Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW 2008-2013 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto w trasie zachowuje się dobrze, choć mam wrażenie, że trochę za bardzo nim buja jak gondolą na morzu, przez co przy większych prędkościach trochę na początku czułem niepokój, ale później przywykłem do tego i doszedłem do wniosku, że z uwagi na gabaryty tak musi być. Nie jeździłem do tej pory autem osobowym takich rozmiarów i wagi i nie mam porównania. W ruchu miejskim też jest trochę dziwnie bo wydaje się że auto zastanawia się czy już...
4,0
~Jarek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, jest neutralny w zakrętach (moim zdnaniem mniej podsterowny niż - chwalone za uklad jezdny - Mondeo). Kierowca ma wrażenie prowadzenia szybkiego, zwinnego i mniejszego niż jest w rzeczywistości, samochodu. Przy większych prędkościach Superb jest wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest nieco twardsze niż te w Mondeo; na gruntowch drogach trzeba jechać wolniej i ostrożniej. Tendencja do...
4,0
~rachunek@o2.pl
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Sprężyste bezpieczne zawieszenie. Kompromis to felgi max 16 cali powyżej zbyt mocne przenoszenie nierówności na karoserie. Charakter samochodu to auto rodzinne bo na limuzynę znaczek nie ten :) więc powinno być trochę bardziej miękko zestrojone żeby na polskich drogach dzieci z tyły nie skakały pod sufit. Dobrym rozwiązaniem była by opcja zmiennej charakterystyki zawieszenia. Ogólnie BMW to nie jest (pod względem zawieszenia). Ale jak na swoją...
4,0
~dao
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto prowadzi się pewnie, ale czasami trochę pływa.. Dość twarde i czuję się większe nierówności. Nie wiem jak skoda to robi, ale przy ostrym przyśpieszaiu ma się wrażenie jakby to auto miało 5s do setki :) Niestety ma tylko 8,8s. Przy wyprzedzaniu w trybie sport samochód błyskawicznie przyśpiesza, przy każdej prędkości i nie trzeba się martwić o redukcję.
5,0
~czaki
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Myślałem, że jak na dość prosty układ jezdny i takie rozmiary będzie słabo na zakrętach, ale... było absolutnie dużo lepiej niż mogłoby się wydawać. Jak na tak trwałe zawieszenia, wymiary i masę, to jeździ się zadowalająco. W ciągu 100 tys. wymieniane w zasadzie tylko łączniki i gumy. Dla mnie element eksploatacyjny.
2,0
~spoco
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
W stosunku do poprzednika zawieszenie twardsze, mocniej przenosi nierówności. Przy dużych prędkościach pow 120 km/h auto podskakuje na typowych nierównościach naszych dróg. Dobry komfort tylko na dobrych nawierzchniach. Samochód lepiej trzyma się drogi od poprzednika ale to nie rekompensuje utraty komfortu.
3,0
~ktm
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Największy minus. Chyba dlatego ze przesiadlem sie z Forda.:-) Ford ma super zawieszenie i układ kierowniczy. Jednak to zo mnie najbardziej wkurza to strzelające amortyzatory. Podobno taki urok Skód. Na progu zwalniającym potrafi tak wystrzelić, że huk przypomina strzał z armaty.
4,0
~Sław
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Zestrojenie układu jezdnego powoduje, że bardzo pewnie można pokonywać zarówno zakręty jak i samochód nie \"myszkuje\" na koleinach. Moim zdaniem dość sztywne zawieszenie nie powoduje dużego uszczerbku na komforcie jazdy i to zapewne dzięki komfortowym siedzeniom.
5,0
~wrotas2
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Ładnie tłumi wszystkie nierówności na drodze; jednocześnie dobrze trzyma w zakrętach przy szybszej jeździe.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~niedved
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Przyzwyczajenie do twardego zawieszenia nie pozwala dać miękkiej limuzynie 5 :P
Skoda Superb II Sedan