Szukaj

BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 2013 BMW X3 2.0 Diesel, X-Drive, Jasny Srodek, Manu...

59 800 PLN
BMW
X3
2013
diesel
184 KM
+48
SIERAKOWICE (woj. pomorskie)
Rocznik 2013
Przebieg 196 639 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X3 2.0 Diesel, X-Drive, Jasny Srodek, Manu...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 648 mm
Szerokość
1 881 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
6,5
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Kilka uwag nt. spalania: 1. Na początku spodziewałem się znacznie większego spalania średniego (rzędu 8-10 l/100 km), a tu przyjemnie zaskoczenie. Silnik docierałem z dużą uważnością, spalanie sukcesywnie spadało (od ok. 7,2 l/100 km na początku do nawet średnio 6,5 l/100 km obecnie - w cyklu mieszanym. Notabene ja z natury swej nie mam ciężkiej stopy, za to dość dobrze wyćwiczone nawyki oszczędnej jazdy. Inna sprawa, że auto wyposażone jest w kilka fajnych rozwiązań służących oszczędzaniu paliwa, choć z systemem start/stop musiałem dość długo się oswajać, zanim przestał mnie irytować w niektórych sytuacjach. 2. Istotnym czynnikiem (poza prędkością, dynamiką i rodzajem nawierzchni) jest tu opór powietrza - X3 jest stosunkowo duży i przy porządniejszym wietrze od czoła spalanie wzrasta nawet o 2-3 l/100 km. 3. Spalanie wzrasta istotnie także w terenie górzystym, a na autostradzie w pewnym momencie pojawia się mniej więcej 10-minutowy cykl wahania spalania - najpierw np. 5-6 l/100 km, potem przeskok do 8-10 l/100 km. W efekcie przy jeździe po autostradzie przy pełnym obciążeniu (zwłaszcza po terenie pofałdowanym, jak np. w Chorwacji) trzeba się liczyć ze średnim spalaniem ok. 7-7,5 l/100 km. Serwis: Przeglądy do 5 lat lub 100 000 km - gratis (można tu wykupić dodatkowe opcje, np. na hamulce). Komputer sam sygnalizuje, po ilu kilometrach wystąpi najbliższa "potrzeba serwisowa". Serwis (ASO) postrzegam na razie jako kompetentny, ale też bardzo uważny i tym samym antycypujący moje ewentualne potrzeby (chwilami nieco na wyrost). Jednakowoż jest to serwis odpowiednio kosztowny.
7,1
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Auto po tuningu silnika i skrzyni 220KM srednio trasy nie krótsze niz 800km .Tródno tym wolno jezdzic, po autostradzie 160 180 Niemcy Polska 140. Po lokalnych drogach naprawde oszczedne auto 6.4l trasa 1000km po Polsce. Jazda z przyczepką 1400km do90km mój rekord 6.0. Wystarzy jednak kilkarazy gwaltownie przyspieszyc i srednia szybkodo góry.
6,9
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Samochód jak na taką masę, z napędem 4x4, niezłym przyspieszeniem i skrzynią AUTOMATYCZNĄ to spala ilości do zaakceptowania. Zaznaczam, że nie mam ciężkiej nogi ale teren jest trochę trudny, bo górzysty. Na autostradzie zachowuje się różnie - przy 130 km/h pali około 6,4 natomiast przy 150 km/h już 8,4.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X3