Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I (190) - Silnik

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jarek
Ford S-Max I
Van 2.3 Duratec 161KM 118kW
Największym atutem silnika jest poziom wyciszenia – jest bardzo dobrze. Do jakichś 3tys/min niemal nie słychać go wcale (więcej niż 99% czasu jazdy w mieście) zaś do 4tys/min słychać wciąż niewiele. W mieście, przy normalnej jeździe, w zasadzie bardzo rzadko trzeba kręcić wyżej. Na trasie, przy dynamicznej jeździe, trzeba cisnąć mocniej i wtedy silnik hałasuje donośniej, przy czym nie jest to żaden soczysty gang a jedynie zwykły...
3,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie rozumień fascynacji nad tym silnikiem TDCI Forda - diesel niczy się nie wyróżniający obecnie - przeciętna głośność (klekocze i to słychać wyraźnie, szczególnie przy zimnym silniku, co prawa w porównianiu z poprzednim moim samochodem Mazdą 3 1.6 diesel z 2006 r, to niebo a ziemia, ale wyciszenie Mazd to pięta achillesowa tego producenta), osiągi to może i b. dobre jak na tego rozmiaru samochód ale wyłącznie przy ciśnięciu nim i ciągłej...
5,0
~karol14789
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik w tym aucie jest od peugeota dokładnie z modelu 407 jak mówił mój elektronik. Ten sam silnik jest stosowany w volvo V50. Nie wierzyłem dopóki dopóty elektronik sam mi nie otworzył maski swojego auta i nie ściągnął obudowy górnej. Odpalając volvo silnik miał taki sam dźwięk yle że przy volvie jest głośne włączenie sprężrki klimayzacji a w Fordzie jej nie słychać przy włączaniu. Silnik jak na turbo diesla bardzo zrywny jak dla mnie. Nie...
3,0
~Fazabb
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik 2.0 benzyna trzeba wkręcić na obroty żeby dynamicznie pojechać lub wyprzedzić. Do wyprzedzania najlepiej jeszcze redukować chociaż wszystko zależy od sytuacji. Pali dużo jak na swoją moc. Średnio 10.5 latem w cyklu mieszanym a zimą (mieszkam w Finlandii) z oponami z kolcami 10 na trasie po mieście nawet 15-17 litrów na 100km. Za to nagrzewa się szybko i łatwo odpala nawet w duży mróz (-36 dał radę). Niestety mój brał też olej średnio...
3,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Silnik jest OK, ale jego osprzęt niekoniecznie - lubi się psuć. Mocy jest dość, kiedy się jedzie w maksymalnie 2 osoby dorosłe + dziecko. W 6 osób pojechałem tylko raz, więcej się nie zdecydowałem bo auto w górach nie miało dość mocy. Na autostradzie powyżej 130km/h zaczyna się okrutnie wysokie spalanie. DPF przy 270.000km odmówił kompletnie współpracy - jest w nim dodatkowy wtryskiwacz, który jeszcze bardziej komplikuje sprawę. Za koszt...
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Auto kupione nowe. Jeżdżę dieslami od kilkunastu lat. I silnik mnie trochę rozczarował. Może jeżdżę zbyt po "taksówkarsku" i oszczędzam pedał gazu, ale przyspieszenie nie powala. Odgłosy wydobywające się spod maski są raczej zastanawiające (ale coś podobnego miałem w Passacie - widocznie współczesne diesle tak mają). Chociaż po rozgrzaniu silnik jest cichy. Zaskoczyła mnie mała elastyczność silnika (może to kwestia przełożeń) i nie za fajny...
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ten silnik to mocna strona auta. Dynamiczny, ekonomiczny i bezawaryjny. Przy wymianach części eksploatacyjnych wg planu bardzo trwały, dopiero przy 200 tys turbina zaczęła \"opóźniać\" ale i tak trzyma moc. Przez 200 tys jeden wyciek oleju przez zimering na rozrządzie. Cykl mieszany 20% trasa/80% miasto spalanie na poziomie 7-7.5. Nie lubi \"mulącej\" jazdy. Jak na początku oszczędzałem go to często komputer wywalał błąd. Przy \"mulącym\"...
1,0
~Marcin
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
To jest potężna porażka auto bez problemu pojeździło 3 miesiące i po 3 miesiącach zaczęły dziać się cuda nad cudami. Silnik okazał się totalną porażką i ciągnie aż 5 litrów oleju silnikowego na 1000 km jednym słowem silnik kaput remont jego potężnie drogi wymiana na kota w worku nie opłacalna i bardzo rzadko jest ogólnie znaleźć ten silnik. Wszyscy mechanicy jak i ASO rozkłada ręce jak lekarz przy nie uleczalnym raku nic nie możemy zrobić......
3,0
~W
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Było dobrze, dopóki się nie zapowietrzył, w skutek wyrwania wężyka - przelewu z wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku zmielona + wtryski do wymiany. Koszt naprawy ~13k zł; Całokształt pokryty przez dodatkowe ubezpieczenie Forda, jednak przez 1.5 miesiąca byłem bez auta i musiałem wywalczyć to w Ford Polska - łatwo nie było, a opieszałość i ignorancja firmy graniczyła z bezczelnością. Pocieszeniem było sprawnie działające ASO -...
4,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
NIe jest to rewelacja,ale do zwykłej jazdy wystarcza. Ideałem byłby 2.5 l ,ale niestety koszty sa niekiedy granicą nie do pokonania. Diesla raczej nie brałem pod uwagę ze względu na droższa eksploatację {oczywiście z wyjątkiem paliwa},wrażenia dżwiekowe,a przede wszystkim na rady mechaników. Nie jeżdże zbyt dużo wiec po co przepłacać.A benzyniaki są ponoć prawie niezawodne w przeciwieństwie do nowoczesnych ropniaków. Byle co i koniec jazdy.19...
Ford S-Max I