Szukaj

Lista ocen Peugeot 405 I Sedan (64) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 123 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wormic@wp.pl
Peugeot 405 I
Sedan 1.6 90KM 66kW
po 280000 posypały sie spreżyny w tarczy sprzegła, wymieniłem wiec cały komplet-koszt 250 nowa tarcza, docisk i łożysko+własna praca. Poza tym nigdy mnie nie zawiodł a jest już na prawde wyeksploatowany. Przy wymianie sprzegła trzeba rozebrać zawieszenie z przodu wiec wymieniłem przy okazji sworznie(35zł), koncówki drązków(35zł)i tleje w wachaczach(30zł). Zrobiło sie na prawde cicho i przyjemnie na dziurach:)
3,0
~PROROK
Peugeot 405 I
Sedan 1.6 88KM 65kW
Silnik zaczyna brać olej więc powoli trzeba się z nim rozstać...po drugie no niestety nie jest to już samochód szykowny i podjechanie nim pod supermarket nie wzbudza zainteresowania niewiast i emerytów :) Samochód jak samochód psuje się jak każdy...części mechaniczne dostępne są od ręki...plusem jest także to że nie ma on za duże elektroniki wiec nie ma co się psuć...nie ma nawet wspomagania :)
3,0
~tomasz_34
Peugeot 405 I
Sedan 1.9 95KM 70kW
pierwsze przy 146 tys.km wybilo uszczelkę pod glowica , potem siadł rozrusznik , potem przy 170tys.km wybiło uszczelke pod głowicą , po pierwszym razie gloeice planowano ,po drugim nie bo była ok,potem siadł altenator diody i regurator napiecia i łozyska/ przy 176tys.km wybiło uszczelke pod głowicą mechanik powiedzial ,e to wina poprzednika zapomnił dociągnoc uszczelkje i ten gaz
3,0
~neeger
Peugeot 405 I
Sedan 1.6 88KM 65kW
Hamulce - generalny remont z powodu zapieczenia tłoczków zacisków przednich i nieszczelnosci cylinderków tylnych, oraz słabych przewodów hamulcowych (pękły mi już 2 razy), wybity czop wahacza tylnego prawego - luz, skrzypienie i stuki a przy cofaniu koła się "kładą" do wewnątrz - TO JEST POWAŻNA I KOSZTOWNA USTERKA ALE 405-tki tak już mają :) -
5,0
~Wojtas
Peugeot 405 I
Sedan 1.6 72KM 53kW
Raz wysiadł mi jeden przekaźnik sterujący chłodzeniem silnika (taka malutka kostak która kosztowała 20zł) Całe szczęście w porę się zorientowałem bo zapaliła się czerwona lampka komputera i stop, no i nie przegrzałem silnika. To było najgorsze co sie przytrafilo, a tak poza tym nie ma problemów, on poprostu jeździ:)
3,0
~delicja
Peugeot 405 I
Sedan 1.6 72KM 53kW
Kapitalka silnika. Wymiana przewodów hamulcowych (zardzewiał i się rozpadły), ale dopiero po 15 latach. Zapaliła się kontrolka komputera pokładowego i po zdjęciu nogi z gazu zaczyna się dusić i prawie gasnąć, ale przyczyna nie jest mi znana, dopiero wybieram się do mechanika.
4,0
~vodka_m@op.pl
Peugeot 405 I
Sedan 1.9 SPort MI-16 4x4 147KM 108kW
wszytsko bylo by dobrze gdyby jakis facet opychajacy sie zaba na sniadanie nie wymyslil toczni lozyska w zwyklum dekielku od skrzyni biegow (baran) silnik niezawodny, trzeszczy, strzela, kopci ... ale jezdzi :]
3,0
~Puzon25
Peugeot 405 I
Sedan 1.9 95KM 70kW
Zawieszenie tył (belka), przód, układ kierowniczy, alternator i rozrusznik, elektryka, wycieki oleju skrzynia biegów i silnik. Durna konstrukcja układu olejowego w silniku (po co tyle rurek i ten nieszczęsny wlew do oleju)
4,0
~Andriu.
Peugeot 405 I
Sedan 1.9 95KM 70kW
Łożysko wyciskowe huczało,huczało aż się sypnęło i to mnie kosztowało:łożysko,tarcza,docisk(Valeo, orginał francuskie) -razem 600zł z robocizną, w serwisie - grubo ponad 1000zł. Półośka lewa - 350zł(mogła jeszcze być, mój komfort).
2,0
~Przemek
Peugeot 405 I
Sedan 1.9 95KM 70kW
musiałem wymienić: łożysko tylnej osi, tarcze sprzęgłową, później cały docisk bo połamała się sprężyna, czeka mnie jeszcze wymiana przegłubów wachaczy na obydwu stronach. W sumie nie najgorzej biorąc pod uwage wiek i polskie drogi.
Peugeot 405 I Sedan