Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (282) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 287 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Może to nie do końca usterka, ale w tej kategorii odniosę się do rdzy, niestety jest to ważny element na który należy zwrócić uwagę przy zakupie. Jak wspomniałem, auto nabyłem taniej ze względu na potrzebne naprawy blacharsko - lakiernicze (ale żal było nie brać bo z pewnych rąk i z pewnym przebiegiem), ale stan faktyczny okazał się gorszy niż się okazało. Progi były mocno zżarte i do wymiany, niestety rdza nie oszczędziła też dolnych randtów...
1,0
~Gregosh
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Totalna kaplica. Chyba trafiłem taki egzemplarz. Zaraz po zakupie wymiana tulej w tylnym zawieszeniu. Nie wiem jak to zrobił poprzedni właściciel ale intercooler był rozerwany!! Oczywiście konkretny spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Po remoncie jest ok. Teraz gwóźdź programu: miesiąc temu padł tłok w czwartym cylindrze - złapał luzów na korbowodzie co objawiło się głośnym klekotem. Silnik do kapitalnego remontu. Po miesiącu odebrałem -...
3,0
~jaro933@interia.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Przy 40 tyś. km musiałem skorzystać z lawety. Padł czujnik przy silniku, serwis nie mógł sobie poradzić z tą usterką. Dopiero druga wizyta w serwisie załatwiła sprawę (naprawa 400 zł). Po czterech latach zardzewiały drzwi (l i p) przy lusterkach i miska olejowa (przeciek!). Naprawa drzwi gwarancyjna choć serwis na początku robił problemy, miałem małą rysę na zderzaku i lusterku, pan fachowiec uważał że mogło to mieć wpływ na korozję....
4,0
~Kamil
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Z poważnych usterek wymieniałem m.in. dwumasowe koło zamachowe oraz przy okazji komplet sprzęgło + wysprzęglik. Wymieniałem także łożyska na wałku sprzęgłowym alternatora , świece żarowe, prawą półoś, pompę sprzęgła, czyściłem zawór EGR (silnik lekko poszarpywał przy jednostajnej jeździe), wymieniałem też zawór pompy wysokiego ciśnienia - i jeszcze kilka innych mniej istotnych rzeczy. Trochę się tego po drodze nazbierało. Ponadto zapowiada...
4,0
~rybkins
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Przez cały okres użytkowania auta miałem problemy z tarczami z przodu- wichrowały się. Wymieniałem je bądź przetaczałem co 20tys, dopiero ostatnia wymiana połączona z czyszczeniem wszystkeigo co mozliwe /wcześniej też tak było robione, ale czegos zabrakło/ zdała się pomóc. Raz uciekł gwałtownie płyn z chłodnicy a auto sie zagotowało, do dziś do końca nie wiem czemu tak się stało, od tego momentu grzeje się jakoś bardziej i załącza wiatrak, co...
3,0
~jak83
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Od początku roku, przeguby, cewka klimatyzacji, niesczelnosc przewodów klimatyzacji, przegóby zewnętrzne, łozysko podpory półosi, rpzrusznik, pęknieta obódowa termostatu, przeciekająca pompa vacum,niesprawne hamulce w bebnach, a teraz doszła skrzynia biegów, w sumie będzie tego jakies 2500. Wczesniej co roku klima nie dzialala i co roku cos naprawiane, silnik przednich wycieraczek wysiadł, alternator się rozsypał, mechanizm pod lewarkiem...
3,0
~s-o
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Po 4 latach wymian wszystkich drzwi - na gwarancji i malowanie. (wdała się rdza) - Po 7 latach i przy przebiegu 160 tys. Należało wymienić pompę paliwową na taką po regeneracji. Bo za nową chcieli 7 tys. a po regeneracji kosztowała 3,6 tys. :) - Po 9 latach padł zmienik napięcia i popsuł akumulator. - Po 10 latach - Przednie zawieszenie do całkowitej wymiany (wahacze i drążki). Tylne również ale skończyło się na samych tulejach. Na domiar...
5,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Fokus przebył 160 tysięcy kilometrów i nie miał żadnej poważnej usterki. Znam historię swojego auta i wiem, że nie przeszło żadnej poważnej naprawy. Poprzedni właściciel, potem ja, ograniczaliśmy się do standardowych eksploatacyjnych wymian (olej, filtry, odgrzybianie klimatyzacji, klocki i tarcze hamulcowe, pasek osprzętu silnika, po siedmiu latach akumulator). Możliwe, że będę musiał wymienić linkę hamulca ręcznego. Brak jakichkolwiek śladów...
2,0
~Jacek
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Hmmm... No coz, kupilem samochod uzywany z przebiegiem 157000km, wiec moglem liczyc sie z awariami. Ale samochod troche przesadzil. Wymienialem juz po kolei (poza oczywistosciami typu rozrzad, swiece i filtry): - alternator; - dwa wahacze w tylnim zawieszeniu; - przepustnice; - linke recznego; - sprezynke w skrzyni biegow (te od lewarka); - poduszke skrzyni biegow; - cewka, kable; Teraz czuc paliwem w kabinie, nigdzie nie ma...
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,3
l/100km
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marek
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
O rzeczach eksploatacyjnych nie bedę pisał bo to normalka. Sprzęgło padło dpiero przy 220 000 km, alternator przy 210 000 km, rozrusznik jeszcze chodzi choć już słychać, że ma luzy. Zawieszenie rewelacja nic się nie dzieje. Silnik pracuje bez zarzutu, nie bierze oleju. Przeglądy co 20 000 km. I wszystko było by idealnie, gdymy nie... korozja. Ta pojawia się wybitnie szybko. Auto od ukończenia 2 lat jest systematycznie co roku lakierowane na...
Ford Focus I Kombi