Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (382) - Silnik

Na liście zabraknie 140 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik jest dość dynamiczny i świetnie wchodzi na obroty. Do tego zużycie paliwa utrzymuje się na przyzwoitym poziomie, średnie w granicach 7 - 7,5 litra na 100 km nie stanowi problemu i jest do osiągnięcia bez specjalnych wyrzeczeń co do dynamiki jazdy, no chyba że większość kilometrów robimy w mieście. Wtedy trzeba liczyć się z tym, że spalanie wzrośnie do ponad 8 litrów. Niestety, jednostka napędowa jest dość hałaśliwa. W zakresie...
5,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
W kategorii "silnik wolnossący" z pewnością jest to znakomita konstrukcja (wcale nie taka prosta jak można to wyczytać na różnych portalach motoryzacyjnych), nie wytrzymuje jednak porównania z doładowaną konkurencją. Kiedy trzeba potrafi być ekonomiczny jak diesel, kiedy zaś się spieszymy potrafi pokazać pazurek. Należy docenić jego bezobsługowość - pomimo sporego przebiegu nic się z silnikiem nie dzieje, nie odnotowałem żadnego...
3,0
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Największa zaleta to naprawdę bardzo niskie spalanie, do tego ma fajne odejście. Z minusów przynajmniej w moim egzemplarzu problemy z kolektorem dolotowym przez który było mocno czuć spaliny w aucie. Zmieniany po czasie problem powrócił. Trzeba było jeździć na zamkniętym obiegu nawiewu co skutkowało ciągłym zaparowaniem szyb. Okazało się również że jest okopcone cięgno turbiny co również miało wpływ na cofające się spaliny- jedyna możliwość to...
5,0
~Łukasz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Kultura super, bez najmniejszych zastrzeżeń, równomiernie rozwija moc aż do odcięcia (niestety w wersji poliftingowej obniżone nie wiedzieć czemu do już 6800rpm). Elastyczność rewelacyjna - szczególnie jak na silnik wolnossący - nawet z 1,5 tys. obrotów na 6. biegu wjeżdżając na most przyspiesza. Około 4,2 tys. włączają się ostrzejsze VTEC co na 1. biegu można poczuć lekkim uczuciem w brzuchu (genialne) i z rodzinnego auta robi się niemal GTI...
5,0
~kaek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Silnik bezawaryjny. Przydałby się trochę większy moment obrotowy, bo żeby w miarę szybko wyprzedzić trzeba jednak redukować z 6 na 3 bieg (do tego chwilowe wyłączenie klimy mile widziane). Do około 140-150 km/h zbiera się przyzwoicie (jak na tą pojemność), później zaczynają się schody. Ale najważniejsze - silnik prawidłowo obsługiwany odwdzięczy się bezawaryjną pracą. Spalanie: tutaj jest różnie. Jadąc spokojnie w trasie z prędkością max....
4,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
140KM to idealna moc dla tego auta. Silnik jest mocny i zrywny, ale po jakimś czasie zaczyna Cię denerwować jego odgłos. Zaczyna mnie denerwować, że trzeba go bardzo wysoko kręcić przez co jest niemiłosiernie głośny, a jego dźwięk nie ma w sobie niczego ekscytującego. Brzmi jak to ktoś określił \"jak kosiarka do trawy\" albo wiertarka, \"wyje\"i \"jęczy\" na całego. Spalanie przy tej mocy jest umiarkowane, dużo zależy od stylu jazdy. Do 4000...
4,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tradycyjny, prosty i niewysilony silnik wolnossący. Jest dokładnie taki jak sobie wyobrażacie, czyli moc w sumie niemała ale dostępna w jakichś absurdalnych wartościach pod czerwonym polem w ogóle nieprzekładająca się na wygodę w jeździe. Fajny silnik który nie zawiódł, jednak po przesiadce na silnik z turbo (1.4t w Astrze IV) nigdy już nie wrócę do wolnossącego bo to ślepy zaułek motoryzacji. Elastyczność w tej Hondzie NIE ISTNIEJE i aby...
5,0
~Radzio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetny, już seryjny był mocny ale po zmianie oprogramowania i podniesieniu mocy do 160KM to już jest świetny(chociaż wiem że podnoszą do 200 km na samym komputerze ale wtedy to już sprzęgło dostaje w ****), ciągnie od samego dołu a spalanie spadło około 1l/100km. Spala mi przy normalnej jeździe około 6-6,5l maksymalnie w zimie i dynamicznej jeździe do 8l, natomiast w trasie bez problemu można zejść do 5 a nawet poniżej, na normalnym paliwie...
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo dobra kultura pracy i ekonomia. Silnik jest dynamiczny i oszczędny, świetny na długie trasy, stworzony na autostrady ma wystarczająco mocy przez co pozwala poruszać się sprawnie a przy tym oszczędnie. Najlepsza jednostka Diesla na rynku. Silnik praktycznie bezawaryjny, ale trzeba o niego dbać, lać dobre paliwo, olej wymieniać na czas poprzedzając płukanką, lać dobry syntetyk 0W30 lub 5W30. Ja zmieniam co ok 8-9 tyś km. Raz na jakiś czas...
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeden z najlepszych nowoczesnych silników diesla. Podstawowe 140 konie można w bardzo łatwy sposób zwiększyć do prawie 200 bez żadnej ingerencji w resztę auta, oczywiście warto by było mieć sprawne sprzęgło i dwumase ale oryginalne Hondowskie podzespoły śmiało wytrzymają taką moc. Silnik nie bierze oleju, pracuje równo i bez problemów. Mój egzemplarz ma przejechane 230tys (ja zrobiłem nim ponad 30tys) i nie sprawia żadnego problemu. Wśród...
Honda Civic VIII Hatchback 5d