Szukaj

Lista ocen Honda Civic X Sedan 4d (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Waldek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Auto traktowane jak porcelana, lekkie hamowanie przed -nie na chopkach, jak należy pokonywanie nierówności, zwalnianie. No na prawdę, jakiś pechowiec że mnie w tym aucie. Po 19 tys. km coś zaczęło stukać, jakaś końcówka lub drążek. No porażka. W dodatku krzywa kierownica na prostej. Serwis wciska, ze to wina kierowcy i łaskawie sprawdzą na swoich komputerach. Mówią, że nic się nie da zrobić. To myślę zajadę do dwóch takich starych znawców,...
5,0
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jedzie tam gdzie chcesz, jak po sznurku. Dobry układ kierowniczy, bezpośredni, czuły, w zasadzie nie trzeba przekładać rąk. Komfortowe i ciche zawieszenie, jednocześnie nie wychyla się w zakrętach, jadąc możesz sobie pozwolić na trochę więcej niż w innych autach (porównuję do golfa 7 - mam również taki samochód. On też jest świetny, ale w hondzie jest coś więcej ...)
4,0
~Ambro
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Hmm, no i czytając inne opinie jestem zdziwiony zachwytami. Lekkie auto powoduje że na ostrych zakrętach nie jest wstanie utrzymać toru jazdy i jest nadsterowna, ale to może był tylko zbyt szybka jazda :))) Gdyby standardem były opony 225mm lub szersze to mogło by być lepiej. Mam 215/50/17 lato i zima. Może za jakiś czas pokuszę się na 245/40/18 ?
5,0
~Afli
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Dobry kompromis miedzy komfortem a twardością. Wzorowy na łagodnych zakrętach i pewny na ostrych. Jedynie przy pełnym obciążeniu należy zachować czujność. Brak falowania na nierównościach poprzecznych i podłużnych. Precyzyjny uklad kierowniczy o dobtym czuciu. Tłumienie na wysokim poziomie. 127600 km bez usterek.
5,0
~pimp202
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Chyba najmocniejszy punkt tego modelu. Układ kierowniczy jest obłędnie precyzyjny. W swojej klasie prawie bezkonkurencyjny. Zawieszenie dość twarde, stawiający na komfort resorowania mogą się czuć lekko zawiedzeni. Choć źle nie jest, pomaga bardzo wielowahacz.
5,0
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zawierzenie, resorowanie, trzymanie na zakrętach to wszystko jest znakomite. Ani miękko, ani za twardo, wystarczająco sprężyście. W zakręty wchodzi świetnie. Nie oczekuję nic więcej. Jest może nawet nieco lepiej niż w Mazda 3.
4,0
~Waldemar
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Świetne prowadzenie w zakrętach. Czuły układ kierowniczy, reaguje błyskawicznie na działania kierowcy. Ale na minus mój egzemplarz reaguje stanowczo za gwałtownie na mocne podmuchy bocznego wiatru.
4,0
~Tomek z Warszawy
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Posiadam wersję sedan 4d i jest różnica niż wersji hatchback. Jest dość sztywne ale w zakrętach ostrych delikatnie przechyla się na boki, co nie przeszkadza w jeździe ale też nie pomaga
5,0
~Robert
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jednym słowem - idealnie. Świetnie wybiera nierówności, nie jest ani za twardy ani za miękki. Bardzo dobrze trzyma się jezdni w zakrętach. Uwierzcie mi, jazda jest przyjemnością.

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 18

Honda Civic X – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Paweł
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Trzyma się drobi jak przyklejony. Sprawia wrażenie jazdy z 4x4. W zakręty można wchodzić z większą prędkością niż w innych samochodach.
Honda Civic X Sedan 4d