Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II (159) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Roman l. 55
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Układ jezdny jest średni, ale przyzwoity. Auto raczej podsterowne, jeżeli chodzi o trzymanie się jezdni ani wybitne ani złe. Przy prędkościach do do 130 prowadzi się dobrze, przy wyższych - trzeba trochę uważać przy bocznym wietrze i mijaniu tirów na autostradzie. Po 130 tysiącach trzeba było korygowac geometrię kół - zjechane przednie opony od strony wewnętrznej do wymiany. Istotna wada to niskie zawieszenie, co przy bardzo komfortowym...
4,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto w trasie zachowuje się dobrze, choć mam wrażenie, że trochę za bardzo nim buja jak gondolą na morzu, przez co przy większych prędkościach trochę na początku czułem niepokój, ale później przywykłem do tego i doszedłem do wniosku, że z uwagi na gabaryty tak musi być. Nie jeździłem do tej pory autem osobowym takich rozmiarów i wagi i nie mam porównania. W ruchu miejskim też jest trochę dziwnie bo wydaje się że auto zastanawia się czy już...
4,0
~Jarek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, jest neutralny w zakrętach (moim zdnaniem mniej podsterowny niż - chwalone za uklad jezdny - Mondeo). Kierowca ma wrażenie prowadzenia szybkiego, zwinnego i mniejszego niż jest w rzeczywistości, samochodu. Przy większych prędkościach Superb jest wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest nieco twardsze niż te w Mondeo; na gruntowch drogach trzeba jechać wolniej i ostrożniej. Tendencja do...
3,0
~Arturo_25
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
I tu pojawia się pierwsza i chyba najistotniejsza ze słabych stron Superba. Rozumiem, że zawieszenie w rodzinnym kombi musi być komfortowe. Rozumiem, że w zakrętach będzie trochę jak na kanapie, samochód przechyla się choć cały czas w bezpiecznym zakresie. Martwią mnie jednak hałasy i stukania z tylnego zawieszenia w trakcie pokonywania krótkich poprzecznych przeszkód (tory kolejowe, \"śpiący policjanci\" itp. W takich sytuacjach robi się nie...
4,0
~uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tutaj bez zmian w stosunku do mojej opinii po 10k km. Do jazdy jako limo - super. Do jazdy bardziej agresywnej - bardzo przeciętnie: samochodem buja (jest za wysoki, a za wąski), standardowa szerokość opony 205 nie jest demonem przyczepności, wybieranie nierówności jest umiarkowanie ciche. Mimo małej precyzyjności układu dość dobrze czuć co z autem się dzieje, nawet na śliskiej nawierzchni. Nie miałem nigdy niekontrolowanego zaskoczenia. ESP...
5,0
~Uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nie jest to audi jeżeli chodzi o ciszę układu amortyzującego, ale jest doskonale. Wielowachaczowe zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności i przewidywalnie zachowuje się w zakrętach. Układ kierowniczy może wydawać się mało precyzyjny ze względu na wspomaganie progresywne. Ale w końcu to ma być limo. :) Samochód jest długi i ciężki, czasem może wydawać się "niechętny" do omijania przeszkód. Długie podróże nie męczą, nierówności raczej...
4,0
~rachunek@o2.pl
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Sprężyste bezpieczne zawieszenie. Kompromis to felgi max 16 cali powyżej zbyt mocne przenoszenie nierówności na karoserie. Charakter samochodu to auto rodzinne bo na limuzynę znaczek nie ten :) więc powinno być trochę bardziej miękko zestrojone żeby na polskich drogach dzieci z tyły nie skakały pod sufit. Dobrym rozwiązaniem była by opcja zmiennej charakterystyki zawieszenia. Ogólnie BMW to nie jest (pod względem zawieszenia). Ale jak na swoją...
3,0
~Marcin
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Miałem pakiet na bezdroża, może trochę zmieniał w prowadzeniu, jednak tu mogłoby być zdecydowanie lepiej, na wybojach auto wydawało się twarde ale z zakrętach prowadzi się przeciętnie, spora tendencja do podsterowności. Chociaż moja opinia jest zainfekowana wrażeniami z auta do którego przesiadłem ze Skody mianowicie do Alfy Romeo Stelvio, która jeśli chodzi o precyzję prowadzenia gra w zupełnie innej lidze.
4,0
~kooba1972
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Bardzo komfortowy, precyzyjny. Uklad kierowniczy trochę nie nadąża za układem jezdnym. Ale tylko przyciśnięty do muru. Ale nawet wtedy nie zaskakuje. Po prostu nastawiony jest na komfort a nie na sportową jazdę. Dzięki temu nie męczy w trasie i nie wymusza ciągłej uwagi jak Alfa czy BMW. Ale do układów fordów troche brakuje (ale nie dużo ;-) na felgach 17 da się jeździc nie jest źle.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II
Średni koszt przejechania 100 km
62,50 zł
6,5
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Nocturne
Skoda Superb II
Sedan 3.6 FSI 4x4 260KM 191kW
Ten samochód to taki kanapowiec. Zawieszenie jest tradycyjne w konstrukcji i bardzo rozbujane. Nie pozwala na pewne pokonywanie zakrętów. Komfort też nie jest specjalnie wysoki. Na zawieszeniu widać skodowskie oszczędności, bo passat prowadzi się lepiej. Na plus - jest tańsze w naprawach. Przy silniku o takiej mocy zawieszenie powinno być utwardzone.
Skoda Superb II