersję 4x4),można się ścigać. Jednocześnie spalanie jest bardzo niskie jak na takie auto, niższe niż w 120 konnym t-jecie. który nie jest aż tak dynamiczny jak ten 1.4 Boosterjet.
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Coś wspaniałego! Niesamowita dynamika jak na crossovera, realne przyśpieszenie 0-100 km/h rzędu 8,6 sek., a nie 10,2 jak widnieje w danych katalogowych. S-Cross zbiera się niesamowicie i co ważniejsze, równie ładnie przyśpiesza w zakresie 60-120 km/h a i przyśpieszanie od 100 do 150 km/h jest naprawdę ok.
5,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Doskonały silnik. Bardzo dynamiczny z natychmiastową reakcją na gaz. Samochód trzeba mocno "trzymać na hamulcu", bo aż rwie się do jazdy po włączeniu biegu. W każdym zakresie obrotów jest bardzo chętny do pracy. Ponadto, przyjemnie brzmi i cechuje się wysoką kulturą pracy.
5,0
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bardzo dynamiczny, sam samochod jest lekki a ten silnik nawet przy praktycznie maksymalnym obciazeniu usmiechal sie do mnie i jechal tak jak by nie bylo tego obciazenia , oczywiscie lubi paliwo jak kazde autko , ale coz zrobic , ja nie umiem nim jezdzic 90 na godzine ;P
4,0
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Fajnie się zbiera przy niedużych prędkościach. Troszkę zadyszki łapie w okolicach 130km/h, ale w końcu aerodynamika nadwozia nie jest najlepsza. Przy niskich obrotach cichy, przy wyższych dźwięk nie przeszkadza.
4,0
~auber
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szczerze mówiąc myślałem że 140 KM z turbodoładowaniem w tak lekkim samochodzie będzie dawało rade,niestety zawiodłem się,ale pewnie to przez automat który w/g mnie nie daje rady,pewnie w manualu jest lepiej.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting