Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting (19) - Ergonomia

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Tu znów mam dylemat, bo prawie wszystko jeśli chodzi o ergonomię jest OK, a fotele kubełkowe z pakietem elektrycznym to klasa sama dla siebie. Jednak jest jedna rzecz która kosztuje opla jedną gwiazdkę - jest nim system Intellink (zintegrowana nawigacja, zestaw głośnomówiacy i system multimedialny), a właściwie jego nieintuicyjna obsługa. Opel poszedł za głosem dziennikarzy i zamienił słynną "klawiszologię" na ekran dotykowy z...
3,0
~Simon
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Model po lifcie więc jest dużo mniej przycisków. Kiepski dotykowy panel ustawiania temperatury klimatyzacji. Trzeba za każdym razem spojrzeć, czy udało się wcisnąć... Sterowanie radiem bardzo intuicyjne, wszystko ok. Po 3 latach nie mogę się przyzwyczaić to sterowania radiem z prawej strony kierownicy, dalej uważam, że to pomyłka. Wkurzający ręczny elektryczny. Nawigacji nie używam stare mapy niezbyt dokładne i bardzo muli. Duży minus za brak...
3,0
~Nopler
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Wspomniane przeze mnie włączniki kierunkowskazów osłabiają. Nieźle z rozmieszczeniem przycisków na kierownicy. Słabo natomiast rozkminiony zestaw bluetooth - wybranie numeru "samochodem" jest praktycznie niemożliwe. Bardzo często zdarza mi się, że odbierając telefon cały czas słyszę sygnał dzwonienia i jedynym sposobem, żeby to wyłączyć jest ponowne zadzwonienie. Przyjemnie chodzą przyciski ogrzewania i radia na desce rozdzielczej.
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Wszystko na miejscu. Mało przycisków na konsoli to dobra rzecz, nic nie rozprasza. Na kierownicy jest wszystko co potrzeba. Kierownica jest bardzo wygodna. Bardzo wygodne są również fotele które każdy moze dostosować pod siebie, nawet moja żona (148cm) ma wygodną pozycję za kierownicą. Panel nawigacji dość intuicyjny a z samej nawigacji i tak nie korzystam bo google maps i tak najlepsze.
2,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mało schowków, bardzo kiepski infotainment (mimo topowego wyposażenia; sterowanie touch-padem to fajny pomysł, ale zrealizowany kiepsko), mało miejsca w środku, jak dla mnie zbyt gruba kierownica, bezsensownie działające systemy wsparcia kierowcy... Nie mogę dać wysokiej oceny.
5,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Wszystko na swoim miejscu. W drzwiach mieści się 1,5 butelka. Pojemnik na kubki na swoim miejscu. Dostęp do przycisków bez zarzutów. Jedyne co bym wydłużył to możliwość wysunięcia kierownicy.
5,0
~florek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Jestem wysoki, mi jest wygodnie, wszystko pod ręką, kierownica reg. we wszystkich płaszczyznach, fotel tez,poduszka lędźwiowa w fotelu kierowcy regulowana również w wysokości
5,0
~aprox99
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 1.6 CDTI Ecotec 136KM 100kW
wszystko pod ręką nie trzeba niczego szukać jak w Audi Ze wszystkich samochodów jakie miałem najlepsze rozwiązania
4,0
~Artur
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
ROZMIESZCZENIE PRZYCISKÓW STERUJĄCYCH W POPRZEDNIEJ WERSJI BYŁO LEPSZE TERAZ JEST PRZEKOMBINOWANE I PRZEZ TO MAŁO CZYTELNE
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
7,0
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mateusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Jest przyzwoicie, wszystko jest intuicyjnie oraz minimalistycznie.
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting