Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4690 mm
Szerokość 1820 mm
Wysokość 1710 mm
Rozstaw osi 2705 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1575 mm
Zwis przedni 935 mm
Zwis tylny 1140 mm
Prześwit 210 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Kąt natarcia 18,1 stopnie
Kąt zejścia 26,5 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michał
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Bardzo praktyczny pojazd do przemieszczania się po wszelkiego rodzaju drogach, do miasta, na bezdroża i autostrady. Szczególnie dla osób aktywnych. Atrakcyjny w zakresie ceny w stosunku do innych pojazdów typu SUV, bardzo bogate wyposażenie pojazdu w wersja Tekna - wystarczające do codziennej eksploatacji nawet dla wymagających - jeżeli nie porównujemy do klasy premium. Można bez problemu zjechać z drogi utwardzonej, wystarczające napędy 4x4 z możliwością wyłączenia, według mnie szkoda tego pojazdu do prawdziwego offroad-u.
4,9
~obadam
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
Dziwią mnie komentarze dotyczące głośności i rzekomo niewygodnych foteli pasażerów z tyłu. Głośność jest bardzo dobra, w aucie jest cicho, oczywiście przy prędkościach rzędu 150+ to się zmienia. Ja na takich prędkościach zwykle nie jeżdżę, więc nie narzekam. Fotele z tyłu natomiast są bardzo wygodne. To, że siedzi się wyżej jest o tyle atrakcyjne, że dużo więcej widać niż siedząc na tej samej wysokości co kierowca. Bardzo cenię sobie pojemność tego samochodu. Jest przesuwna tylna kanapa, która ma też regulację kąta oparcia. Te dwa gadżety powodują, że nie mam najmniejszych problemów z zapakowaniem całej rodziny na dwutygodniowe wyjazdy, gdzie mam do zapakowania podwójny wózek (dzieciaki 3 mce i 2 latka), 3 walizki i kilkanaście różnego rodzajów toreb, torebeczek i innych drobiazgów, plecaków. Przed zakupem Nissana byłem bliski kupienia VW Tiguana Allspace. Nie żałuję. Za cenę Nissan (~120 tys.) w VW dostałbym kompletnie łysą wersję, z jedynym plusem w postaci bardzo duużego bagażnika. W nissanie dostałem teknę z prawie najwyższym wyposażeniem, w automacie, z dachem panoramicznym (który jest moim ulubionym dodatkiem w samochodzie). I niewiele mniejszym bagażnikiem. Zalety: 1. wygoda; 2. silnik w miarę dynamiczny 3. brak cyfrowych zegarów i innego tego rodzaju badziewia odwracającego jedynie uwagę kierowcy od jazdy. 4. pojemność 5. stosunek jakość/cena 6. wygląd. 7. piękny panoramiczny dach (frajda dla dzieciaków gwarantowana - od starszego słyszę za każdym razem "wow" i "o, słońce"). w aucie dzięki temu jest bardzo jasno. 8. podgrzewane fotele przednie i tylnie. 9. bardzo dobre światła. w nocy jest jasno jak w dzień. 10. bardzo dobrze się prowadzi i w mieście i w trasie (z jedną wadą w postaci skrętności auta). Z wad: 1. nie rozumiem, czemu nie ma pamięci ustawień fotela dla kierowcy mimo tego, że fotel ustawia się elektronicznie. W ten sposób jeśli jest kilku kierowców samochodu każdy musi sobie przestawiać na preferowane ustawienia. 2. nawigacja jest dobra ale przestarzała. ogólnie komputer pokładowy jest jeszcze "analogowy". mógłby być odrobinę nowocześniejszy. 3. w mieście pali około 10-12 L (benzyna 1,4) przy umiarkowanej jeździe. 4. otwierania bagażnika na ruch nogi, które po prostu nie działa lub działa słabo. 5. skrętność mogłaby być lepsza. Mam porównanie z Volvo XC 60, które jest po prostu skrętniejsze mimo podobnych gabarytów. pozdrawiam
4,7
~Strazak
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Jest to mój drugi XTRAIL. Wcześniej był z 2009 2.0dci 150km 4x4. Poprzedni był dla mnie na tyle dobry że decyzja o kolejnym była automatyczna. Oczywiście zrobiłem rozeznanie i pomimo wad decyzja na zakup następnego nawet mnie nie zaskoczyła. Opinie wystawie porownojac do porzrzednika. Zawieszenie jest lepsze. System Cruise chassis jest odczuwalne. Przy większych prędkościach samochód wyraźnie sztywnieje przez co prowadzi się pewniej. Poprzednik był jak ponton. W terenie (nieutwardzone drogi leśne i polne) sprawuje się doskonale. Na nasze ulubione wycieczki nad rzekę jest idealny. Wnętrze auta