Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Sedan (70) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jest cichutko, szczególnie w mieście czujemy się jak w domu, dużo miejsca, cisza i całkiem niezły system audio (Bolero). Dłuższe podróże nie męczą hałasem (po 5h w Lagunie II jadąć średnio 100-150KM/h człowiek wychodził otumaniony). Do 130KM/h nie zauważa się wzrostu natężenia hałasu. Powyżej wciąż można swobodnie rozmawiać, ale radyjko już odrobinę głośniej. Powyżej 180 jest już głośno. Silnik diesla jest niestety słyszalny. Jak już pisałem...
4,0
~uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Jest bardzo ok. Szczególnie za tą cenę. Nowy Suberb III może i jest cichszy, ale tutaj nie ma do czego się przyczepić. Silnik Diesla jest słyszalny, ale niewprawne ucho oceniając po dźwięku tylko wewnątrz nie powie, że to ropniak. Zawieszenie mogło by pracować ciszej. Samochód do 180km/h zachowuje się bardzo kulturalnie - przy porównaniu z Mazdą 6, BMW 3 jest wyraźnie ciszej. BMW 5, nowy Passat czy nowe A4 jest podobnie ciche - ale czy warto...
4,0
~Jarek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Podczas normalnej jazdy, silnika praktycznie nie słychać - jest cichy i doskonale wyciszony. Przy gwałtownym przyspieszaniu słychać jedynie przyjemny, sportowy, oddalony i nie przeszkadzający w rozmowie dźwięk. Trochę gorzej wytłumione są ogłosy pochodzące od toczenia się kół. Zaczyna to byc zauważalne przy prędkościach od 120-130 km/h.
3,0
~Nocturne
Skoda Superb II
Sedan 3.6 FSI 4x4 260KM 191kW
Tu najbardziej widać oszczędności. Auto po prostu nie dostaje wyciszeniem do innych marek segmentu E. Niby mój model kosztował prawie 180 tys zł a wygłuszenie jest jak w corolli. Powyżej 140 nie da się już swobodnie rozmawiać. Mam wrażenie, że najwięcej świszczy w okolicach wycieraczek.
3,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Jeżeli mówimy o Superbie, że to limuzyna to oczekuję lepszego wyciszenia, chociaż tragedii nie ma. W trasie przy 140 km/h można normalnie rozmawiać nie podnosząc głosu. Przy wyższych prędkościach jest oczywiście gorzej, ale też do wytwarzania. Limuzyna z niższej półki trochę hałasować ma prawo
5,0
~czaki
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Wersja z benzyną, więc na pewno znacznie ciszej niż przy dieslu. Jak chcemy zmieniać biegi przy poprawnych obrotach, to musimy patrzeć na obrotomierz, bo po prostu nie słychać silnika do 3.5 tys. Na początku jeździłem na 4. biegu 100km/h, bo nie słyszałem silnika, serio. Słychać praktycznie tylko opony.
2,0
~Marceli
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Fatalnie!!! mając możliwość porównania z innymi autami na tych samych trasach Skoda wypada fatalnie. Przy 90 km/h opony dudnią , dzwięki zewnętrzne dostają się do kabiny. Przy 120 km/h wszystko nasila się o 150% , 150km/h TRAGEDIA!! jeden wielki łomot i tylko łomot. ( Skoda dala d... )
5,0
~superb
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Jazda 60 km/h czy 200km/h jest nie odczuwalna. Po prostu auto cichutko mknie po szosie. Mają na to wpływ także dobrze skonstruowane wycieraczki, które w wielu autach po przekroczeniu 120km/h zaczynają hałasować a tu są ciche. Zaznaczam, że oceniam silnik CR, który z zasady jest cichy jak na diesla.
5,0
~Sław
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik 1,8 TSI na niskim obrotach jest prawie nie słyszalny. Dopiero przy gwałtownym przyśpieszaniu lekko go słychać. Ponadto samochód ten bardzo dobrze wyizolowano od hałasów zewnętrznych. Tym samym trzeba bardzo uważać, gdyż w kabinie nie czuć prawie różnicy czy się jedzie 80km/h czy 120km/h.
5,0
~Pompon
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Wyciszenie doskonałe, jedynie lekki minus to słyszalna praca tylnych opon na poprzecznych nierównościach. Być może jest to spowodowane dziwnym rozkładem ciśnienia w kołach przód 2,2 - a tył nie wiem czemu fabryka zaleca 2,5. Po spuszczeniu tyłu do 2,2 problem znika.
Skoda Superb II Sedan