Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade (86) - Silnik

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jak mi facet w salonie zaproponował auto z tym silnikiem chciało mi się śmiać. Jeden literek! Odbyłem jazdę próbną i wróciłem z opadniętą szczęką. Silniczek brzmi fajnie, zapewnia dobre osiągi. Ruszanie płynne od ok. 1,2 tys. obr, do 2,8 jedzie się spokojnie, powyżej zaczyna się szaleństwo. Wkręca się na obroty jak motocykl, błyskawicznie reaguje na gaz, zupełnie jak auto sportowe. To jest trochę problem, bo jest wyciszony aż za dobrze. Ja...
3,0
~Grzegorz
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
To chyba najsłabszy punkt samochodu,silnik jest dość leniwy i paliwożerny osiągnięcie spalania poniżej 7 l (silnik 1.6 e-torq) graniczy z cudem-producent podaje 5 l poza miastem według mnie bzdura totalna ,sprawę pogarsza dziwne zestrojenie pedału przyspieszenia który reaguje na wciśniecie z dużym opóźnieniem.Realne spalanie to 8-9 przy normalnej jeździe swoją drogą ciekawe kiedy ktoś zrobi porządek z danymi które podaje producent a tym ile...
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Ludzie którzy narzekają na ten silnik spodziewali się pewnie, że z jednego litra da się zrobić rakietę. A to tylko jeden literek i jak na tę pojemność silnik jest ekstra. Osiągi są dobre, kultura pracy mogłaby być lepsza, ale silnik jest dobrze wyciszony i nie odczuwa się, że to trzy cylindry. Elastyczność jest słaba , trzeba go wkręcić powyżej 2,5 obr., wtedy zbiera się jak motocykl. Silnik zestrojony tak, żeby dało się oszczędnie jeździć,...
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Byłem bardzo sceptyczny, chciałem kupić z 1.6, ale już nie było. Tymaczasem okazało się, że 1.0T jest bardzo żwawy, wręcz żywiołowy, w dodatku nieźle brzmi. Jak ktoś jest w stanie wystarczająco szybko zmieniać biegi, będzie jeździł jak sportowym samochodem. Nie wiem jak będzie z trwałością, ale jak dotąd Fiat nie ma na koncie nieudanych silników. Pod maską mnóstwo miejsca, więc ew. czynności obsługowe będą proste.
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Chropawe, sportowe brzmienie, przypomina mi trochę moją starą Imprezę. Wkręca się na obroty momentalnie i daje naprawdę dobre osiągi. Wyciszony wg. mnie trochę za bardzo, przez co łatwo przeholować i jechać np. na 2 biegu 50km/h. A pali wtedy....uuuu. Przy spokojnej jeździe go nie słychać, zużycie też jest spoko - ok. 6-7l. Jeździłem z innym 3cyl litrówkami i uważam, że ta jest najlepsza. Ani Ford, ani VW nie mają startu.
5,0
~PaB
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Sprawny zwinny dobrze wchodzący na obroty silnik przy szybkim starcie niestety dużo pali przy spokojnej jeździe wystarczający. Jazda na paliwomierzu wystarczająca niestety za słaby na szybka jazdę po autostradzie . System start stop czasami niedopracowany . Silnik cichy. Mankament to ułożenie wlewu płynu do spryskiwaczy przy komorze bezpieczników.
4,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 140KM 103kW
Czuć że to diesel. W połączeniu z automatyczną 9-cio biegową skrzynią AT stojąc z zapiętym trybem "D" odczuwalne są wibracje. Jak tylko auto ruszy wibracje znikają. To trochę przeszkadza. Za to elastyczność napędu jest w tym zestawieniu bardzo dobra. Brakuje tylko mocy przy wyższych prędkościach. Do 120km/h jest wystarczająca.
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Osiągi są bardziej niż zadowalające. Tylko z 4rema osobami i boksem na dachu trzeba mocniej cisnąć na ekspresówkach. Zimny silnik brzmi niezbyt ładnie, ale nagrzewa się bardzo szybko i potem trudno poznać, że to tylko 3 cylindry. Nie bierze oleju. Od przeglądu do przeglądu nic. Mimo naprawdę cieżkich warunków eksploatacji.
3,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Daje sobie radę jednak na autostradę ze względu na opory powietrza trochę za słaby. Spalanie benzyny większe o 2 litry/ 100 km od tego co podaje producent. Słabo działający system start stop. Potrafi wyłączyć auto po czym czasami uruchamia się komunikat system niedostępny. Jednak ogólnie może być
5,0
~Marcin E
Jeep Renegade
SUV Facelifting 2.0 MJD 170KM 125kW
Silnik spokojnie daje radę podczas jazdy po asfalcie. W terenie również ma zapas mocy. Dodatkowo sytuację ratuje bieg low w terenie. Ciągnie od samego dołu sprawnie ruszając spod świateł. Podczas wyprzedzania przy 80- 100km/h spokojnie daję radę skrzynia zrzuca bieg w dół i auto wyrywa do przodu.
Jeep Renegade