Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 (26)

Pokaż filtry
3,8
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dzień dobry, samochód kupiłem na początku 2019r. Brałem pod uwagę tipo, aurisa, cx3, dustera, HRV i to suzuki. Tipo paliło 12l na jeździe testowej(1.4T-jet), cx3 za małe w środku, poza tym w salonie mazdy trzeba mieć garnitur na sobie żeby kupić auto, duster zbyt plastikowy a honda ma gdzieś klienta. Tak więc padło na suzuki. O zakupie zdecydował silnik i napęd 4x4. Na początku to auto mi się bardzo podobało, pisałem nawet pozytywną opinię na...
4,6
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam, jest to już moja 2 ocena tego samochodu. Patrząc pod kątem ceny do tego co otrzymujemy w zamian suzuki pozamiatało konkurencję. Na chwilę obecną nie widzę żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Za cenę ok. 90 tys.zł dostajemy dobre wyposażenie premium które zawiera m.in światła w technologi LED, automatyczną klimatyzację automatyczne światła i wycieraczki ogranicznik prędkości a także dostajemy zaawansowany napęd na...
4,7
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Po przejechaniu 40.000 km można stwierdzić, że samochód jest doskonały mechanicznie z bardzo dynamicznym i oszczędnym silnikiem, dobrą skrzynią biegów i skutecznym napędem 4x4. Jazda sprawia niesamowitą frajdę! Na plus zaliczam także klasyczne, czytelne zegary i wbudowany w deskę rozdzielczą ekran dotykowy, który nie sterczy jak tablet. Ponadto, bardzo dobrze świecą reflektory Full LED. Natomiast wadą jest słaba jakość wykończenia wnętrza....
4,7
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szukałem crossover'a lub suv'a, który oferowałby możliwie zaawansowany napęd na 4 koła (czyli nie tylko bezwiednie dołączany w momencie uślizgu przedniej osi) jednocześnie koniecznie skojarzony z dynamicznym turbodoładowanym silnikiem benzynowym i automatyczną skrzynią biegów. Takie zestawienie praktycznie zawężyło wybór jedynie do S-Crossa, Forestera i Jeepa Compassa. Marki takie jak Mazda, Kia, Nissan, Honda, Toyota, Hyundai takich zestawień...
4,1
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bardzo praktyczny i funkcjonalny samochód do miasta. Szukałem nie za dużego samochodu do miasta i na krótkie trasy, ale pozwalającego zapakować w razie konieczności rodzinę na wakacje i ten samochód spełnia ten warunek. Oferuje większy bagażnik i nieco więcej miejsca na tylnej kanapie niż przeciętny kompakt (może poza Oktavią). Jednocześnie jest znacznie bardziej poręczny niż kombi. Do tego ma większy prześwit co przydaje się na krawężnikach...
4,7
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Zakupilem Suzuki 2 miesiace temu i wydaje mi sie ze po 10 tys km jestesm w stanie ocenic jego walory . Na wstepie napisze ze przesiadlem sie z Volvo V50 wiec pewne oceny moga nie miec znaczenia dla innych uzytkownikow. Ogolnie samochod mi sie bardzo podoba , jest ladny , za kazdym razem obracam sie za nim jak z niego wysiadam ...... co wg mnie cos znaczy , auto generalnie jest bardzo fajne co nie oznacza ze nie jest bez wad , ale po kolei....
4,6
~Polo
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Swoją opinię wyrażam dopiero po 5 msc użytkowania auta ponieważ pierwsze wrażenia są często bardzo nieprzemyślane a ta strona ma służyć potencjalnym kupującym w podjęciu decyzji co do wyboru auta. Ogólnie auto oceniam na 4+. Czym dłużej go mam tym jakoś bardziej mi się podoba i doceniam jego walory. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że te auta nie są trapione "chorobami wieku dziecięcego" i przynajmniej w moim egzemplarzu wszystko działa od początku...
2,8
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód kupiony niecały rok temu. Wprawdzie jak do tej pory się nie zepsuł ale jakość wykonania jest słaba. Trzeszczące plastiki, odpadająca tapicerka naprawiona dopiero po 3-ciej wizycie w serwisie, beznadziejny hamulec, trzeszczący kokpit, tłukąca się półka bagażnika, lakier rysujący się pod paznokciem itd. Nie wiem jak jest u konkurencji ale kwota 100 tysięcy złotych jakiej żąda za to auto Suzuki, wydawałoby się do czegoś powinna...
4,5
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Świetne auto w dobrych pieniądzach. Idealne do miasta. Wygodnie się parkuje i śmiga po dziurawych drogach. Napęd 4x4 działa cuda, automatyczna skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dynamit... Nie mierzyłem osiągów, ale subiektywnie trudno uwierzyć w te 10 sekund do setki. Samochód bardzo lekki, dynamiczny. Maksymalny moment obrotowy dostępny już praktycznie po ruszeniu z miejsca. Ogólnie silnik bez słabych punktów. Spalanie w mieście w okolicach ośmiu litrów w czasie docierania silnika uważam za dobry wynik. (Silnik)
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting