Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (301) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 268 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
usterki: - pompa spryskiwacza, - czujnik na wałku (komputer sygnalizował poważną awarię - wymiana jeszcze na gwarancji - pewnie po gwarancji to 500 PLN min), - zarówki leflektorów przednich przepalaja sie (nawet oryginalne) co jakies 15000 20000. A ich wymina to totalna zagłado-porażka (piewrsze podajscie do wymiany prawej - przy lampie w komorze silnika jest akumulator) to z instrukcją 45 min, rece brudne do łokcii oraz mocno pokaleczone...
3,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Drobiazgów jak to w samochodzie w tym wieku pojawia się kilka. A to silniczki od sterowania lusterek nie łączą i trzeba styki poczyścić. A to dmuchawa nie dmucha, a to gdzieś zwarcie w oświetleniu tablicy rejestracyjnej co pożera nam bezpieczniki, a to się rozsypie silniczek podnoszenia szyb. To znowu lakier odprysnął i rdza się wdała pod tylną szybą, klapa przyrdzewiała nad zderzakiem. Drzwi przyrdzewiały od strony progu. Średnio poważną ale...
5,0
~Mondeo16
Ford Focus I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Głównie psują się w nim pierdoły, czasami centralny zamek nie załapuje, trzeba użyć WD-40, czasami przetrzeć krańcówki w drzwiach. Popsuł się zamek od klapy bagażnika i nigdzie nie mogę go dostać w rozsądnej cenie, ale na szrotach pewnie mają za grosze, ja tego nie naprawiałem, bo jest jeszcze elektryczne otwieranie bagażnika. Do usterek bym zaliczył jeszcze ogniska korozji pojawiające się na progach, ale to wyłącznie wina poprzedniego...
3,0
~Filip Śląsk
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Popsuło się : - zamek bagażnika , przycisk i pilot nie działają, konieczne było naprawienie przekaźnika w komputerze ECU - wycieraczki przedniej szyby stają demba - psuje się klakson - palą się żarówki mijania - palą się żarówki podświetlenia tablicy rozdzielczej i rejetracji - nagminnie - spadek obrotów i trudności z ich utrzymaniem na biegu jałowym - ciężko pracująca skrzynia biegów - wycieki z pompy sprzęgła - słyszalne...
4,0
~rybkins
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
To auto się nie psuje. Poleciały mi łączniki chyba ze 2 razy, jakies gumki w zawiasie. Wymieniałem też czujnik predkosci gdzies przy skrzyni - popularna usterka - prędkościomierz leży na zerze a ty ciśniesz 120... czasem nagle się obudzi czasem nie. Falujące obroty - do pasji mnie doprowadzały, choć silnik nie gasł - odpowiedzialny silnik krokowy - czyszczony wymieniany i co z tego. Auto ma ocynk i w zasadzie nie rdzewieje poza klapą! a ta...
4,0
~domi_nick
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
w ciągu 5 lat eksploatacji i przejechanych 190 tys km, przy (generalnie) ciągłym serwisowaniu w ASO, awarii uległy: 2 razy cewka zapłonowa (średnio co 80tys km); katalizator(mimo tankowania tylko na BP i Shellu); przycisk szyby pasażera; zamek w tylnej klapie, która notabene zaczęła rdzewieć po 4 latach, ale serwis wymienił ją bezpłatnie; po 150 tys km serwis zakwalifikował do wymiany tuleje wahaczy, ale udało się jeszcze doczołgać do 190tys i...
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Z mniejszych rzeczy to za mojego użytkowania pomijając elementy typowo eksploatacyjne, pękła w trasie chłodnica (ze starości), wyleciał płyn i trzeba było holować. Tak samo ze starości pekł króciec od płynu chłodzącego i trzeba było wymieniać (sporo rozkręcania), leciało z odmy i przewodu od wspomagania, padła pompa vacum, turbina już lekko puszcza ale po takim przebiegu ma prawo, sparciałe wężyki od przelewów, no słowem drobne usterki to w...
3,0
~modzek
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Popsuł mi sie napinacz paska klinowego (czy jakoś tak). Pamiętam że wtedy cały serwis kosztował 2,7 zł. Auto było zrobione super. Czyste pachnące, ale nie za te pieniążki. Jak bym sie uparł to można było wymienić samo łożysko co by pewnie kosztowało około 100 zł. Troszkę mnie to zraziło do serwisu i już więcej na mnie nie zarabiali. No mankamentem focusa jest jeszcze korozja. Auto po 3 latach dostawało burchelków (nigdy nie było bite), więc je...
4,0
~Benoi
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
kupiłem auto z floty, zadbane, serwis , bieżące naprawy na czas . Wymieniłem sprzęgło ( 450 LUK), drążek stabilizatora- grosze , tylny tłumik 130 -Asmet, jakieś łożysko przy skrzyni -100,alternator- 200 PLN używka , elektryk nie chciał naprawiać bo podobno w Fordzie to nie takie najprostsze, Chłodnica klimy - 200 ( ale rozwaliłem ja wjeźdżając na wystającą deskę ) .Czujnik prędkości samochodu VSS ( jego usterkę widać na prędkościomierzu -...
4,0
~arek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Zajechane szczotki silniczka podnośnika szyby po 70tkm - wymiana szczotek z robocizną 100zł, urwany kabelek od EGR - skutkiem była zapalona kontrolka silnika i pseudo diagnozy fachowców diagnostów Boschowców i Fordowców od siedmiu boleści o tysiącach złotych na remonty i wymiany elektroniki komputerów i zaworów - skończyło się na chwili uwagi przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy i elektryku (15min=20zł), ale mimo to mogłoby być lepiej.
Ford Focus I Kombi