Szukaj

Oceny Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,43
średnia ocena z 9 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014

4,6
~Damian
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Świetne auto. Tanie w zakupie, tanie w utrzymaniu. Przy wzroście 185 mogę się wyciągnąć przed kierownicą, a pasażer z tyłu ma jeszcze komfortowe warunki jazdy. Jedynym minusem jest wyczuwalna praca automatycznej skrzyni biegów i duże opóźnienie przy korzystaniu z łopatek - po naciśnięciu trzeba odczekać 1-2s, aż łaskawie zredukuje bieg. Podobnie jest przy głębszym naciśnięciu gazu podczas spokojnej jazdy - potrzebuje 1-2s, aby zredukować bieg...
4,8
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Posiadam to auto tylko miesiąc i mam za sobą 2k km, ale przez pół roku przed zakupem zrobiłem solidne rozpoznanie rynku i wiem o nim wystarczająco dużo. Przez ostatnie 2 lata dużo jeździłem VW Passatem B7 140 KM i Skodą Octavią 105 KM z 2011 r., więc porównanie też mam. Powiem szczerze Peugeota 508 Hybrid4 kupiłem jako tzw. złoty środek, jako że dość dużo jeżdzę po mieście, a jednocześnie diesel jest ekonomiczny na trasie. Dla nabijających km...
4,1
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Świetny budżetowy samochód. Niska cena zakupu, w miarę niskie koszty utrzymania. W moim wypadku najbogatsza wersja wyposażenia (skóra, bixenon +led, hybrid4, bezkluczykowy dostęp, 4 strefowa klimatyzacja, roletki, asystent parkowania itp.) umila podróż.
4,0
~Mike
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Pionierska technologia elektrycznego silnika na drugiej osi daje radę, ale całość zabija słaba ergonomia, kiepskie wykonanie wnętrza, fatalne wyciszenie i nienajlepsza skrzynia biegów, którą w zasadzie jedyne, co tłumaczy, to niskie spalanie. Ponadto maleńki bagażnik, ciekawy wygląd i jednak chyba za mało Francji a za dużo Niemiec, ale tych Wschodnich. Ten Peugeot bardzo chciałby być BMW, albo chociaż Audi, tymczasem wciąż jest PSA. W efekcie...
4,9
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Wygodna limuzyna o niezłych osiągach i dużej ekonomii
4,3
~Marek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Poprzednio miałem Lexusa is220d i nie żałuje zmiany. Jest równie komfortowo a przy tym o niebo taniej. Za ta cenę nie zamienię na nic innego.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Marks
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
4,6
~Ak
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
To słabszy punkt tej wersji, zwłaszcza przy dynamicznej jeździe. Przy jeździe spokojnej i eko spisuje się bardzo dobrze i nie jest w żadnym stopniu uciążliwa, wręcz przeciwnie pracuje przyjemnie i bez zarzutu. Na niskich prędkościach sporadycznie zdarzają się szarpnięcia. (Skrzynia biegów)
3,9
~seba
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
w trybie SPORT zaczyna sie robic na prawde glosno i dynamicznie. 200km i 500Nm z 3 silnikow robi swietna robote (Silnik)
Peugeot 508 I Sedan