Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW 1999-2004 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mario
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Kultura pracy silnika dobra. Silnik pracuje w miarę cicho nawet po nocnym rozruchu w temperaturze około zera stopni. Silnik wrażliwy na kombinowane paliwo nawet z renomowanych stacji. Zatankowanie samochodu złym paliwem zwiększa wibracje silnika i pogarsza jego kulturę pracy (zwiększa się typowy dla diesla klekot). Dynamika silnika poprawna w przedziale obrotów od 1700 do 2500 obr/min co pozwala na ekonomiczną jazdę. Silnik radzi sobie z...
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Dynamiczny, a zarazem oszczędny silnik z turbodoładowaniem. Kiedy nie potrzebujemy mocy, obroty warto utrzymywać w okolicach 1500-1900 rpm. Samochód wówczas zaskakuje wysoką kulturą pracy. Od 2400 rpm zauważalne jest doładowanie turbo i silnik pokazuje pazur. Silnik daje radę w większości codziennych sytuacji. Przy wyprzedzaniu na trasach warto zrobić redukcję do "4", a niekiedy nawet do "3", aby auto wkręciło się na ponad 3000 rpm.
4,0
~olo
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Kultura pracy tego silnika zawsze podobała mi się, w porównaniu z nowymi dieselami na zimno pracuje \"mięko\" i cicho, bez mechanicznego klekotu. Mam II wersję silnika DTI z 2000r. i problemem jest tu spora turbodziura do 2000 obr.i reakcja na gaz. Polecam silniki po modernizacji z 2002 roku, gdzie porawiła się elastyczność i część mechanicznego osprzętu układu wtryskowego silnika została zastąpiona elektronicznym.
4,0
~DaniS-R
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Ma pewne charakterystyczne klekotanie, jednak ogólnie jest stosunkowo cichy. Pracuje równo i pewnie. Moment obrotowy sprawia, że nawet moja siostra mogłaby nim jeździć i nie zgasić silnika na skrzyżowaniu. Turbodziura jest głęboka, jednak gdy zacznie dmuchać samochód jest bardzo żwawy
3,0
~say
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Jak w opisie ogólnym ..motor na 4, ma swoje kaprysy: pompa wtryskowa, zapowietrzający się układ wtryskowo - powrotny, słabej jakości napinacz i rolki mikropaska, poza tym dość dobry motor ale przy ISUZ-owskim 1.7DCI to on nawet nie stał..((
4,0
~sando
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Silnik jest bardzo dynamiczny na wyzszych obrotach przyspieszeniem przypomina dobrą \"benzynę\".Kultura pracy przyzwoita.TDI 90,mniej dynamiczniejszy od DTI 101,jak i kultura pracy na korzyść OPLA.Całkiem przyzwoity motor i na łańcuszku rozrządu.Duży plus.
4,0
~Janek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
dobre osiągi przy niezłej kulturze pracy, niskim stosunkowo spalaniu, chyba najlepszy silnik jaki do tej pory miałem. Przejechałem po zakupie prawie 50.000km i żadnych kłopotów. Przy masie 1460 kg zużycie średnie poniżej 6 l/100
5,0
~maciek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
bardzo zwrotna jednostka napedowa na łańcuchu rozrządu co bardzo na plus dla tego silnika nie wymaga wymiany w przeciwieństwie do volkswagenowskich diesli gdzie koszt wymiany rozrządy do bajonskie sumy
5,0
~marian
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
silnik sprawuje sie bardzo dobrze ,jezdze na oleju mobil 1 5W50 pełny syntetyk od wymiany do wymiany czyli co 15000 tys nie ma ubytków oleju nie jest może zbyt cichy ale wynagradza mi to niskim spalaniem
4,0
~Nurek
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Jak do tej pory bardzo małe koszty wymiany płynów i innych rzeczy eksploatacyjnych, silnik jest na łańcuszku rozrządu. Jest w miarę cichy, pozwala na "przeciąganie ".
Opel Astra G Kombi