Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW 2006-2010 (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Darkal
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
To co dla Hondy jest bardzo charakterystyczne - precyzyjne przełożenie i bardzo bezpośrednie.Takie zachowanie układu kierowniczego powoduje to, że naprawdę niewielkie ruchy kierownica powodują skręt samochodu. Bardzo przydatne w mieście, bardzo przeszkadzające w trasie. Te kwestię postaram się bardziej rozwinąć. W mieście pokonywanie zakrętów, rond i parkowanie jest łatwiejsze, choć nie należy do najprzyjemniejszych bo Honda ma duży promień...
3,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Jest twardo i powoli zaczynam mieć tego dość (3 lata). Męczy mnie uważanie na każdy krawężnik (odetnijcie sobie gumowe kurtyny pod przednim zderzakiem, inaczej przyszorujecie o KAŻDY krawężnik!) i dziury na wspaniałych stołecznych drogach. Z drugiej strony świetny układ kierowniczy, samochód na zakrętach jest przyklejony do drogi.
4,0
~piotr_szczęśniak
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Prawdziwy gokart - idealny w mieście. Podczas jazdy drogami ekspresowymi i autostradami musimy mu poświęcić więcej uwagi i nie ma mowy o trzymaniu kierownicy jedną ręką podczas gorszych warunków pogodowych. Niezależnie od prędkości jest bardzo czuły i wymaga ciągłego skupienia i korygowania toru jazdy.
4,0
~AZ
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Dobrze się trzyma drogi, ale inne samochody też to potrafią (np. Focus, Oktavia, VW Golf - na pewno nie mają gorszego zawieszenia). Zawieszenie twarde - jak w samochodach japońskich (Honda lub Nissan). Seryjna TCS - kontrola trakcji (tu nazwana VCS) - to duży plus dla Hondy. Precyzyjny układ kierowniczy.
4,0
~raf
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
największa wada - niskie zawieszenie, trzeba uważać przy byle krawężniku czy dziurze. Twardość zawieszenia ? bzdury, nie jest to limuzyna i czasem zatrzęsie ale bez przesady, dla mnie komfort jest wystarczający (trochę gorzej dla pasażerów w z tyłu)
2,0
~michalmac
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Porażka po wyjechaniu z salonu 2 razy wymiana tylnych amorów.Mało kto wie ale posiadają fabryczną wadę.Wydają cichy stuk,podobny do odgłosu tylnej półki.Serwisy liczą na to że klient nie zwróci uwagi.To nie tylko moje przygody,koleżanka miała to samo.
5,0
~Mi
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Trzyma się drogi jak przyklejony, w ostre zakręty można dość szybko wjeżdżać. Bardzo przyjemnie się tym autem jeździ ale tylko po równych drogach. Na wybojach daje się odczuć twarde zawieszenie.
5,0
~Milan
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Doskonały. Trzyma sie trasy jak przyklejony. W zakrety można wjeżdzać nie zwalniając. Jeździłem róznymi samochodami ale ten ma jeden z lepszych ukladów jezdnych.
3,0
~Może malkontent?
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Trzyma sie drogi świetnie. Niestety auto nie nadaje się na polskie drogi. Na poprzecznych przełomach wręcz wbija w siedzenie no i ten hałas każdą nierówność odczuwamy wewnątrz.
3,0
~Miecio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Nigdy 17" na polskie drogi. Stomatolog do łatania ubytków potrzebny od zaraz. Musi być wiecej gumy na feldze żeby tlumiło lepiej(16" lepiej).
Honda Civic VIII Hatchback 5d