Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting (56) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik wolnossący to wiadomo - w dzisiejszych czasach dinozaur, ale ... Daje niesamowity spokój psychiczny pod kątem potencjalnych awarii. W tym samochodzie naprawdę nic się nie naprawia tylko leje benzynę i zmienia olej. Silnik w zupełności wystarczająco dynamiczny do miasta. Poza jest trochę gorzej. Jeśli ktoś lubi jeździć spokojnie zgodnie z przepisami, za dużo nie wyprzedza, będzie zadowolony, bo nic więcej mu nie potrzeba. Jeśli ktoś...
5,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Kultura pracy jest bardzo wysoka. Niezależnie mróz czy upał, silnik odpala miękko z miłym pomrukiem po czym już go nie słychać, i żadne drgania nie są przenoszone do wnętrza. Informację o pracy na biegu jałowym tylko kierowca otrzyma z obrotomierza i delikatnych drgań kierownicy. Wzorowy interfejs człowiek - maszyna. Sam silnik jak dotąd jest bezawaryjny i pracuje jak nowy. Znakomicie radzi sobie przy spokojnej jeździe w mieście gdy można...
4,0
~P_78
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
przesiadka z diesela na benzynę dobrze robi. Inna technika jazdy, trzeba ciągnąć do prawie 7 tyś. Od 4 tys załącza sie i-vtec więc zaczynamy zabawę, kiedy inni zmieniają bieg na 4 ty jeszcze jesteś na 2. i masz 100km/h przy 6800/min. Spod świateł jest przewaga, na trasie rasowy dźwięk. Nic nie wibruje w środku, na postoju nie ma silnika. I koszty utrzymania, 2.0 dCI było jednak kosztowniejsze w utrzymaniu, DPF, specjalny olej, 7,0 L oleju,...
5,0
~Roentgen
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zdecydowałem się na 1.8. Nie żałuję. Żeby wydobyć z niego te 142KM trzeba kręcić, ale właśnie to jest w nim piękne - ten dźwięk, który mruczy "chcę jeszcze":) Przy obrotach 4500 czuć ewidentnie maksymalny moment obrotowy; dodam, że niestraszne mu obroty blisko czerwonego pola. Jasne, silnik nie dla każdego, bez turbiny, nie wbija w siedzenie przy niskich obrotach (przy wysokich gwarantuję, że tak). Miłośnicy turbo powinni go omijać...
5,0
~Marek
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Podstawowy silnik 1.4 i-VTEC 100 KM jest wbrew obiegowej i niesłusznej opinii bardzo dynamiczny i wystarczający dla tego auta, cichy, niezawodny i ładnie przyspiesza. Mimo małej pojemności bardzo elastyczny na niskich obrotach. Komputer podpowiada zmianę biegu na 6 już przy 60 km/h i ok 1500 rmp. Prosta i niezawodna konstrukcja bez turbosprężarki i wtrysku bezpośredniego, co gwarantuje długą i bezawaryjną eksploatację. Co ważne, nie zużywa...
5,0
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Idealny. Do 2500 potrafi wcale nie używać turbiny - to nie jest żaden lichy downsizing, tylko tak jak turbo służyć powinno - moc na żądanie. Koszty zakupu jak czterocylindrówki z normalną akcyzą i stawkami ubezpieczenia i spalaniem, dźwięk jak z przyzwoitego R6 z sapaniem jak Fast & Furious, moc jak z dużej V6, a moment niemal godny V8. Do tego ciągnie godnie do odcinki, do niebanalnych 7000rpm jak Honda powinna.
5,0
~Mariusz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik 1.8 l spisuje się znakomicie. Miłośnicy turbiny z pewnością będą go krytykować, ale faktem niezaprzeczalnym jest, że od około 3,5 tys obrotów ujawnia swoje rewelacyjne (oczywiście jak na rodzinny kompakt) oblicze. Silnik generalnie przy codziennym użytkowaniu jest cichy. Głośniej robi się dopiero przy jeździe autostradowej, ale dźwięk pracy silnika jak dla mnie jest ok.
3,0
~Blackfish
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Niestety tylko przeciętnie za brak osiągów. Wersja 1,4 zorientowana jest na niskie zużycie paliwa. Układ ECO pomaga nam w tym podpowiadając kiedy zmienić bieg i zielonym kolorem w głównym wyświetlaczu sygnalizuje że jest dobrze. Auto kręci wtedy pomiędzy 2 a 2,5 tyś. obrotów - więc jak ma jechać. Tylko do miasta i tylko dla oszczędnych. Plus to cisza, silnik jest dobrze wyciszony.
5,0
~Nikodem
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeden z najlepszych silników benzynowych z jakim się spotkałem, dodatkowo jak na wolnossący motor zaskakująco niskie spalanie 8l - miasto - 5l drogi krajowe, wymiana oleju co 10tyś km i brak jakichkolwiek ubytków czy wycieków jak to w Hondzie. Dodatkowo można przycisnąć trochę gaz auto odpycha się sprawnie, nie gorzej niż np. 1.5 TSI VW.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~kacpersky
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Kopnięcie w plecy jest, ale w normalnym trybie jest ogromna turbodziura, poza tym dźwięk jest przeciętny, taki sam w trybie +R, co ja uznaję za wadę, nie strzela z wydechu, nie warczy, tylko trochę buczy przy ok 2000rpm, a powyżej 4500 po prostu huczy, na dłuższej trasie męczy. Ciągnie przyzwoicie do 7000, ale nawet w trybie +R zbyt późno wstaje ok 2,5rpm.
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting