Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso II (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~dodo34
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Jedna z niewielu wad w tym aucie, ale podobno wszystkie francuzy tak mają. Ostatnio jeździłem autami z dalekiego wschodu oraz zza naszej zachodniej granicy i tam mechanizmy zmiany biegów są o niebo lepsze. Zestopniowanie jest super (na 6tym biegu, przy 120km/h niewiele ponad 2tys.obr), ale samo przełączanie to jak mieszanie kijem w orzechach. Po kilku miesiącach już się przyzwyczaiłem, niektórzy takim mechanizmem się nawet zachwycają, ale...
4,0
~Piotr Mazur
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Może trochę mało precyzyjna , ale przy normalnej jeździe nie jest to wada. Po prostu jest to samochód dla rodziny a nie wyczynowe więc tak to odbieram. Podejrzewam, że przy innym rozwiązaniu ( precyzyjny lewarek) wibracje bardziej przenosiły by się do wnętrza . Tutaj chyba między lewarkiem a skrzynią są linki, które nie przenoszą wibracji . Tak więc zdecydowanie takie rozwiązanie mi pasuje.
4,0
~asddsa
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Skrzynia biegów jest o dziwo względnie precyzyjna w porównaniu do mojego doświadczenia z japońskimi samochodami. Odejmuję gwiazdkę za dziwne przełożenia. Przy zmianie z drugiego biegu i 2300 obrotów, na trzecim biegu mamy 1600 obrotów i... buczenie silnika :) trzeba kręcić do około 3000rpm, żeby nie męczyć w tym aucie, aż czuć jak panewki i wał się zużywają.
3,0
~Bushido
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
W miarę płynnie zmienia biegi ale potrafi szarpać przy zrzucaniu z 3 na 2 bieg.Bardzo przeciąga bieg po manewrze wyprzedzania tak jakby myślała skrzynia że jeszcze coś będę chciał wyprzedzać i trzyma niższy bieg nawet pół kilometra po zakończonym wyprzedzaniu.Zazwyczaj wrzucam wyższy bieg manetką bo taka jazda na wysokich obrotach strasznie drażni.
5,0
~Karol
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Z tego co wiem to konstrukcja japońska firmy Aisin. To moja druga skrzynia automatyczna i poprzednia też była tej firmy. Nie szarpie - zmiana biegów prawie w ogóle nieodczuwalna, Manetka przy kierownicy wymaga przyzwyczajenia. Automat tradycyjny więc trochę wolny ale przecież to nie bolid.
3,0
~Willy_M
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Skrzynia biegów to jeden ze słabszych punktów tego auta. Typowo francusko-fordowski nijaki dodatek do silnika. Mało precyzyjna i męcząca w użytkowaniu. Po niej i wcześniej po Mondeo IV wróciłem do automatu i już nigdy tego nie zmienię.
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Uszyta na miarę auta do normalnej jazdy z rodziną. Mogłaby być odrobinę szybsza. Poza tym nie miałem problemów czy to w mieście czy na autostradzie w czasie wyprzedzania. Jest wyskalowana tak, że przy prędkościach autostradowych nie słychać silnika.
5,0
~Bubson3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mam 6-cio biegowy automat. Zmienia biegi płynnie. Wajcha zmiany biegów jest ulokowana w fajnym miejscu, jak w amerykańskich samochodach - nad kierownicą. Zapewnia to świetny dostęp do dźwigni i oszczędza wiele miejsca na potężny schowek między siedzeniami.
4,0
~Grzegorz
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mam automat 6cio biegowy EAT6, większość czasu zmienia biegi bardzo płynnie bez szarpania, jedynie co to raz na ileś zmian jest wyczuwalna zmiana z 1 na 2, delikatnie szarpnie wtedy, ale tylko między tymi przełożeniami.
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Praktycznie bez zarzutu, przy gwaltownej redukcji biegu przeciaga nizsze biegi do odciecia, wykorzystujac 100% mocy silnika. Za pierwszym razem troche mnie to przestraszylo, teraz wiem, ze nie mozna ciagle dusic pedalu w podloge.
Citroen C4 Picasso II