Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW 1999-2004 (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mario
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Bardzo dobre połączenie komfortu z dobrymi właściwościami jezdnymi. Auto dobrze wybiera nierówności drogi przenosząc je na nadwozie w sposób spokojny i nie pogarszający komfortu jazdy. Podczas szybszego pokonywania zakrętów auto jest przewidywalne i nie kładzie się zbyt mocno na zakrętach, co w Renault było znacznie bardziej dokuczliwe. Zawieszenie ma prostą konstrukcję za co duży plus.
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Samochód nie sprawia większych problemów w manewrowaniu jeżdżąc po mieście, czy na bezdrożach. Jadąc samemu można pokusić się o bardziej agresywną jazdę, natomiast gdy podróżują nim 4 osoby z bagażem - może wkraść się podsterowność. Na szczęście nad bezpieczeństwem czuwa system ABS, który miałem "okazję" ostatnio przetestować przy gwałtownej zmianie kierunku ruchu i dodaniu gazu.
4,0
~Zbyszek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Dobrze trzyma sie drogi przy prędkościach dla których to auto jest stworzone, nikt nie jeździ 200km/h Oplem astrą. Polskie drogi wiadomo jakie są to też czasami trzeba coś wymienić ale to w każdym innym samochodzie jest podobnie,W tej kategorii daje 4 bo wszystko jest tak jak ma być
4,0
~olo
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Brardzo pewne i bezpieczne właściwości jezdne. Auto nadaje się też do szybkiej jazdy, ale nie do sportowej. Agresywna jazda to męczarnia zero frajdy, neutralne zachowanie na zakrętach, trzeba się bardzo postarać, żeby na zakręcie pisnęły opony. ABS reaguje wcześniej niż w VW Golfie.
5,0
~sando
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Czytałem opinie,że ASTRY są twarde.Ja jestem zachwycony zawieszeniem,bo jest swietnym kompromisem komfortu i właściwości trakcyjnych.Bardzo komfortowe,jak na proste rozwiązania konstrukcyjne.Naprawde świetne,a zarazem najmocniejszy punkt w tym aucie wedlug mnie.
5,0
~goly
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Auto kupiłem ze świadomością, że trzeba w nie troszkę zainwestować ( maglownica do regeneracji, uciekał płyn ze wspomagania. koszt około 850 z wymianą, płynem i zbieżnością), teraz autko przy 165km/h prowadzi się jak po stole. Zero drgań.
4,0
~DaniS-R
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Polskie asfalty wykładane Braillem przekłada na kołysanie tafli wody spokojnego jeziora które przepływasz łódeczką wiosłową ze swą lubą niecnie ukrywając w koszyku butelczynę wina i koc. Zero stukania, szarpania. Prowadzi się go płynnie, pewnie i wygodnie
5,0
~marian
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
z tego słynie astra odrazu jak sie wsiadzie człowiek czuje sie pewnie auto nie jest nadsterowne doskonale ustawione wspomaganie nie ma uczucia jak we włoskich autach że auto sie rozjezdza ma bys sprawne i dobrze sie trzymac drogi i takie jest
4,0
~yel
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Auto w zakrętach jak przyspawane do jezdni. Szkoda, że tak mało ostrych zakrętów na autostradzie a tak wiele dziur i torowisk tramwajowych. Amortyzacja żadna:(
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~tomradd
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
bezawaryjne po 15 tys. twarde, może to niektórym przeszkadzać, za to trzyma się rogi i tym bardziej drogi na zakrętach. Na nasze polskie drogi idealne.
Opel Astra G Kombi