Szukaj

Lista ocen Mitsubishi ASX I (134) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lech
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Taki sobie. Chyba największy mankament auta. Specjalnie wybrałem drogę dziurami (w Polsce niestety takich nie trzeba długo szukać). Były na niej też tzw. \"śpiący policjanci\". Na pierwszego wjechałem przy 50km/h i tu zdziwienie łomot i auto podskoczyło, mój 4-leni golf nawet by tego nie poczuł. ASX jest znacznie twardszy od golfa. Nie mogłem odmówić sobie przyjemności wyprzedzenia jakiegoś samochodu. Wąska dróżka, jechałem w kolumnie ok. 80...
4,0
~crowback
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
dobrze: i tylko dobrze, bo: PLUSY: zawieszenie dość komfortowe, czasem bujnie nawet za mocno szczególnie pasażerów z tyłu, wrażenia średnie i tu mały minus, na zakrętach trzytma dobrze, choć się pochyla, ale jak mały SUV o miękkim zawieszeniu trzyma się drogi dobrze, zwłaszcza na 4X4 zblokowane, ale trzeba uważać na swoje sportowe aspiracje, bo wyrzuca; start na 4x4 doskonały, trochę wyższy od standartowych osobówek ale nie jest wysoko na...
5,0
~Marcin B.
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Mimo że zawieszenie jest znacznie twardsze niż np. w Outlanderze to moim zdaniem jest świetnie dobrane do tego auta - dobrze "wybiera" dziury, a auto jest stabilne przy większych prędkościach, również podczas hamowania awaryjnego ze 160km/h doskonale można zapanować nad autem. W Outlanderze 2011 spotkałem się ze zbyt intensywnym działaniem wspomagania - tutaj jest ono jak na mój gust dobrane idealnie. Auto prowadzi się wyśmienicie.
5,0
~Marcin B.
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Mimo że zawieszenie jest znacznie twardsze niż np. w Outlanderze to moim zdaniem jest świetnie dobrane do tego auta - dobrze "wybiera" dziury, a auto jest stabilne przy większych prędkościach, również podczas hamowania awaryjnego ze 160km/h doskonale można zapanować nad autem. W Outlanderze 2011 spotkałem się ze zbyt intensywnym działaniem wspomagania - tutaj jest ono jak na mój gust dobrane idealnie. Auto prowadzi się wyśmienicie.
5,0
~Marcin B.
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Mimo że zawieszenie jest znacznie twardsze niż np. w Outlanderze to moim zdaniem jest świetnie dobrane do tego auta - dobrze "wybiera" dziury, a auto jest stabilne przy większych prędkościach, również podczas hamowania awaryjnego ze 160km/h doskonale można zapanować nad autem. W Outlanderze 2011 spotkałem się ze zbyt intensywnym działaniem wspomagania - tutaj jest ono jak na mój gust dobrane idealnie. Auto prowadzi się wyśmienicie.
5,0
~Pawel1507
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 1.6 117KM 86kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Przez 15 tys. km użytkowania nigdy mnie nie zaskoczył negatywnie. Wysokie zawieszenie powoduje, że wreszcie nie stresuję się krawężnikami i innymi nierównościami, których nie brakuje. Nie wiem jeszcze czy to zawieszenie, czy układ kierowniczy ale czasami słyszę z przodu delikatne odgłosy (jakby odgłosy naprężeń) przy hamowaniu i skręcaniu przy niskich prędkościach. Zgłoszę to na przeglądzie i może coś się...
3,0
~Arturro
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Jesli decydujesz sie na ASXa to kup wersje 4WD. Jadza taka wysoka buda z napedem na jedna os jest niebezpieczna. Przy gwaltownych ruchach kierownica auto wpada w poslizgi. Moze to powaznie zaskoczyc kierowce. Przy napedzie na 4 kola tego efektu nie ma. Zawieszenie jest dosyc miekkie, wiec nie pozwala na szalenstwa, z drugiej jednak strony to nie jest samochod sportowy... a opisany wyzej silnik jest nastawiony na wolna jazde.
4,0
~Wiesław
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2015 1.6 117KM 86kW
Jest dobrze, zawieszenie jest OK, ale to co zirytowało pasażera na tylnym fotelu, to nieznośny szum dobiegający prawdopodobnie od tylnych kół, cóż poskąpili na wyciszeniu wnętrza wozu od układu jezdnego. Może zmiana opon na super ciche poratuje sytuację, w każdym razie pasażer, właściciel Yarisa 0.9 spisał ASX na straty już po jeździe próbnej właśnie ze względu na niedostateczne wyciszenie kabiny.
4,0
~K
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Podobnie jak w Outlanderze, z którego zapożyczono większość rozwiązań tylne zawieszenie stuka na nierównościach, ale to raczej wada naszych dróg, choć oczywiście wolałbym gdyby tego nie było. Poza tym jak już pisali inni troszkę się buja, ale to może być wysokość autka. Letnie 17ki poprawiają prowadzenie, na zimowych 16kach czuje się, że oponki się uginają na szybko pokonywanych zakrętach.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi ASX I
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Rita
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2016 1.6 114KM 84kW
Słabo. W trasie miałam wrażenie, że wypadnę przez przednia szybę. Pasażer miał podobne odczucia. Jakbyśmy byli źle w tym aucie osadzeni. Cały czas czułam, że jest liche, że leciutkie, że jadę plastikową zabawką, czułam się niepewnie, niekomfortowo, jakby auto miało zaraz wylecieć z drogi, jakby się jej w ogóle nie trzymało. To był stres a nie przyjemność.
Mitsubishi ASX I