Szukaj

Lista ocen Ford Focus IV (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Porównując doświadczenia z jazdy poprzednimi generacjami to zawieszenie pracuje bardziej komfortowo od Mk3 (tutaj pracowało bardzo twardo i na niewielkim skoku) i mniej komfortowo od Mk2 (tutaj był najlepszy kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem resorowania). Ogólnie scharakteryzowałbym je bardziej jako bardziej sportowe niż komfortowe. Samo prowadzenie na zakrętach doskonałe, samochód jest stabilny i momentalnie wchodzi w zakręt bez...
5,0
~No name
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Wersja ST-Line na 17-tkach to najlepszy kompromis miedzy sportem i komfortem, jaki można dostać w tej klasie. Przypomina mi swoją charakterystyką M-Pakietowe zawieszenie BMW. W porównaniu do wcześniej użytkowanej przeze mnie Octavii 3 RS (na 18") zawieszenie Focusa wybiera dużo lepiej nierówności, a trzymanie drogi jest na tak samo dobrym, jak nie jeszcze lepszym poziomie. Bezpośredni układ kierowniczy przypomina swoim przełożeniem - najlepszy...
1,0
~piotr_murawski
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
TRAGEDIA DO KWADRATU! Po legendarnym zawieszeniu Focusa nie ma śladów. Auto jest jakoś tak wyważone, że jak wrzuciłem dwa worki pisego żarcia do bagażnika, to przód dosłownie zaczął fruwać. Jakiś koszmar, przodem rzuca na boki, ma się wrażenie "miekkiej kierownicy". To jest kombi, jak tym jechać w trasę z bagażami? Auto generalnie nie sprawia pewnego w prowadzeniu. Bardzo chętnie podskakuje i nurkuje przy dużych prędkościach, co sprawia...
3,0
~bidzej
Ford Focus IV
Hatchback 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Najmocniejsza strona nowego Focusa. Układ kierowniczy precyzyjny i "soczysty", zawieszenie (wielowahacz) również. Świetnie działa funkcja aktywnej regulacji tłumienia amortyzatorów (CCD). ---------- Po 3 latach i 80kkm luzy w układzie kierowniczym, serwis nie potrafi ich dokładnie zlokalizowac i usunąć od roku. Samochód zachowuje się niestabilnie i wibruje powyżej 120km/h
5,0
~MatN90
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Mam obecnie niemożliwą do kupienia wersje. 1.5 150 KM z manualem z zawieszeniem wielo-wahaczowym, samochód prowadzi się pewnie i jest komfortowy, nie wybija zębów na nierównościach, idealny w dalekie trasy i na kręte drogi. W 2020 jak kupowałem auto żadne się nie prowadziło tak dobrze i nie dawało takiej satysfakcji z jazdy jak focus.
5,0
~Michał Szlązak
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Jak każdy Ford, tak i Focus prowadzi się wspaniale. Na dodatek w wersji ST-Line zawieszenie jest obniżone i utwardzone. Do dynamicznej jazdy i w zakrętach w sam raz, jednak przejazd po dziurawej nawierzchni jest dość męczący. Samochód cały czas zachęca do pokonywania kolejnych zakrętów i niesamowicie klei się do drogi co robi spore wrażenie.
5,0
~Marcin ND
Ford Focus IV
Active Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Typowy ford jedzie jak po szynach i daje dużo frajdy na zakrętach. Nawet jeżeli jest to podniesione kombi. Miałem również porównanie z I30 i golfem w tych samych rocznikach - na prostej lub przy spokojniej jeździe nie ma znaczenia ale jak pojedzie się szybciej ford wychodzi na prowadzenie.
4,0
~Pawel
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Prowadzi sie calkiem dobrze, choc mam wrazenie, ze nie jest taki zwinny w zakretach jak poprzednik. Ale moze to nadmiar elektroniki i systemow wspomagajacych sprawia, ze takie jest odczucie. Z drugiej strony wydaje mi sie, ze przy wyzszych predkosciach np. 180-200km/h jest bardziej stabilny niz poprzednik.
5,0
~Santas
Ford Focus IV
Hatchback ST 2.3 Ecoboost 280KM 206kW
Prowadzenie to poezja a szczególne zakręty gdzie pomaga nam szpera wciągająca samochód w zakręt. Dzięki temu będąc na łuku możemy przyspieszać bez obawy o wyjechanie przodu. Wygląda to tak że gdy wchodzimy w niebezpieczny ostry zakręt lepiej jest docisnąć niż odpuścić.
Dziennik kosztów dla Ford Focus IV
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
5,8
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Xczar0
Ford Focus IV
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Wrażenia z jazdy focusem poprzednich generacji pozostały, dodatkowo dzięki wielowachaczowemu zawieszeniu wersji kombi zamiast zastosowania belki skrętnej sprawia, że nawet najtrudniejsze zakręty będą pokonywane z przyjemnością
Ford Focus IV