Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (38) - Ergonomia

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Fotele na pierwsze wrażenie dość twarde, ale nieźle się to sprawdza na dłuższej trasie. Siedzi się nieco wyżej i bardziej pionowo. Trzymanie boczne mogłoby być lepsze. Podłokietnik dość wygodny, przesuwany przód - tył. Za to regulacja oparcia fotela jak 20 lat temu. Dźwignia regulacji wciśnięta gdzieś mocno do tyły i oferuje tylko skokową regulację. Regulacji lędźwiowej w ogóle brak. Jest za to ogrzewanie foteli. Przydałoby się jeszcze...
4,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Ocena 4.5 minus za sterowanie szybami u kierowcy mam 175 cm wzrostu normalne ramiona ale po położeniu łokcia na podparciu w drzwiach steruję szybami z tyłu , muszę przesuwać łokieć do przodu o kilka cm. Duży minus za diody na wyświetlaczu świateł krótkich i długich tak dają po oczach w nocy że musiałem obniżyć kierownicę żeby nie oślepiały, przyciemnianie działa tylko na zegary i radio . i to tyle reszta ok przełączniki ustawione ok, nie za...
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Kąt nachylenia ekranu infotainmentu ergonomicznie idealny. Dobrze też, że nie jest za wysoko (jak np. wystający tablet), bo nie trzeba prostować ręki w łokciu i odrywać barku od oparcia, lub wręcz całych pleców, żeby coś sobie na nim przycisnąć :-) Podłokietnik, umiejscowienie drążka skrzyni biegów, to wszystko zasługuje na wysoką ocenę, tym bardziej, że sprawdzałem w salonach wiele innych marek i miałem pod tym względem duże zastrzeżenia...
2,0
~xawery1000
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
pod i op szyb trzeba trzymać do końca ? Why? Dlaczego z kluczyka nie można zamykać i otwierać wszyskich okien, w Merivie to było b fajne. Fotele niestety niewygodne , myślałem że ułożą się ale niestety. Domykanie drzwi ,trzeba dosyć mocno trzasnąć, dlaczego? B dobre oświetlenie ledy dzień noc automat ,ale czemu nie ma pozycyjnych gdy zostawię lewy kierunkowskaz nawet w w wartburgu to miałem. dobre auto wycieraczki do szyby przód ale tylna...
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Dość dobre rozmieszczenie przełączników, w tej wersji jest centralna wygodna konsola z dotykowum ekranem. Oczywiście tak jak w innych autach wyłącznik trybu START-STOP jest złośliwie ukryty przed okiem kierowcy i przyciska się go "na macanego". Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach dale możliwość dopasowania do każdych upodobań. Nie ma niepotrzebnych błyskotek a wszytko co jest jest potrzebne. Po kilku dniach jazdy zaczął mi się...
4,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Wszystko pod ręką, niczego nie szukam, nawet podłokietnik jest tak ulokowany, że można trzymać kierownicę jedną ręką. Przyczepię się do regulacji siedzenia i jego wygody, odbywa się wajchą a regulowanie to napieranie plecami. Siedzenia mogłyby być lepiej dopasowane bo co jakiś czas poprawiam się na nim ( mam wrażenie że zjeżdżam - mam 177 ), no i bolce do sterowania komputerem pokładowym - łatwe w obsłudze ale trzeba się skupić, mogli to...
5,0
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
W środku dla osoby przeciętnego wzrostu i budowy jest naprawdę komfortowo, z tyłu miejsca również nie brakuje. Bagażnik na zakupy jest wystarczający. Na wakacje bagażnik jest trochę za mały i nie zazdroszczę osobie na środku tylnej kanapy, jednak nie traktuję tego jako wadę, bo wynika to wprost z gabarytów auta: albo wszędzie parkujesz albo w środku można się ganiać.
4,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
System multimedialny w porządku, ale funkcje patyczków przy licznikach można było podpiąć gdzieś pod jakiś przycisk lub w ogóle wrzucić do stacji multimedialnej i obsługiwać dotykowo. Wiem, we wszystkich testach tego samochodu o tym piszą i dopóki go nie kupiłem myślałem, że to szukanie dziury w całym, ale nie, to jednak irytujące rozwiązanie.
3,0
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Na plus intuicyjna obsługa (manetki, klimatyzacja, radio, tempomat), przydatne schowki Na minus słabe fotele (brak podparcia lędźwiowego), komputer pokładowy na 'kijki', lusterka składające się tylko przy włączonym zapłonie, brak automatyki szyb (trzeba trzymać przycisk), brak gniazdka dla pasażerów
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Marcin
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Zbyt małe wgłebienia na kubki w środkowej konsoli przy dżwigni ręcznego hamulca, przyciski ogrzewania w fotelach przednich umieszczone na konsoli środkowej mozna właczyć połozonym przypadkowo przedmiotem, pozioma przegroda w bagazniku niezbyt przydatna, jest za to miejsce na koło dojazdowe
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting