Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (13) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
No i kolejna mocna strona Miaty. Czuć lekkość Mazdy, zawieszenie nie musi być bardzo twarde, żeby auto śmigało po zakrętach. W sumie jest dość sprężyste i zapewnia dobre tłumienie nierówności nawet na sporych felgach 17 cali i oponach o raczej niskim profilu. Miata odrobinę przechyla się w zakrętach, komunikując z wyprzedzeniem, gdzie leży granica przyczepności. Czuć ZESPOLENIE z samochodem (do czego przyczynia się też pozycja za kierownicą,...
4,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Mam opcje z Bilsteinami - wedlug mnie jest za twarda, a jednoczesnie samochod sie przechyla. Warto wedlug mnie kupic wersje na standardowych amortyzatorach, komfort jazdy jest nieziemski, ale przechyly jeszcze wieksze niz... hydro-citroenie. Rozwiazaniem sa sportowe stabilizatory - wtedy mamy komfort i brak przechylow. Troche nie rozumiem, dlaczego Mazda nie zrobila takiej konfiguracji w serii. Natomiast zolte bilsteiny sa fajne, jak chemy...
4,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Typowa Miata - w serii gibka (taka filozofia producenta - według Mazdy przechył nadwozia ma służyć komunikacji samochodu z kierowcą), w wersji z Bilsteinami już twardsza i bardzo przyjemna w prowadzeniu. O dziwo, nawet bardzo nie tłucze, jak na dość jednak sportowe zawieszenie. Fakt, próba wejścia w zakręt za szybko powoduje płużenie przodem, ale każdy samochód tak będzie miał. Dohamowanie (albo wręcz przyhamowanie lewą stopą), dodanie gazu i...
5,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Składa się w zakręty jak żyleta, można dowolny zakręt pokonać z dowolną prędkością, nawet prędkością światła. Jak się jedzie wolniej i manewruje po parkingu, to masz wrażenie, że auto obraca się wokół twojego pasa. Niezapomniane przeżycie. Zawieszenie jest twarde, ja jeszcze miałem opcjonalne amortyzatory Bilstein, naprawdę można stracić plomby, ale to jest feature, a nie bug.
3,0
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Czytając na temat auta - były same ochy i achy... OK. mały gokart, ale: dlaczego to auto (RWD) najpierw purzy przodem ? Dlaczego jest najpierw podsterowne ? Przód wyjeżdża jak w zwykłym FWD . Ok, można pozamiatać tyłem, ale Toyota GT86 w tej kwestii bije MX-5 o lata świetlne w tej kwestii. Sorki, MX-5 - rozczarowała mnie na całej lini.
5,0
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Samochód bardzo pewnie wybiera zakręty ale nawet z włączonym ESC pozwala na odrobinę zabawy w zakręcie jeśli doda się trochę gazu. Samochód jest bardzo lekki i obawiałem się, że może nim trochę rzucać przy wyższych prędkościach ale jedzie jak przyklejony. Dzięki małym rozmiarom jest bardzo odporny na boczne podmuchy wiatru.
4,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Zadziwiająco komfortowe jak na samochód sportowy, a jestem zmanierowany jazdą przez ostatnie 8 lat C5-tką z hydropneumatyką ! Wybieram się na tor, nie wiem jak tam będzie się sprawować, skomentuję po powrocie.
5,0
~RK
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Auto na bilsteinach zaskakująco dobrze wybiera nierówności. Zęby nie dzwonią. Jedzie jak po sznurku zarówno na prostej jak i w zakrętach.
5,0
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Na zakrętach na suchej nawierzchni auto wciska w fotel. Na mokrej trzeba zachować ostrożność, auto mocno ucieka tyłem.
5,0
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Miekki, precyzyjny, komfortowy. Wchodzenie w ciasne zakrety nie wymaga czasem hamowania. Zupelnie inny, niz w normalnych samochodach.
Mazda MX-5 IV