Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I (162) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Mam problem z oceną wyciszenia auta. Z jednej strony autko płynie gładko po drodze, zawieszenie pracuje bardzo cicho (chyba że ma już dwa lata, wtedy pracuje bardzo głośno), z drugiej strony głupiutka skrzynia biegów wrzuca nagle 6. bieg, wszystko zaczyna się telepać. Podczas jazdy autostradowej też nie jest za cicho, w ogóle jednostka napędowa nie jest jakoś genialnie wyciszona. Powyżej 120km/h robi się zdecydowanie głośniej, ale ze względu...
4,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Wyciszenie jest OK, podwójne uszczelki drzwi robią dobrą robotę. Bryła auta powoduje jednak bardzo wyraźny szum przy wyższych prędkościach, a idiotycznie działająca skrzynia biegów zapewnia drżenie, i buczenie przy niskich prędkościach. Ciekawostka: po otwarciu szyb nie da się jechać szybciej niż 60-70km/h. Ze względu na ich ogromny rozmiar, wpadające do kabiny powietrze wzbudza taką falę akustyczną, jakby tuż obok pracował silnik bez tłumika....
4,0
~Jarek
Ford S-Max I
Van 2.3 Duratec 161KM 118kW
Wyciszenie bardzo dobrze do 140km/h. Potem szumy powietrza zaczynają przeszkadzać. Może wymienię uszczelki w drzwiach na nieco lepsze. Od ogólnego poziomu odstaje nieznacznie wyciszenie nadkoli - szumy opon psują wrażenie. Poziom wyciszenia i ogólnego komfortu najlepiej oddaje fakt, że maluchy idą spać w kwadrans od wyjazdu z domu i nigdy jeszcze nie marudziły w podróży, nawet po dwóch dniach jazdy … aż nie do wiary. Teraz marzy mi się...
3,0
~Vein
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 130KM 96kW
w środku przy przyspieszaniu od 0 -90km/h dość głośno słychać silnik , w trasie do 130km/h można spokojnie rozmawiać powyżej zaczyna robić się głośno, miałem okazję jechać z kolegą volvo v50 diesel 136KM i przy prędkości 140km/h i przy jeździe było cichutko można powiedzieć że się w tym zakochałem, jadąc w zakrętach słychać z tyłu te 3 fotele jak by się obijały ze sobą ale to dość duże auto idzie sie przyzwyczaić
3,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
W porównaniu z Mazdą niebo, w porównaniu z Volvo słabiutko. W mieście słychać klekotanie diesla w kabinie, na autostradzie do 120 ok, przy 160 w Niemczech z przodu lepiej, z tyłu duzo gorzej (pasażer nie może usłyszeć już kierowcy). Nie wiem do czego inni porównywali to wyciszenie.. może do innych minvanów? Niższy więc może ciszej się trochę toczy od konkurencji, ale na pewno nie od dobrej osobówki
4,0
~ph71
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Wyciszenie adekwatne do wartości pojazdu. Jak w większości tego typu aut do prędkości 120km/h bardzo przyzwoicie, potem w zależności od siły i kierunku wiatru może być on bardziej słyszalny. Ponieważ jest to w pewnym sensie duże kombi, to załadowanie bagażnika na rodzinne wyjazdy dodatkowo wycisza tył. Ale to temat znany z każdego kombi...
4,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Przekraczając 135-140 km zapominamy o komforcie, szum zaczyna być irytujący, ale człowiek na dłuższej trasie zawsze się do wszystkiego przyzwyczai. Z racji wymiany przeze mnie tłumika na nieoryginalny zamiennik za 300 zł, polecam jednak wziąć oryginalny (ten lepszy bo ASO sprzedaje dwa rodzaje) z uwagi na dużo lepsze wyciszenie.
3,0
~Miłośnik ESMAKSÓW
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
w mieście i na krótkich trasach do przyjęcia ale na autostradzie tragedia ! powyżej 140 -170 łomot niesamowity. Wprawdzie mierzony decybelomierzem z komórki ale jest za głośno . Co ciekawe w okolicy 200 km/h łomot jakby mniejszy :) Jeździmy z rodziną na dugich trasach po zachodnich autostradach i naprawdę jest nieprzyjemnie.
3,0
~Radek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Są co prawda auta gorzej wyciszone, ale kupując auto za spore pieniądze oczekiwałbym dużo więcej. Jest bardzo średnio, na wygłuszeniu zaoszczędzono, a to się mści, bo zanim kupię kolejnego Forda to przemyślę zakup kilka razy. Jazda w dalekie trasy przy sporych prędkościach jest bardzo uciążliwa.
4,0
~mangomel
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Nie jest źle, nie jest super. Szumy przednich kół oraz powietrze są słyszalne. Benzyna znacznie cichsza niż dizel, ale też bez szału. Podwójne uszczelki drzwi dają potencjał - można wyciszyć samodzienie. Trochę podłogę w bagażniku i przy nogach z przodu. Jest pewna różnica.
Ford S-Max I