Szukaj

Lista ocen BMW X3 E83 2.0d 150KM 110kW 2005-2010 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~TG
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
twarde zawieszenie -dla jednych wada dla innych zaleta, dla mnie i ludzi z zacięciem sportowym ideał ( oczywiście jak na SUV-a) , auto zachowuje sie bardzo stabilnie przy pokonywaniu zakrętów, jazda poślizgami na śniegu lub śliskiej nawierzchni to sama przyjemność i frajda. Prowadzi sie duzo stabilniej niz jego starszy brat X5. Ale dla zony na tyle komfortowe aby można bylo spokojnie jeździć na wypady rodzinne z dziećmi
4,0
~Adam Marek
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Auto prowadzi się na każdej nawierzchni wzorcowo. Servotronic niezwykle inteligenty. Niestety, przyjemność i komfort jazdy psuje niezwykle twarde zawieszenie. Szczególnie przy ostrych zakrętach na nierównej nawierzchni dochodzi nieprzyjemne stukanie, odczuwalne na kierownicy. Być może to wina pakietu sportowego?
5,0
~Łukasz
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Jeżdżę dużo z kempingiem. Kilka razy miałem okazję wypróbować 4x4 w trudnym terenie z przyczepą i napęd działał bez problemu. W trasie na zakrętach trzyma się jak auto sportowe, ale za to ma dosyć twarde zawieszenie. Na początku trochę ciężko się przyzwyczaić, ale teraz jest ok. Mega hamulce!
5,0
~dyloo
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Afera !! Bomba ! Miodzio ! Po RAVce, którą miałem przed BMW czuję się jakbym jechał po szynach. To z pewnością najlepiej trzymające się drogi auto jakie miałem. Wieeeelka frajda jazdy po krętych drogach. Kałuże, koleiny, plamy lodu nie robią na nim wrażenia. Fantastico !
5,0
~totylkoja
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Na 17 calowych felgach nie mam żadnych zastrzeżeń do twardości. Dobry komfort jazdy nawet w terenie biorąc pod uwagę niezwykłe właściwości jezdne i brak jakichkolwiek przypadłości SUV-ów typu bujanie. Na "łaciatych" drogach czuć nierówności, ale coś za coś.
1,0
~Piotr
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Po 160000 km awaria skrzyni X-drive. Koszt regeneracji 4600 zł. Koszt nowej skrzyni w ASO 7000 zł. Po 19000 km awaria silniczka sterującego skrzyni X-drive. Koszt wymiany 3000 zł. Mój mechanik mówi, że to normalne w BMW.
5,0
~CZLOWIEK
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Zawieszenie PERFEKT....JEST RACZEJ MIEKKIE ALE NIE BUJA W ZAKRECIE...........BOSKO SIE PROWADZI....FRAJDA Z JAZDY DAJE SILE ZEBY OGARNIAC PROBLEMY Z WYSOKA AWARYJNOSCIA BMW
5,0
~rafpifpaf
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
X Drive to fenomen! wjeżdżam pod stromą zaśnieżoną górę jak bym miał łańcuchy na kołach. Sąsiad i jego Q7 patrzą i nie wierzą
5,0
~Wojtek
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Nigdy nie jeździłem innym autem 4x4 więc ciężko mi porównać, ale ten w razie braku przyczepności reaguje bardzo szybko.
5,0
~Janusz
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Świetny napęd x-drive (sprawdzałem w terenie), kontrola trakcji przy poślizgu działa bardzo szybko i daje poczucie bezpieczeństwa.
BMW X3 E83