Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 F25 SUV

Witek, 9 lat temu
Silnik 2.0 20d 184KM 135kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 39 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów, komfort i pewność zawieszenia, "podwójny" charakter silnika - jak trzeba oszczędny, jak trzeba "prawie" sportowy, ilość miejsca w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Doskonały samochód - szybki kiedy trzeba, oszczędny mimo dużej masy, doskonale trzyma się drogi przy wyprzedzaniu a jednocześnie bardzo komfortowy, wielkość optymalna, przynajmniej dla mnie, cztery osoby dorosłe jedzie w komfortowych warunkach, duży bagażnik, jednocześnie nie za duży na miasto (ale obowiązkowe co najmniej czujniki cofania)
Wrażenia
4,0
Silnik
Duży moment obrotowy pozwala, po wyczuciu specyficznych reakcji wynikających z delikatnego opóźnienia turbo, na swobodne i komfortowe wyprzedzanie. Dosyć głośny na zewnątrz przed rozgrzaniem, zwłaszcza w zimie. Na trasie poza autostradą jedzie się głównie "rozpędem" więc bardzo mało pali.
5,0
Skrzynia biegów
Automat to absolutna rewelacja, swobodne przełączanie na tryb sportowy oraz "podwójny" sportowy pozwala na zamienienie oszczędnego krążownika w auto prawie sportowe, a także, co odkryłem po pewnym czasie - na regulowane hamowanie silnikiem !
5,0
Układ jezdny
Doskonałe trzymanie drogi mimo wysokiego i komfortowego zawieszenia, wyprzedzanie to przyjemność. Duży prześwit i napęd na 4 koła parę razy ratował mnie w zimie, nie było problemu z wygrzebywaniem się za śniegu. Auto dosyć duże, a zaskakująco zwrotne!
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dosyć dobra ale konieczne czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
4,0
Ergonomia
Dobra ergonomia, trochę tylko wkurzające sterowanie klimatyzacją i ogrzewaniem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja wnętrza, odparowuje bez klimatyzacji. Klimatyzacja najmniej przeziębiająca z dotychczasowych moich samochodów. Bałem się ogrzewania przy dieslu, ale okazało się że szybko się nagrzewa w zimie (ma chyba dodatkowe dogrzewanie elektryczne). Przy temp poniżej minus 10 w zimie, na trasie jakby nie wyrabiało ogrzewanie - albo ciepło na nogi albo na środek. Za duża sprawność silnika ?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie idealna, z przodu i z tyłu - cztery duże osoby podróżują wygodnie i swobodnie mimo maksymalnie odsuniętych przednich foteli. Bagażnik duży, podoba mi się dzielenie oparcia na trzy części, a jeszcze bardziej możliwość przewożenia nart wewnątrz w torbie mieszczącej 4 pary, wsuwanej w środek przez uchylone środkowe tylne oparcie.
5,0
Wyciszenie
W środku dobre, a nawet bardzo dobre biorąc pod uwagę traktorowaty dźwięk silnika słyszalny głównie na zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spłata leasingu, poza tym praktycznie bez kosztów - ma pięć lat bezpłatnych przeglądów, przedłużam gwarancję ( jak dam radę to do sześciu lat!)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie powinno być żadnych usterek, a są, na szczęście raczej drobne.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam stukało w układzie kierowniczym, na gwarancji wymienili bez dyskusji, coś też z elektroniką, też wymiana bez dyskusji, moje spostrzeżenie - warto przedłużać gwarancję ile się da.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było żadnych.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X3 F25 SUV