Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade (77) - Widoczność

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Co ludzie nie piszą !! Że słupki zasłaniają , grube, trzeba się wychylać itd. Jak ktoś "wtłoczy się " w fotel , obniży do dołu i wystaje tylko czubek głowy i narzeka, że nic nie widzi to co się dziwić. Po prostu trzeba ustawić fotel. Naprawdę jest to możliwe, dziwne :). Tak jeżdżą ludzie. Sam widziałem. Wszystko to bzdury ! Wszystko dobrze widać. Na początku denerwowały mnie lusterka blisko usytuowane względem kierowcy. Idzie się...
3,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Z jednej strony super, bo ogromna szyba i wielkie lusterka. Pierwsze wrażenie - normalnie autobus. Chyba trudno w tej klasie znaleźć auto z lepszą widocznością. Ale to wrażenie szybko mija jak się okazuje, że przez bardzo szerokie słupki A bardzo łatwo wjechać komuś pod koła, bo skutecznie zasłaniają samochody nadjeżdżające z boków. A za lusterko wsteczne, które jest za małe, żeby odbić tylną szybę, to normalnie ktoś powinien dostać po pensji.
4,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 140KM 103kW
Generalnie bardzo OK z racji wysokości kabiny i prostych, pionowo ustawionych szyb. Ale trzeba się przyzwyczaić do pewnego mankamentu. Przednia szyba jest daleko przed nami i dach tak poprowadzony, że trzeba nauczyć się odpowiednio zatrzymywać na skrzyżowaniach żeby widzieć sygnalizatory. Inaczej głowa do przodu i zadzieramy wzrok.
4,0
~Jeep user
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Przednia maska jest widoczna z pozycji samochodu. Osoby niskiego wzrostu mogą czuc się z początku nie pewnie... ale tak naprawdę fajny klimat- żaden inny samochód nie ma takiej maski. Samochód ma duże lusterka w których wszystko dobrze widać. Minusem są duże boczne słupki ale da się żyć!!!!
4,0
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Tu jest bajka - wszędzie ładnie widać - tylko trzeba się przyzwyczaić do potężnych słupków A - musisz wyrobić sobie nawyk zerkania z dwóch stron słupka - inaczej w końcu kogoś przejedziesz ( już w poprzednich autach ta miałem więc jestem przyzwyczajony)
3,0
~arturp
Jeep Renegade
SUV 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Ogromne powierzchnie szyb ale z drugiej strony ponadprzeciętne wielkości słuków sprawiaja , że w trasie widac świetnie ale na skrzyżowaniu juz trzeba sie mocno rozglądać i wychylać . Bez czujników cofania nie można zaparkować w mieście
4,0
~bob
Jeep Renegade
SUV 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Pozycja kierowcy wysoka, co jest dla mnie dużym plusem, dobra widoczność na drogę, słupki A nieco szerokie ale tylko na początku wydają się przeszkadzać, z tyłu mając czujniki parkowania rozmiar słupków wg mnie nie ma już takiego znaczenia
4,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Odejmuję jedną gwiazdkę za słabą widoczność do tyłu na skos. Jest teraz taka dziwna moda wśród producentów, że w tym kierunku nic nie widać. I Jeep się tu nie różni. Do przodu i na boki jest ok. Duży plus za wielgaśne lusterka.
4,0
~Grzegorz
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Duże lusterka, wysoka kabina z dużymi szybami - jest OK,może lekko przednia maska wysoko i płasko pociągnięta ku górze powoduje wrażenie że nie do końca wiemy ile nam zostało cm do przeszkody ale to raczej kwestia przyzwyczajenia.
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
7,1
l/100km
8,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Użytkownik Renegade
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Spodziewałem się, że z tym może być gorzej, ale tu miłe zaskoczenie. Małe szybki na tylnych słupkach sprawują się idealnie i pomimo dosyć małej tylnej szyby to wszystko elegancko widać. Ogromnie lusterka boczne są rewelacyjne.
Jeep Renegade