Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (194) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Janusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak pisałem wyżej - kompletnie nieprzemyślane rozwiązania Mazdy sprawiają że powyżej 100 km/h mamy efekt otwartych szyb z tyłu oraz na wysokości głowy szum ze słupka środkowego. Pierwszy rzut oka na jakość uszczelek drzwiowych wskazuje że zostały one zrobione z materiału jak dla prezerwatyw. Dodatkowo sposób ich mocowanie to już kosmos - ja czegoś tak nędznego nie widziałem od 10 lat w żadnym samochodzie. Te cienkie gumeczki wew. to już absurd...
2,0
~jarex1973
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
jakie wyciszenie? deska drży (może dlatego, że ASO ją ruszało, kiedy siadła kamera?)...podsufitka od strony pasażera też ma jakie wibracje, siedzenia skrzypią *te z przodu...o ich "wyściółce " inaczej tego nazwać nie moge, nie wspomnę...mam wrażenie, że pod tym lichym materiałem jest wyłożona słomą (jak dziadków sienniki w latach 80-tych)...takie same dźwięki wydają te fotele...a dzis przy tym mrozie wyjeżdżam z garażu (6 rano) a tutaj jakieś...
4,0
~Lucious
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
I tutaj pojawia się temat wszystkich posiadaczy mazd. Żeby się nie rozpisywać za wiele. Wyciszenie jest poprawne. Powyżej 140km/h nie spodziewałbym się grobowej ciszy. Słyszałem opinie gdzie ludzie nie są w stanie prowadzić normalnej rozmowy w okolicach tej prędkości, szczególnie w autach przed FL. U mnie jest cicho chociaż szum powietrza i kół jest już zauważalny. Ale w żony Optimie też jest. Nawet może i subtelnie większy. W insigni klekot...
1,0
~Tomeck
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Oj mazda, mazda... Kawał fajnego samochodu z klasy D a tu klops. Przez kilka lat nie miałem auta i korzystałem z wypożyczalni więc miałem okazję przetestować sporo aut. Do czego mogę porównać Mazdę 6 GJ - chyba do fiata tipo. Równie głośny. Do tego niby benzyna a silnik jednak głośny, szczególnie powyżej 4 tys. obrotów. Jak jeździsz wolno to spoko dasz radę wytrzymać. W okolicy 80 zaczynają się szumy, przy 100 zaczyna szumieć lusterko...
4,0
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Wiele osób narzekało na wyciszenie mazdy. Po 2017 roku coś zmieniono, ponieważ głośno w aucie robi się dopiero przy 170 Km/h, czyli rzadko. W codziennym użytkowaniu jest cicho. Wiadomo, do lexusa daleko, jednak nie na tyle by narzekać. Problem pojawia się w zupełnie innym miejscu. Podwozie auta zdaje się nie ma żadnego wyciszenia. O ile jedzie się asfaltem to tego nie słychać, ale wystarczy wjechać na żużel lub tłuczeń. Dosłownie można...
4,0
~Szymon
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Wyciszenie od wiatru i karoserii jest świetnie. Właściwie przy żadnej prędkości nie przeszkadzają te szumy. Nadkola, szum toczenia jest słyszalny - to można poprawić. Słychać po czym jedziemy. Słychać szum opon. Ten element bym poprawił. Silnik jest dosyć dobrze wyciszony, rzeczywiście podczas postoju i przy niskich prędkościach prawie nie słyszalny, ale w związku z tym, że trzeba używać pełnej skali obrotomierza, warto, żeby jednostkę...
4,0
~Darek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przed zakupem znałem problem z wyciszeniem tego modelu. Kilka razy przejechałem się z prędkościami między 140 a 180 km/h i przyznam że dramatu nie ma. Mogło by być ciszej ale nie jest to taki dramat jak niektórzy piszą. W lutym byłem w Austrii i spokojnie prędkości 140-160 na dłuższą metę nie jest wybitnie męcząca. Aczkolwiek uważam że powyżej 140 km/h auto tej klasy powinno być nieco cichsze. Jak dużo czasu spędzacie na drogach szybkiego...
3,0
~A miało być tak pięknie.
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
Powiem szczerze, jest przeciętne i wpływa na to brak poprawnego wyciszenia nadkoli. Szkoda na najcichszych opon słychać jednak szum opon. Ale znowu, ta sprzeczność - na autostradowych prędkościach auto jakby się wyciszało. To jest absurd z tą mazdą. Im szybciej, tym lepiej. I ja to rozumiem, ale czemu nie pomyślano o ludziach, którzy się poruszają w ruchu miejskich i podmiejskim? W prędkościach 60 - 110? Naprawdę to meczy z tym automatem.
4,0
~Lapeno
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
To tak na prawdę jedyny minus tego auta, ale mały. Silnik jest cichutki, odgłosy z kół 19 też niewielkie, natomiast szum powietrza jest odczuwalny. 90 km/h jest cisza, 110 km/h - minimalny szum powietrza, 130-140 km/h - lekko słychać szum powietrza. 150-160 km/h - jest ciut za głośno. 170 km/h i więcej - nie wiem bo nie jeżdżę tak szybko. W mieście jest zatem cichutko, na trasie - mogłoby być lepiej.
4,0
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Spotykam się z opiniami, że w 6 jest głośno.Posiadam wersję po lifcie mocno zmodernizowaną, a w szczególności poprawioną o elementy wyciszenia. Przy 120km/h słychać szum opon (19'') i może owiewanie powietrza o lusterka, ale czy jest to uciążliwe i głośne tutaj raczej bym polemizował. Bez problemu rozmawiam w samochodzie i nie muszę podnosić głosu. Jak dla mnie jest cicho.
Mazda 6 III