Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso II (41) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~asddsa
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
W tym aucie ten silnik sobie nie do końca radzi, a na dodatek jest dość awaryjny. Przyspieszenie i dynamika jest w porządku - stąd ta dodatkowa gwiazdka, ale trzeba ciągle utrzymywać obroty powyżej 2k, żeby silnik nie "buczał" i nie przenosił wibracji na wnętrze. Po 40k km silnik zaczął swoje przedstawienie, objawiające się falującymi obrotami na postoju. Jakby próbował się wyłączyć, ale po 0,5 sekundy stwierdza, że jednak się włączy i w...
4,0
~dodo34
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Wahałem się między 120-konnym dieslem, a 130-konną konstrukcją 3-cylindrową (Puretech). Oba generują wibracje, choć w mieście, szczególnie na postoju, bardziej słychać ropniaka. Oba też mają wtrysk bezpośredni, turbinę oraz dwumasę, więc bajki o wyższych kosztach serwisowania silników wysokoprężnych można schować do szafy. Ten ropniak to nie jest jakaś wybitna konstrukcja, ale odwdzięcza się świetną elastycznością (wyprzedzanie bez redukcji)...
2,0
~Michał
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Silnik to cudo BMW i Citroena, fajnie jeździ i nie dużo pali, może trochę łapie zadyszkę powyżej 150 km/h. Silniki te są wadliwe i nie chodzi o byle pierdołę tylko o łańcuch rozrządu, który średnio co 40 - 50 tys km trzeba wymienić bo inaczej sam strzeli. Objaw po odpaleniu klekocze jak stary diesel. Druga wada silnika to również przydarzyła się przy przebiegu ok 50 tys km to zarosły gniazda zaworowe efekt to spadek mocy, wzrost spalania, i...
3,0
~rob75
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Moicny i słaby puknt tego samochodu. Z jednej strony doskonała kultura pracy, przyspieszenie, cichy. A z drugiej strony awarie łańcucha rozrządu. Niech Was nie zmylą artykuły w necie, że problem został już wyeliminowany w nowszych modelach. Może jest trochę lepiej, ale szału nie ma. Ja już drugi raz będę rozrząd wymieniał przy przebiegu... 43000km. Dodam, że olej wymieniam raz na rok, sprawdzam stany oleju (górny poziom) i stosuję się do...
5,0
~Harold
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Elastyczny, ekonomiczny. Moc odpowiednia do sprawnego poruszania się. Można wybrać opcję 2.0L I będzie większa moc, ale I minimalnie wieksze spalanie I inne z tym związane koszty. Ten silnik zupełnie wystacza. 1 osoba czy 4 osoby na pokładzie, jak to w diesel'u z 300Nm, nie odczuwa się żadnej różnicy. Jest moc. Bardzo cichy, także na postoju (bieg jałowy).
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Dynamiczny i cichy. Spalanie niewielkie, przy mojej jeździe (zgodnie z przepisami) to 7.2-7.7l/100km z czego mniej więcej 50% przypada na miasto. Auto cały czas serwisowane jest w szwajcarskim ASO i nie było z nim problemów. Nie powielę zatem stereotypu o tym silniku, który często się przewija w polskim internecie.
5,0
~Grzegorz
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Diesel to coś sobie tam klekoce ale nie jest źle, za to spalanie to poprostu super zaskoczenie, jeżdżę 90% tras na drogach ekspresowych i autostradach cały czas na ACC i fakt nie szaleje bo tak większość czasu to do 100-110km/h ale wtedy pali koło 5l na 100km. Zbiornik 55 litrów i bez problemu da się zrobić 1000km
5,0
~Kropi
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Elastyczny, cichy, jak na razie bezawaryjny, nie bierze oleju (dla porządku dolałem setkę przed dłuższą trasą przez Alpy, nic nie ubyło). Fakt, że przydałoby się więcej mocy, zwłaszcza przy pełnej obsadzie z bagażami, ale do sprawnego przemieszczania się w zupełności wystarczy.
5,0
~jorge30
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Bardzo dynamiczny z lekko wyczuwalną turbodziurą. Przy tym ekonomiczny - przy mojej ciężkiej nodze i dynamicznej jeździe 7l/100. Bardzo zaskakuje kultura pracy trzycylindrowego silnika, brzmienie także nie zdradza braku jednego cylindra.
5,0
~użytkownik 3 poprzednich fordów
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
przyjemny, cichy, znacznie przyjemniejszy do jazdy miejskiej niż poprzedni 2.0 TDCi. Z uwagi na zastosowaną sprężarkę w zasadzie jeździ się nim jak dieslem przy ok 2tys. obrotów. Szpunta dostaje między 4 a 6 tys. Ciekaw jestem niezawodności i trwałości..
Citroen C4 Picasso II