Szukaj

Lista ocen Opel Insignia II (75) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Janusz
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Silnik jest obiektywnie wystarczający i prawdopodobnie to najlepszy wybor wśród benzyniaków oferowanych w Insigni, ale do doskonałych możliwości zawieszenie absolutnie nie dorasta. Z drugiej strony 2.0 turbo benzyna jest kompletnie bez sensu ze względu na zużycie paliwa a co za tym idzie marny zasięg. Auto jest nowe więc spodizewam się że po kilku tysiącach zużycie paliwa nico spadnie i nieznacznie poprawi się dynamika, ale na dizś jest co...
2,0
~PiDżej
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Ciągnie od samego dołu. Pali w normie. Jednak.....problem współczesnej technologii raczej pseudo ekologiii DPF!!!! Zapchany ad blue po 70000 km, 95% jazdy autostradami. Po usunięciu usterki problem wrócił przy ok. 100000 km, a później 130000 km. Dodatkowo pękająca rura dolotu powietrza. Podsumowując, auto spędzało dużo czasu w serwise, kilka powrotów z trasy w trybie awaryjnym + zdarzył się powrót na lawecie. Wieczny stres, czy dziś wrócę...
4,0
~Marek
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Brak dolnej osłony silnika przy nisko zawieszonej misce olejowej i całkowicie odsłoniętym, czyli narażonym na uszkodzenia układzie napędowym w aucie tej klasy może chyba trochę dziwić. Jednostka o pojemności 1,5 litra i mocy 165 km w tak dużym aucie to chyba trochę zbyt mało. Niedostatek mocy odczuwa się po przekroczeniu 130 km/h lub podczas wspinaczki na wzniesienia - niezbędne redukcje i odczuwalna zadyszka. Jak na razie bardzo jasny...
4,0
~Agassi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Ogólnie okej. Ciężko wstaje z dolnego zakresu obrotów co trochę przeszkadza szczególnie w miejskim użytkowaniu. W dzisiejszych czasach samochody produkowane są na określoną ilość przebiegu. W moim egzemplarzu co jakiś czas pojawiają błędy, silnik wchodzi w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu błędy samoistnie znikają. Póki co, po upływie gwarancji naprawy tylko w serwisie. Warto rozważyć dodatkowo płatne wydłużenie gwarancji. Moje...
4,0
~Kolorowy plastuś
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Silnik cichy przy spokojnej jeździe i przy niskich obrotach. Przy gwałtownym przyspieszaniu, zdecydowanie głośniejszy. Jeżeli chodzi o osiągi, wystarczające w ruchu miejskim i pozamiejskim. Na autostradzie powyżej 130 - 140 km/h dzieje się niewiele. Tutaj nie będę oryginalny-brakuje wersji benzynowej około 200KM. Nie zapominajmy, że jest to duży i ciężki samochód. Dużo pisze się o zredukowaniu masy nowej Insigni, ale ona dopiero teraz waży...
5,0
~MP
Opel Insignia II
Grand Sport Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Stosunkowo cichy i bardzo dynamiczny jak na moc i masę auto. Przyspieszenie czuć na każdym biegu. Jedyny minus to to, że od ładny kilku lat Opel zmienił częstotliwość wypalania DPF. Dzieje się to znacznie częściej (startuje przy dużo mniejszym zapełnieniu niż kiedyś w Vectrze C i Insigni A) a ponieważ pilnuję tego i nie przerywam to czasem muszę dopalać filtr będąc pod domem lub pracą. No ale coś za coś - nigdy nie miałem problemu z DPF.
5,0
~UTK2011
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Silnik dla mnie dynamika mniejsza jak w Audi 252 KM ale nie jest źle liczyłem na trochę więcej. Natomiast kultura pracy na najwyższym poziomie w ogóle nie czuć, że coś chodzi pod maską jak nie dodam gazu. Auto dobrze przyspiesza i nie mam problemów z wyprzedzaniem. Oczywiście system Start/Stop wyłączam przy każdej jedzie dla mnie to nieporozumienie chociaż w tym aucie akurat działa chyba najmniej odczuwalnie z aut którymi jeździłem
5,0
~foreks
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Diesel 136KM i daje radę. Auto lekkie, 90% trasa i 10% miasto i wszędzie jest ok. Pojemność znikoma, ale naprawdę nikt nie będzie narzekał, jeśli nie musi stawać na kresce. Prosta sprawa - moment obrotowy. 1600cm a 320Nm i więcej nie trzeba. W trasie jedzie, w mieście jedzie, a prawo jazdy dziś łatwo stracić. Update 60k km: Coraz głośniej coś cyka pod maską - na bank jakaś rolka albo pompka zaraz poleci.
5,0
~maku
Opel Insignia II
Grand Sport 1.6 Turbo 200KM 147kW
Silnik daje mnóstwo frajdy z jazdy i ma pazur, ale jest dosyć specyficzny. Można go podzielić na dwie fazy - przed 3000 i po 3000 obrotów. Poniżej 3000 auto jest dynamiczne i bez problemu przyspiesza, nawet bez redukcji można dynamicznie zmienić pas itd. Ale prawdziwą moc czuć dopiero po wkręceniu się wyżej. Przy 3000 uczucie jest uderzenie i uczucie takie, jakby włączało się jakieś drugie ukryte turbo i wtedy Insignia lata :)
4,0
~Michał
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mocny i oszczędny diesel. Ad blue więc w mieście nie ma problemu. Nie bierze grama oleju. Problemem jest jedynie rura od intercoolera, która pęka przy ok. 30 tys. km przebiegu (w zasadzie w każdym egzemplarzu). Przy przebiegu 150 tys. km urwała się śruba mocująca sprężarkę najprawdopodobniej pod wpływem drgań.
Opel Insignia II