Szukaj

Lista ocen Fiat Tipo II (138) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Dawid Taxi
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Wieczne ubytki oleju w granicach 1L na tysiąc km po 40 tys i testowaniu olejów zeszło do 2-3 setek na 1000 km. Po 15kkm wypadanie zapłonu 3 cylinder. Między 15kkm a 30kkm wieczna konfiguracja gazu (Tartarini montowane w ASO). Między czasie wieczny check z sonda lambda i przy 28kkm padło gniazdo zaworowe.
1,0
~Użytkownik
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Męka na pierwszym biegu. Pod górkę tempomat się wyłącza przy zadanej prędkości, która wcześniej osiągał na prostej przed górka - trasa do Chorwacji, na niektórych odcinkach ze 100kmh był problem. Silnik chłonie olej. Ta jednostka nie powinna nigdy się pojawić w obecnych czasach.
3,0
~kamil_cieślak
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Silnik zdecydowanie za słaby jak na takie auto. 95 km dopiero przy ponad 4000 obr/min. Nie czuć tego w mieście, ale na trasie wyprzedzanie sprawia kłopot - redukcja biegu i pedał w podłogę i.... i nadal nic - kolejna redukcja. 300 metrów wyprzedzanie Tira jadącego 90 km/h
4,0
~Kuba
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Wcześniej miałem 133KM teraz tylko 95 - jak ktoś ma na dopłatę 6 tys. to niech bierze T-Jet 120KM. Silnik na niskich obrotach cichy - głośniej są opony, przy 4000 RPM wiadomo - głośniej, ale zdrady nie ma - przy 140 km/h można słuchać muzyki bez obawy o utratę słuchu
5,0
~Kijop1
Fiat Tipo II
Hatchback 1.4 T-Jet 120KM 88kW
Trochę może na wyrost biorąc pod uwagę mój poprzedni samochód, ale do codziennej jazdy nie tylko po mieście jest wystarczający, oleju nie pije a wspirając się opinią innych użytkowników tych silników bo to silnik nie nowy i dobrej współpracy z LPG uważam że zasługuje na tą ocenę.
5,0
~adam_bednarczyk
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW
Silnik elastyczny, dynamiczny, zbiera się od najniższych obrotów. O awaryjności trudno się wypowiadać po przejechaniu 2tys. km. Pomimo małej pojemności generuje całkiem przyjemny dźwięk przy wyższych obrotach (co prawda do V6 w poprzednim aucie ma się nijak, ale nie ma tragedii)
5,0
~Marcin
Fiat Tipo II
Sedan 1.3 Multijet 95KM 70kW
Silnik pracuje równomiernie, na swoje 95KM jest wystarczający do tego auta, nawet jadąc w 5 osób. Układ DPF wypala się również w cyklu miejskim, bez zbędnego pamiętania, że trzeba to zrobić samemu. Po pierwszym wypaleniu (przejechane 150 km) spalanie spadło o 1,5 l/100
5,0
~Piotrek
Fiat Tipo II
Sedan 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Prosty silnik. Podjechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który stwierdził, że ewentualne naprawy w przyszłości będą raczej prostą sprawą ze względu na dużą ilość miejsca pod maską. Szkoda że tylko 1,6 bo w tym momencie nie zbiera się tak jak bym tego chciał :)
4,0
~slawoos
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Jeżdżę Tipo i E46 328i na przemian. Po przesiadce z 200KM na 95 KM jakaś różnica jest:) Samochód nie jest wyścigówką, ale na swoje parametry radzi sobie całkiem przyzwoicie. Nie jest przy tym głośny, a dźwięk jest o niebo lepszy niż kosiarkowe 3-cylindrówki stosowane w innym markach

Usterki Fiat Tipo II

Liczba wpisów: 13

Fiat Tipo II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~horilka
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 T-Jet 120KM 88kW
Daje radę, 120 KM, pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, jak i autostradzie. W salonie ostrzegali, że może być ubytek oleju po pierwszym tysiącu, ze względu na turbinę, ale jest OK. Turbina bardzo cicha, nie czuć dziury turbo.
Fiat Tipo II