bardzo komfortowe cichsze od poprzednika. Mam świadomość że samochód z 2009 a 2017 to przepaść ale tak będę porównywał. Na plus regulacja tylnej kanapy. Na codzień kanapa jest przesunięta do tyłu dzięki czemu dzieciaki mają więcej miejsca. Jak będzie trzeba to się przesunie i też będzie ok. Tutaj niestety przyznam że w poprzednim modelu bagaznik był lepszy. Większy i bardziej funkcjonalny. W nowym modelu nie ma szuflad i to jest wielki minus szkoda.jest drugie dno ale przy załadowanym bagażniku nie da się dostać do szpargalow tam schowanych. Bryła samochodu się zmieniła więc bagaznik jest mniejszy ale nadal pomiesci wakacje bagaże rodziny 2+2. Następnym minusem jest rozwiązanie z progami, które nie są schowane pod drzwiami. W poprzednim modelu tak było i wydaje mi się że w SUV-ach to powinien być standard. Silnik jest ok i to z jego powodu decyzja o zakupie ponownie X-traila. Nowy jest mocniejszy i wyraźnie to czuć. O bajerach nie będę się rozpisywał bo nie o to w tych opiniach chodzi. Brakuje fabrycznej zmieniarki w poprzednim modelu była na 6cd i brakuje schowka na desce na podszybiu. Tak jak pisałem prowadzi się bardzo dobrze dzięki usztywnia emu zawieszeniu i przy miejskich prędkościach jest naprawdę komfortowy. Światła są naprawdę dobre i ciekawie adaptują się do tego co się dzieje na drodze. Poprzedni model miałem 5lat zobaczymy, jalestem zadowolony i pomimo pewnych różnic jest to nadal fajny samochód. Kiedyś zasmakowałem SUV-a i uważam że poczucie bezpieczeństwa w samochodach tego typu jest naprawdę wysokie. Dla nas jest to typowy stereotypowy wielki samochód do wożenia dzieci i ładnego prezentowania się. Taki ma być SUV i taki jest.
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting
7,3 – 9,2
l/100 km
6,2 – 8,4
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 158KM 116kW
Niestety - duży samochód - duże spalanie. W szczególności w mieście i na krótkich odcinkach. Przy przejazdach do 1km z niską prędkością i przyczepką, po brzydkiej drodze (ciągłe hamowanie i przyspieszanie) spalanie potrafi wynieść i ponad 30l/100km. Ale już jazda w normalnym ruchu drogowym około 50km przejeżdzając przez centra miast potrafi zejść do 6 litrów. Takie są niestety uroki dużego samochodu, małego wysilonego silnika i automatu. Jeśli ktoś liczy na racjonalne spalanie w nieracjonalnym samochodzie :) niech sobie daruje. Średnia 8 i raczej w górę, chyba że mieszkacie na wsi, nie wjeżdzacie do miast i minimalne odcinki mają powyżej 10 km.
8,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 118kW
W jeździe podmiejskiej, na umiarkowanych dystansach (ok. 10km) można spokojnie osiągnąć 7,0-7,5 l/100km... Najniższe moje spalanie jakie udało mi się osiągnąć to jazda pozamiejska, lokalnymi drogami po zmierzchu (stąd średnia prędkość był równa ok. 60-70km/h): na odcinku ok. 20km osiągnąłem spalanie średnie 5.9l / 100km. Moje średnie zużycie paliwa po zrobieniu ok. 9000 km wynosi 8.3 l, z czego ok. 2500 km po ekspresówkach i autostradach (50/50), na ekspresówce tempomat 125-130 km/h, na autostradzie tempomat 135-140km/h; pozostałe 6500 km zrobione 50/50 jazda podmiejska i miejska na odcinkach ok. 10 km.
6,9
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód spełnia moje wymagania. Duży i przestrzenny z dobrym silnikiem.. uważam, że silnik 2.0DCi to jedyne dobre rozwiązanie do tak dużego samochodu. Testowałem ten samochód o mocy 130KM i jest to zauważanie za mało jak na te gabaryty. Silnik diesla spełnia moje oczekiwania ... w trasie bardzo ekonomiczny przy spokojnej jeździe między-miastowej pali 6 litrów.. niestety w mieście 10 litrów ... co podnosi średni wynik spalania do 8.3 Litra... prawdopodobnie manualna skrzynia jest bardziej ekonomiczna bo tutaj czuć, że silnik trzyma obroty. Jeśli chodzi o głośność wewnątrz kabiny to hałas jest najbardziej dokuczliwy przy prędkościach 30-60km i przy zimnym silniku. Generalnie samochód wart swojej ceny. Jest trochę tańszy od hybrydy Toyoty i dużo tańszy od samochodów marki Mercedes, Audi, Bmw.. ze swoje strony Polecam !
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting