Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade (76) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
DDCT – miała być bardzo szybka i dobrze zestrojona. Jest tak wolna, że próba wyprzedzania potrafi skończyć się poważnym zagrożeniem na drodze. Zestrojona jest fatalnie do dynamicznej jazdy, za to optymalnie do ekonomicznej. Niestety silnik utrzymuje obroty poniżej momentu obrotowego, dlatego nie da się przyspieszyć bez redukcji, która z kolei jest bardzo nieprzyjemna, bo momentalnie wkręca samochód na 5-6 tys. obrotów i jest efekt kosiarki do...
4,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 140KM 103kW
Skrzynia nie jest może tak szybka jak DSG ale wystarczająco sprawna. Ma też inny sposób pracy. Zapewne z powodu większej ilości przełożeń. Czuć zmiany na najniższych przełożeniach. Ciekawostką jest, że skrzynia w normalnym trybie pracuje od drugiego biegu. Czyli tak jakby miała osiem przełożeń. Bieg pierwszy jest niezwykle krótki i pracuje jako specjalne przełożenie w terenie. Ręcznie można go wybrać w razie potrzeby. Prędkość autostradowa...
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Biegi wchodzą z leciutkim oporem i bardzo precyzyjnie. Ruchy dźwigni mogłyby być mniejsze, ale i tak jest ok. Zestopniowana optymalnie do tego silnika. Pierwsze dwa biegi krótkie, co przydaje się w terenie. Na asfalcie przy mocniejszym dodaniu gazu potrafi zerwać przyczepność nawet na drugim biegu. Biegi 3-5 do jazdy po mieście. Wskaźnik zmiany biegu poleca zmienić na 6 już przy ok. 65km/h.
3,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia potrafi się "zawiesić" - stojąc na światłach na D, z nogą na hamulcu, po zmianie świateł, puszczeniu hamulca nie rusza - po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty, a samochód nic - należy dźwignię na P, zgasić silnik i odpalić ponownie Skrzynia "nie trzyma" na górce (przynajmniej jak skrzynie automatyczne BMW, Mercedes, Audi, VW), ale można się do tego przyzwyczaić
1,0
~Zygmunt
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 170KM 125kW
Skrzynia zabija silnik. Redukcja trwa niemiłośiernie długo (ok 2s) jeśli po drodze jest zmiana 5-4. Skrzynia często szarpie. Auto rusza z 2 biegu z potwornym mułem, a 9 biegu automat nie załącza nigdy(!) wymuszenie zmiany nawet na autostradzie powoduje komunikat o konieczności redukcji, a zużycie paliwa zamiast spadać to wzrasta. Jak na skrzynię produkcji ZF to po prostu porażka.
4,0
~pawelek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Biegi zmienia się fajnie i z satysfakcjonującym kliknięciem. Niestety jakbyś chciał poszaleć i pomachać lewarkiem jak w jakimś sportowcu to możesz się zawieść... Lewarek ma długą drogę. Co do rozłożenia biegów to są fajne, na 1-szych trzech solidnie ciągnie, potem statecznie się rozpędza, na 6 powolne podpędzanie, lub utrzymywanie prędkości.
4,0
~robertszew
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia do której trzeba się przyzwyczaić. W mojej ocenie skrzyni brakuje podziału na opcje comfort i sport, gdyż lubi ona utrzymywać auto na wysokich obrotach w ruchu miejskim, gdzie nie jest to pożądane przez kierowcę. Jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to wszystko działa jak należy.
5,0
~Simon_r
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Ten 9 biegowy automat w połączeniu z dieslem jest naprawdę wspaniałym rozwiązaniem do Renegata. Zupełnie nie brakuje mi możliwości manualnej zmiany biegów.. skrzynia działa tak jakby wiedziała co chcę zrobić, redukuje kiedy trzeba, wrzuca wyżej gdy tego oczekuję.. wystarczy umiejętne operowanie gazem.
3,0
~arturp
Jeep Renegade
SUV 1.6 MultiJet 120KM 88kW
No i tu mnie troche martwi . Skrzynia pracuje precyzjnie i ma długi skok ale dobiegają z niej dziwne dżwięki - jakby cichutkie chrobotanie słyszalne podczas jazdy . Serwis nic nie znalazł więc jestem spokojniejszy ale chyba wymienię płyn w skrzyni ...na wszelki wypadek .
4,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Niby 9 biegów, niestety nie znalazłem nigdzie informacji na jakim biegu aktualnie jedzie. Pierwsze biegi dość krótkie i trochę szarpiące, później już płynnie. Skrzynia nie grzeszy szybkością, ale zawsze można przełączyć się na reczną zmiane biegów.
Jeep Renegade