Szukaj

Lista ocen Opel Astra G (1105) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 1402 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~miczek.mk@interia.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
Trwałość: Tył: Na 160.000 km wymieniłem oryginalne amortyzatory (zaczęły się pocić) na nowe Bilstein. Te okazał się nic nie warte. Po przejechaniu 40.000 km czyli na 200.000 km ponownie wymieniem amortyzatory tylne wraz ze sprężynami - tym razem na używane oryginały oraz silentbloki tylnej belki (nowe lemforder) I ten zestaw przejechał następne 120.000 km. Przód: Naprawiany jeden raz - na 240.000 km - wymienione wszystkie drążki i...
5,0
~Marcinn
Opel Astra G
Kombi 1.7 TD 68KM 50kW
Układ jezdny, zawieszenie mozna podzielic na dwie cześci. Po pierwsze usterki i zawodność albo moze bardziej w tym wypadku niezawodnosc. Samochodem jezdze juz 5 lat, kupiulem go z przebiegiem ok 260tys km, do dnia dzisiejszego zrobilem 60tys. Jedyna część w zawieszeniu ktora zostala wymieniona to sworznie w zawieszeniu przednim (prawa i lewa strona). Jak narazie pozostale czesci mieszcza sie w normie, nic nie stuka nic nie puka. Pragne...
2,0
~sleszek21@poczta.onet.pl
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Największa porażka producenta, dalibóg - naprawdę nie wiem, o co mu chodziło. Większość aut ma zawieszenie albo miękkie (np. Renault, Citroen), co zapewnia komfortową jazdę, albo twarde (np. VW), co gwarantuje dobrą przyczepność. Astra II jest gdzieś pośrodku, co powoduje, że komfort jazdy jest ledwo średni, a przyczepność po prostu słaba. Podczas utraty kontaktu z nawierzchnią auto zmienia charakterystykę z podsterownego (ucieka przód) na...
3,0
~HARY37
Opel Astra G
Sedan 1.6 8V 75KM 55kW
na dużych nierównosciach, np. bruk, słychać stukania w układzie kierowniczym od nowości (kupiony w salonie). Przy prędkościach powyżej 100 km/h czuje bicie w kołach, ale może to kwestia wyważenia kół. ręczny hamulec nigdy dobrze nie trzymał mimo napraw. Brak kłopotów ze zdzieraniem opon - przejechałem po około 70 tys. km na zimówkach i letnich. Jedynie na tych pierwszych widać ślady większego zużycia. Letnie trzymają się nie źle. Jeżdżę w...
4,0
~Rafalekpl
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Samochód prowadzi się w miarę bezpiecznie i stabilnie. Dobrze resoruje i jest wysoko zawieszony. Brak zastrzeżeń do zawieszenia, gwiazdkę odejmuję za układ kierowniczy i hamulce. Kierownica nie posiada żadnego luzu, jadąc na trasie trzeba co chwilę korygować tor jazdy, gdyż ruch kierownicy dosłownie o 1-2 milimetry przekłada się na zmianę kierunku i powolne zjeżdżanie z pasa. Pedał hamulca wpada głęboko i trzeba go naprawdę mocno kopnąć, by...
4,0
~dan
Opel Astra G
Coupe 1.8 16V 116KM 85kW
oczywiście to prawdziwego Coupe brakuje tylnego napędu, za to pali mniej i tanie części od astry(więc coś za coś), sprężyny od 2cm krótsze od zwykłej Astry, wmiarę jeszcze komfortowe a jednocześnie dostatecznie sztywne, z tym że mam opony 195/60R15 na niskoprofilowych zapewne twardo na dziurach, na tych oponach auto prowadzi się bardzo pewnie, stabilnie, koleiny nie robią wrażenia, duży rozstaw osi, dobry rozkład masy i kontrola trakcji, auto...
5,0
~*adrianoe*
Opel Astra G
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
jak na polskie drogi rewelacyjny układ jezdny. kupiłem autko z przebiegiem 144 tyś i w półtora roku zrobiłem 60 tyś. ani razu nic nie trzeba było robić przy układzie jezdnym - nic wymieniać ani żadnych wahaczy ani przegubów, dosłownie nic. wymieniałem hamulce z tyłu ale to normalne :) poza tym słabo trochę z ręcznym było ale to kwestia hamulców tylnich - po wymianie nie ma żadnego problemu. auto posiada w miarę duże opony które bardzo dobrze...
4,0
~Marcin; Astra G 1,6 16v; htb 3d
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Astrę prowadzi się pewnie - zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Moje auto ma szerokie aluminiowe felgi(keskin - 9cali) i obniżone zawieszenie dlatego pokonywanie nim zakrętów to czysta przyjemność. Jest wręcz przyklejone do drogi. Zadnych przechyłów nadwozia czy uślizgów. Prowadzi się jak gokart. Niestety to też ma swoje minusy - w codziennej ekspolatacji jest zwyczajnie niewygodne. Wszelkie Dziury w nawierzchni od razu czuć w...
4,0
~Krokiew
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Jeżeli chodzi o zawieszenie to jest nie za twarde i nie za miękkie Ale większe dziury się czuje.Nie ma co się dziwić to jest niemiecki samochód i on robili pod swoje własne drogi.:D. Komfort jazdy można sobie usprawnić po przez zmianę opon,amorków i sprężyn pod swoje własne widzimisię.Jeżeli można się do czegoś przyczepić to do promienia skrętu kuł.Zawracanie na 3 może być nie lada wyzwaniem.Miałem wcześniej astrę F-ke HB 3D i tez promień...
4,0
~Użytkownik Astry
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Przyjemnie sztywne zawieszenie (wersja SPORT), dobrze sie trzyma drogi, nie dobija nawet z kompletem na pokładzie, wadą są szybko wybijające się tuleje gumowe łączące kolumny zawieszenia z karoserią (zaczyna pukać), a wymiana tulejek gumowych mocujących stabilizator - masakra :)Układ kierowniczy duży plus, prowadzi się elegancko, wspomaganie nie przeszkadza przy szybkij jeździe i bardzo pomaga na parkingu (chyba jest elektryczne) Hamulce...
Opel Astra G