Szukaj

Lista ocen Mazda CX-3 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamilloeus
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Silnik wystarczający do napędzania tego auta: 121 Km, napęd na przód. Jak jest zimny przez 20-30 sek. pracuje irytująco głośno ( wypala chyba coś w katalizatorze aby spełnić najnowszą normę chyba 6 coś tam a przez to nie potrzeba filtra DPF - teraz benzyny będą w to zaopatrywane. Później jest cicho. Do 2 tyś obr/min nic się nie dzieje później zbiera się ok. Pamiętajmy że to nie jest turbo, ale dynamiki mu nie brakuje.
5,0
~sebtur
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik 120 KM - wolnossący - to był jeden z głównych atutów decydujący o zakupie auta. Silnik i jego moc idealnie pasują do masy samochodu. autko jest całkiem zrywne. Żona jeździ w 90% po mieście. Pojechaliśmy z żoną na autostradę aby sprawdzić jak daje sobie radę - przy prędkości 140 km/h jest ciche prowadzi się b. dobrze, szybciej na razie nie próbowaliśmy ze względu na tzw dobre dotarcie.
5,0
~kastomi
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Wprawdzie na wyższych obrotach odgłos silnika jest uciążliwy, ale rzadko jest potrzeba kręcenia go powyżej 4000 obrotów, chętnie zbiera się do pracy, w zakresie potrzebnym do codziennej jazdy zaskakująco oszczędny. Funkcja i-stop działa bardzo sprawnie, nie powoduje dużych opóźnień w ruszaniu
5,0
~Michał
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik jest jego mocną stroną, 120 KM bez turbo daje radę, i zużycie paliwa 7 litrów - rewelacja (90% trasy to miasto), na autostradzie, trasa nad morze 140 - 160 km/h średnie spalanie 7 litrów i to mi się podoba w tym aucie, poprzednia Altea 6.7 litra oleju napędowego.
4,0
~Pedros77
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Silnik 2.0, żwawy, trochę głośny. Kultura pracy przeciętna. Dość ekonomiczny. B.dobry do jazdy po mieście. Na trasie dostaje trochę zadyszki. Jak na tak dużą pojemność konkurenci robią, w porównaniu do Mazdy, torpedy. Pomimo to moment obrotowy silnika CX-3 wydaje się wystarczający.
3,0
~sti
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
W ogóle nie widać, żeby silnik miał 150 km. Jest anemiczny i wymaga kręcenia do bardzo wysokich obrotów. Uciążliwy na górskich serpentynach, bo wymaga albo wolnego wygrzebywania się po zakręcie z niskich obrotów na 2 albo wrzucania 1 biegu.
5,0
~Zwobot
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
Dobre przyśpieszenie. Nieco zbyt głośny zanim się rozgrzeje, ale ton silnika przyjemny dla ucha. 120 KM całkowicie wystarcza w codziennym użytkowaniu przy jednocześnie niższym zużyciu paliwa niż w wersji 150 KM.
5,0
~wiesieko
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Silnik jest rewelacyjny. Na V biegu wyprzedzanie jest przyjemnością. Od kiedy przestałem zwracać uwagę na sugerowaną zmianę biegu nie muszą ciągle sięgać do lewarka zmiany biegów i jazda jest bardziej dynamiczna.
5,0
~Marek Nowak
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 150KM 110kW
Świetny, niezawodny silnik. Super dynamika, fajny dźwięk, dzięki napędowi 4x4 ruszam ze świateł szybciej niż BMki albo nowe Audice. Bardzo mi się podoba prostota tego silnika, nie ma się tam co zepsuć.

Usterki Mazda CX-3

Liczba wpisów: 9

Mazda CX-3 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Kacper
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW
świetny silnik bez "wodotrysków" i przerostu formy nad treścią ... 2.0 w tak małym aucie naprawdę daje radę i dużą przyjemność z jazdy.
Mazda CX-3