Szukaj

Lista ocen Ford Kuga I (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotr
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Bardzo precyzyjny ukł. kierowniczy i super trzymanie na drodze, jak to w fordzie niestety wg. mnie komfort jak na auto klasy SUV zdecydownie za mały. Auto jest za twarde, dużo twardsze niż focus - może wielu osobom takie zestrojenie pasuje, ja jednak kupiłem Kuge min. z myślą o polskich drogach i tu sie rozczarowałem. Na dziurach zawieszenie dobija, na poprzecznych nierównościach jest głośne. Może pomogły by koła z większym profilem opon (ja...
5,0
~Adik
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Na 18\" continentalach conti premiumcontact2 235/18 latem jest idealnie, identycznie jak focusem, chociaz mocno czuc male poprzeczne nierownosci. Auto jest skretne, nie przechyla sie znacznie na boki i ma HAMULCE BRZYTWY, trzeba to sprawdzic by uwierzyc jak szbyko sie Ford Kuga zatrzymuje z kazdej predkosci. Zima Kuga dostaje opony Nokian Zr G2 235/55/R17 i nowy komplet felg i sprawdzimy czy daje rade po sniegu i czy czesto bedzie sie zalaczal...
5,0
~Dawid
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Prowadzenie tego samochodu to prawdziwa przyjemność, mam cały czas włączony tryb sportowy i dla mnie jest idealny. Auto reaguje wzorowo na wszystkie ruchy kierownicą, a co także fajne kierownica kręci się delikatnie. Na zakrętach auto trzyma się jak przyklejone drogi. Zawieszenie jest twardawe, ale takie właśnie ma być, bo to samochód, a nie statek, który ma pływać.
5,0
~J.P.
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Zawieszenie łagodne, dość miękkie. Auto świetnie trzyma się drogi, szczególnie na zakretach. W zimie na śliskiej nawierzchni super działał ESP. ( nie pozwala na zejście z toru jazdy, oczywiście przy umiarkowanej i kontrolowanej prędkości) Świetnie działa tempomat i jest prosty w obsłudze.
5,0
~Kris
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
świetne trzymanie asfaltu... 4x4 nie pozwala nawet zbyt często na interwencję ESP. niewyczuwalne dołączanie tylnego napędu ... auto nie jest za twarde ani za miękkie ... dla mnie w sam raz ... obecnie na zimowych 16\"... zobaczymy wiosna czy 17 będą sztywniejsze... póki co .. świetnie wyczuwalne auto...
3,0
~AurigA
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Dobra precyzja prowadzenia, bardzo dobre wyczucie drogi, małe przechyły na zakrętach - to podstawa bezpiecznego pokonywania zakrętów. Końcową ocenę zaniża komfort resorowania - tu moim zdaniem słabo, plomby może i nie wypadają ale trzęsie solidnie a i hałasuje ponad przeciętnie.
4,0
~marecki
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Układ jezdny dośc twardy. Czuć nierówności, ale jest to mocne auto więc i zawieszenie musi mięc mocne. Nie zwracam uwagi na krawężniki. Prowadzi się pewnie, nie raz zdarzyło mi się wejść w dosć mocny zakręt ze 150 na liczniku i tylko się dziwiłem dlaczego wszyscy inni zostali.
4,0
~emarek@t.pl
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Auto świetnie sie prowadzi. Trzeba dobrac właściwe ustawienia wspomagania, sport, normal, komfort. Skęt tym autem rewelacja. BEz uzycia siły a za razem pełna kontrola nad zachowaniem samochodu. Z racji wysokości nie jest tak sztywny jak Focus, ale za to bardziej komfortowy.
5,0
~zadowolony:)))
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Bardzo pozytywne zaskocznie, idealnie trzyma w zakrętach, można w nie wchodzić 100km/h i żadnych nieprzewidywalności, autko trzyma się toru jazdy idealnie. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku:))) No i trzeba wspomnieć o hamulcach, są rewelacyjne!!!!
Dziennik kosztów dla Ford Kuga I
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~euromar.mariusz@vp.pl
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Faktycznie, lekko sztywny przy 18 kołach, przy 17 servis twierdzi że mniej, ale to przecież nie jet limuzyna, tylko suv, a więc doskonale, bardzo bardzo dobrze trzyma się jezdni!!! Poprzednie auto Oplel Zafira to pesteczka w maśle...
Ford Kuga I