Szukaj

Lista ocen Kia Ceed III (68) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~JonSnow
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
FATALITY. Tylko po prostej i to na suchym. Jak popada albo chcecie skręcić, coś ominąć, pojechać dynamiczniej - zapomnijcie. Zwyczajnie jest to niebezpieczne. Z żalem patrzę na mijające mnie Fordy Focusy czy Renault Megane. Miałem te auta i brały zakręty przyklejone do asfaltu jak zło do PiS. Pomimo, że to przednionopędówki. Ta kijanka woli zarzucać tyłem albo się ślizgać. Układ kierowniczy średnio responsywny, sztuczny, nieco pływa, choć...
5,0
~Michał
Kia Ceed III
Kombi 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Tutaj bezpośrednie odniesienie do CR-V III, które też jest na wielowahaczu, ale jednak jest SUVem i zakręty pokonuje zupełnie inaczej. Zawieszenie jest dość ciche, dobrze wybiera nierówności, chociaż w CRV jednak mniej odczuwałem łatane polskie drogi. Nie za twarde nie za miękkie - optymalne jak dla mnie. Łuki pokonuje bardzo pewnie, w końcu nie muszę zwalniać. Przede wszystkim nowe i sprawne, gdzie w hondzie po 200tys km. ciągle było coś do...
5,0
~Darek
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Samochód sprawnie pokonuje zakręty, nie ma efektu pływania. Na dziurach nic nie wali i nie stuka. Auto dosyć sztywno pokonuje nierówności lecz na tyle płynnie, że nie można się przyczepić do zawieszenia w jakikolwiek sposób. Układ hamulcowy działa bez zastrzeżeń łącznie z asystentem ruszania pod górę. Wszystkie układy wspomagające jazdę działają również jak należy.
5,0
~Kamil
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
RE-WE-LA-CYJ-NIE . Auto trzyma się drogi świetnie, a w połączeniu z asystentem pasa ruchu momentami przestajesz myśleć że kierujesz, Auto samo wybiera optymalny tor jazdy, jak trzeba dokręci kierownicą. Nie jestem raczej osobą która bawi się w wyścigi na drodze ale mam wrażenie, że z tym zawieszeniem mógłbym próbować ;)
5,0
~qba
Kia Ceed III
Kombi 1.4 T-GDi 140KM 103kW
zawieszenie z tylu choc glosne to swietnie sobie radzi w trasie, w miescie, na nierownosciach.. u mnie kola 17", trakcja na fajnym poziomie. Auto prowadzi sie bardzo pewnie, czy to po prostej czy w zakretach, mala zgrabna kierownica i asystent pasa zbierają wszystko w przyjemną do prowadzenia calosc.
5,0
~qba
Kia Ceed III
Kombi 1.4 T-GDi 140KM 103kW
zawieszenie z tylu choc glosne to swietnie sobie radzi w trasie, w miescie, na nierownosciach.. u mnie kola 17", trakcja na fajnym poziomie. Auto prowadzi sie bardzo pewnie, czy to po prostej czy w zakretach, mala zgrabna kierownica i asystent pasa zbierają wszystko w przyjemną do prowadzenia calosc.
5,0
~Dżyszla
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Zawsze lubiłem wykorzystywać możliwości jezdne i trzymania się drogi przez pojazd. Praktycznie nie mogę narzekać. Auto prowadzi się pewnie i idzie tam, gdzie się chce. Przy oponach 205/55R16 komfort jazdy jest wysoki a właściwości trakcyjne całkowicie zadowalające.
5,0
~Ehooo
Kia Ceed III
Hatchback 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Niezależne zawieszenie wszystkich 4 kół robi robotę, auto jest przewidywalne. Na dziurach gorzej, ale ja akurat mam felgi 17 cali, więc wiadomo, gdzie lepszy wygląd, tam mniejszy komfort. Na "balonach" zawsze będzie bardziej komfortowo.
5,0
~Kamil j
Kia Ceed III
GT 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Bez zarzutów. Świetnie trzyma się drogi i nie straszne mu żadne zakręty. Masz wrażenie pełnej kontroli nad samochodem. Nawet prędkość powyżej 200 km/h nie sprawia , że auto zachowuje się dziwnie, ciągle jest przyklejone do drogi.
Dziennik kosztów dla Kia Ceed III
Średni koszt przejechania 100 km
40,50 zł
5,6
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Krzysztof
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Bardzo stabilnie trzyma się drogi, jest bardzo twardy, wcześniej jeździłem Golfem i tam było miękko. W Proceed musi być naprawdę już mega słabo, 15mm niżej i jeszcze 18' wg mnie nie na PŁ drogi.
Kia Ceed III