Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (44) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Samochód jest nowy, nic się nie psuje, zatem eksploatacja sprowadza się do kosztów paliwa i przeglądów gwarancyjnych. W tym drugim przypadku cena nie odbiega od średniej rynkowej i plasuje się poniżej kosztów Skody czy Opla. Co do paliwa to porównując z poprzednim autem (Opel Astra H 1,6 115KM Kombi) to różnica w spalaniu już mi zaoszczędziła (przy tym samym przebiegu) na przegląd gwarancyjny... W mieście różnica dochodzi do 3-4l na każde 100...
3,0
~xawery1000
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
koszty w nowym aucie to przeglądy (wyszedł 900 pln) ale spalanie to porażka. te bzdury które wypisują ludzie to jakieś brednie. spalanie liczę nie ze śmiesznego komputerka tylko to co kupuję i płacę a to wychodzi około 8,5l do 9l przy normalnym użytkowaniu . w tzw trasie może byłoby 6,5 l i taka jest prawda. a tym co piszą o 5l to chciałbym aby powozili mnie za tą cena cha cha.
5,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód jest bardzo oszczędny przy spokojnej jeździe. W zasadzie tylko koszt przeglądów w ASO jest przeciętny. Okresowe serwisowanie aut japońskich nie należy do najtańszych, ale odwzajemnia się bezawaryjnością. Stara, dobra szkoła serwisu - obowiązkowa wymiana oleju po "dotarciu" i co 15.000 km wróży długą i bezproblemową eksploatację.
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średnia realna wyszła mi 6,3 L w zimę ( miasto + trasa 50/50 na pełnym baku), w lato 5,8 L. Raz przejechałem się na samych wysokich obrotach z pedałem w podłodze, po trasie 50 km średnia nie przekroczyła 9L/100 km więc dla mnie ok, bo ja tak i tak nie jeżdżę. W zasadzie nie było awarii niczego póki co.
4,0
~Beny...
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na razie leje paliwo, nie wiem jak będzie dalej ale po to kupiłem suzuki by mieć spokój kilka lat. Gwarancja podstawowa 3 lata a co będzie w przyszłości zobaczymy. Plus za brak elektrycznego hamulca postojowego ten element zawiódł w mojej służbówce na ruchliwym skrzyżowaniu we Wrocławiu i był stresik...
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
4,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na razie trudno to ocenić. Samochód ma w sumie dość prostą konstrukcję co daje nadzieję na akceptowalne koszty. Z drugiej strony mała popularność zmniejsza dostęp do tanich zamienników i szerokiej oferty serwisowej. Przeglądy co 15 tys.
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Pali naprawdę akceptowalnie. Potrafi spalić nawet 7l jeżdżąc po drogach wiejskich niedaleko Krakowa. Silnik jest wrażliwy na obciążenie, bo jadąc w dwie osoby zużył w trasie 5,5l a jadąc w czwórkę spalanie skoczyło o 1 litr.
5,0
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Jak na rozmiary auta, pali mało ok 6.7L w mieście, co moim zdaniem mało (pewnie z a sprawa miękkiej hybrydy). Na razie serwisowany w ASO więc wiele kosztów mi odchodzi, zobaczymy jak będzie potem
5,0
~kamil_glowinsk
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Paliwo ile kosztuje kazdy wie, przy 90 na godzine pali tyle co nic , nie moge narzekac w tej materii , ceny w ASO za przeglady tez nie sa wygorowane ( od 300 do 1000 zloty) w zaleznosci od ilosci kilometrow.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting