Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II (90) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Silnik 1.0 turbo czyli największa niewiadoma tego samochodu okazuje się być w normalnej eksploatacji wystarczający i co ważne potrafi dać frajdę z jazdy (zwłaszcza w trybie sport). Lekka turbo dziura (odczuwalna w trybie Auto) nie przeszkadza zbytnio. 112 KM do tej masy (1200kg) wystarcza, jednak przy pięciu osobach i bagażu mały moment maksymalny zmusza do lekkiej zmiany techniki jazdy i i czasem redukcji z 5 na 4 zwlaszcza pod górkę. No ale...
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Bez GPF ( filtra cząstek stałych) bez dwumasy, masywna podwójnie chłodzona turbina. Auto jest lekkie i ten silnik daje w nim radę , bardzo mało pali, ma dobre przyspieszenie 11 s do 100km/h. Silnik malutki pod maską zmieściło by się 2 azjatów, mechanik będzie mógł rozkładać łokcie, oby nie musiał. Tubina działa idelanie nie ma wyczuwalnego momentu załączania ,bez dziur i spadków mocy, ciągnie od początku do końca. Do miasta i tereny...
5,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik jest udany, przyjemnie elastyczny i dobrze rozpędza auto już od 1500 obrotów na minutę, a powyżej 2500 dostaje dodatkowego 'kopa". Da się w miarę rozsądku nawet przyspieszać na V czy nawet VI biegu. Po tym względem jest znacznie lepiej niż np . w Megane IV 1.2 TCe. Zużycie paliwa rozsądne - na "krajówce" przy dużym ruchu i umiarkowanej jeździe 6,2 - 6,4. W mieście około 8. Na niskich obrotach silnik jest dość cichy, ale przy wysokich...
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bardzo dobry silnik, najmocniejsza strona tego samochodu, astry octavię vectry a3 i cała reszta aut zostaje daleko w tyle i na światłach i na autostradzie. Jednostka ta sprawnie przyśpiesza już od dolnego zakresu obrotów nie to co t jet który wymagał wysokich obrotów a po włączeniu trybu SPORT auto jeszcze sprawniej rozpędza się od dołu. Jednak ten tryb nie zawsze jest potrzebny bo na AUTO samochód również oferuje świetne osiągi i pozwala...
3,0
~Maksiu
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Oj, powiem tak. Demon przyśpieszenia to nie jest. Trzeba się przyzwyczaić to tego samochodu i wyczuć go. Jeśli chce jeździć się w miarę "dynamicznie", to trzeba go trzymać powyżej 2000 obr/min. Być może napęd na 4 koła odbiera mu trichę dynamiki, nie wiem, to mój pierwszy samochód 4x4. Ponieważ nie jest to silnik zbyt elastyczny, to trzeba często mieszać wajchą. Najlepiej czuje się gdzieś tak ok. 3000-4000 obr/min., co oczywiście...
5,0
~Pablo
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Uczciwe, wolnossące 1.6 (tego szukałem), z bardzo zadowalającą dynamiką (zwłaszcza po Civicu 1.4 ;-)). Silnik głośniejszy niż u konkurencji, ale ma nawet przyjemny warkot , który przy prędkościach do 100 km/h kompletnie nie przeszkadza. Powyżej 130-140 już zaczyna męczyć. Podobnie sprawa wygląda ze spalaniem. Przy prędkościach osiąganych na drogach krajowych spalanie ok 6 litrów (częste wyprawy w polskie i czeskie karkonosze). Na autostradzie...
5,0
~straad
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Duża różnica w trybach jazdy Auto i Sport. W tym drugim naprawdę czuć zwiększenie dynamiki. Po przełączeniu można wyczuć lekkie wciśnięcie w fotel co mnie osobiście bardzo się podoba. Daje poczucie jakby faktycznie przybyło koni pod maską. Na zbyt niskich obrotach silnik zaczyna terkotać jak diesel, mnie się to podoba, bo na słuch wiem że muszę je zwiększyć, po samym "wyciu" silnika jakoś nigdy nie potrafiłem tego ocenić terkot jest...
5,0
~Straad
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Niektórzy narzekają na dynamikę. To pewnie zależy z jakiego auta się przesiadło. Dla mnie dynamika jest więcej niż wystarczająca. Do jazdy miejskiej tryb Auto, w trasę tryb Sport. Płynne włączanie się do ruchu czy wyprzedzanie nie stanowi problemu, ale trzeba pamiętać, że w trybie Auto samochód jest "mułowaty" i wciśnięcie gazu nie wywołuje natychmiastowego efektu. Za to prosta budowa silnika gwarantuje spokój na długie lata...
5,0
~don_pablito
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Silnik bajka - piękny dźwięk na wyższych obrotach, żadnych klekotów, miałem już 170 KM w dieslu i miał lepszą dynamikę, ale nigdy nie byłem pewien czy pompo-wtryskiwacze, turbina, koło dwumasowe, filtr DFP lub inna usterka pozwoli dojechać mi do celu i wrócić do domu z rodziną. Teraz mam spokój - żadnych turbin i udziwnień, jak wleję gorsze paliwo to gorzej jedzie, a nie stanie na autostradzie bo pompowtryski wysiądą :) - 100% mobilności.
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Silnik, serce auta, bije, trzepoczę tak jak trzeba ! Dynamika zaskakuje, jest miękka hybryda, jest turbo - zbiera się płynnie, nie czuć turbo dziury. Spalanie więcej niż zadowalające, co ciekawe w pagórkowatym terenie spala mniej niż w wielkim mieście. Układ odzyskiwania energii i start-stop działa perfekcyjnie. Ten silnik to perełka, jak to u Suzuki, silnik pożyje dłużej niż buda.
Suzuki SX4 II