Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 II (103) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 136 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~ttomi1981
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Dwukrotnie wymieniana szyba przednia- pękła (stwierdzono brak sztywnosci karoserii)- w serwisie - 2500zł, poza serisem 700zł. Przy przebiegu 175tys.km- wymiana turbiny ponownie rorząd (łańcuszek rozrządu poluzował się), spawany element głowicy, liczne wycieki oleju notorycznie. Przy 198tys.km padła ponownie regenerowana turbina z serwisu (gwarancja nieuznana ponieważ olej był wymieniany poza serwisem) Zawieszenie ledwo dyszy a sprzęgło...
2,0
~jakub_chudziński
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Parę rzeczy by się znalazło, nie jestem mechanikiem, więc nie przypomnę sobie konkretów, ale z tego co pamiętam, to problem z DPF (nie podawał płynu, zapchany itd.), coś z przednim zawieszeniem, przedziurawienie jakiegoś zbiorniczka z układu chłodzącego osłoną innej części, wymiana kolumny kierownicy (?) i parę innych rzeczy. Od kupującego mam informację, że po kolejnych 3 tys. km. DPF padł całkowicie i poszła turbina, więc niewesoło.
2,0
~Zbylo
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Tu się zaczynają problemy. Przez pół roku użytkowania przejechałem 20tys. km. Na naprawy wydałem 3-4 tys. Padło sprzęgło dwumasowe, problemy są ze spadkiem mocy. Wymieniłem termostat, który kosztuje "tylko" 280zł. O innych rzeczach już nawet nie chce mi się pisać, ale wszystko związane jest z elektryką silnika. Najgorsze jest to, że nikt nie potrafi tego naprawić.
4,0
~brudi@o2.pl
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
rozszczelniona pompa wody (szumy na rolkach), głupiejący przełącznik zespolony (nieraz mrugające podświetlenie wnętrza) wymiana na używany ok 300zł, nowy to koło 800zł, przy 100tys km pojawiło się pocenie turbiny (inne też tak mają, choćby focusy, c5 itp), wszystkie te usterki nie zatrzymały samochodu, więc nie ma się czym martwić, niemieckie też miewają usterki.
3,0
~koziorozec1977
Peugeot 307 II
Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW
coż - zaliczone trzy kampanie (tak ASO nazywa konieczność dokonania poważnych napraw na własny koszt) bo samochód mógł sie spalić, wspomaganie dostać wody i jeszcze coś czego nie pamiętam. Poza kampaniami wymiana tarcz hamulcowych pokrzywionych bo cytuję: "musiał Pan wjechac w wode"???? Przejrzałem instrukcję, nic nie piszą, że w czasie deszczu jeździć nie można :-)
2,0
~nosek
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Do tej pory wymieniono w serwisie; - poduszkę mocowania silnika - Osłonę aluminiową silnika. - KOłO ZAMACHOWE. !!!!!!! A jednostka napędowa w trakcie gaszenia wpada w taki rezonans ( drgania ), że przenosi się to na nadwozie i mam wrażenie, że zaraz się coś urwie. A w serwisie zjednoczone siły 3 (trzech)doradców twierdzą iż wszystko jest w normie. Dla mnie to paranoja.!!!!
1,0
~Sebastian Basior
Peugeot 307 II
Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW
Gdyby nie ten fakt, byloby ok. Wyjechalem nowym z salonu. Szczesliwy po 17 jak zamykali salon w piatek. Pytam sie ile jest paliwa. Odpowiedz "Jest fabrycznie 5L" Wiec szczesliwy jade na stacje, po 1,2km jazdy auto stanelo na skrzyzowaniu. BRAK PALIWA!!!! Paranoja, gdzie nigdy sie z czyms takim nie spotkalo szerokie grono znajomych. Samo podejscie
1,0
~kuki
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Najpierw padł silnik-Poszedł jakiś czujnik przepływu ciśnienia paliwa.Teraz nie chce chodzić-komp pokazuje awarie egr-u mimo że ustawiono fabrycznie nowy.Po zresetowaniu kompa auto chodzi pięknie do czasu wyłączenia a po ponownym odpaleniu wchodzi od razu w tryb serwisowy.Serwis nie potrafi znależć przyczyny.
3,0
~Rychu
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Moje autko nie jest tak niezawodne jak bym sobie tego życzył. Padły dwie końcówki wtrysków. Nie są to tanie rzeczy no i nie ma zbyt dużej gwarancji, że po wymianie, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów znów im się coś złego nie stanie. Duże znaczenia ma tutaj jakość paliwa, a na tą wpływ mam dość niewielki.
4,0
~Jędrzej
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
JEŻELI MOŻNA UZNAĆ TO ZA POWAŻNE USTERKI TO WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH ,PRZEDNICH (trochę trzęsło przy hamowaniu) PO PRZEJECHANIU 50 TYŚ KM.I NAPRAWA CZUJNIKA COFANIA , BŁĘDNY ODCZYT? ( KOSZT 80 ZŁ W SERWISIE)POZATYM WZSYSTKO W KLASIE. POLECAM TO AUTO ALE PO LIFTINGU PO 2005 r.MIAŁEM JUŻ 307 Z 2002 r.NOWĄ ALE TA JEST O NIEBO LEPSZA.
Peugeot 307 II