Szukaj

Informacje o Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 3283 cm3
Typ silnika hybrydowy diesel
Moc silnika 254 KM (187 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 550 Nm przy 1500-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 15,2 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 86 x 94,2 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Witek
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Auto oceniam na 4,8 /5.0 . Samochód kupiłem dla żony , poprzednio Volvo XC 60 Benzyna . Taki ostatni dinozaur z dużym dieslem i po usunięciu większości wad wieku dziecięcego zdecydowałem się na zmianę . Jest bardzo ok jeśli chodzi o silnik , skrzynia poszarpuje / I - loop można wyłączyć i soft do poprawy / , wnętrze analogowe i super . Do poprawy fotele - brak trzymania bocznego i za krótkie siedziska - powyżej 185 cm . Za to wykończenie w białej skórze Nappa rekompensuje . Bagażnik bardzo ok , miejsce kierowcy i pasażera przód ok . Z tyłu ok jeśli do 185 . Brak koła dojazdowego to minus . I odgłos zamykanych drzwi pomimo poprawek . Układ kierowniczy na trasę ok do miasta za dużo trzeba kręcić - tak ustawione przełożenia . Ogólnie dobry stosunek jakości do ceny .
4,8
~Zdziwiony
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Oceniam bardzo pozytywnie, nie jestem ślepo wpatrzony w auto, które posiadam. Dostrzegam w nim mankamenty, wady, jak również zalety. Istotne jest by zalety przeważały istotnie nad wadami a tu wielość plusów znacząco przewyższa pojędycze niedociągnięcia. Moją cx 60 oceniam globalnie na: 8,5/10 Osobom poszukującym auta oszczędnego z napędem disla który ma bardzo mały apetyt na paliwo i brzmi wspaniale i jest połączony s normalna skrzynią nie wyjcem e-cvt lub innym wynalazkiem trafił dobrze . Auto po zmianach prowadzi sie rewelacyjnie nie jest to BMW ale nie o to tu chodziło . Jakość i wykonanie na bardzo wysokim poziomie przykładowy lexus NX którego brałem pod uwagę nie jest ani trochę lepszy Mercedes , BMW w tych pieniądzach podobnie dopiero przy kwocie 350 - 400 tys zł X3 i GLC bija Mazdę . Ogólnie auto godne polecenia jak to na pewnym popularnym kanale YT powiedziano jedno z najlepszych aut w klasie i ja się z tym zgadzam nie najlepsze ale za tę pieniądze jedno z najlepszych .
4,5
~Moja pierwsza Mazda
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
Jeśli szukasz dobrego auta za rozsądne pieniądze to jest to . Prowadzenie resorowanie typowe dla Mazdy zatem prowadzi się super ale komfortu nie tracimy . Spalanie wręcz zaskakująco niskie a osiągi i elastyczność bardzo dobra . Wadą jest przeciętna przestrzeń ( wiem są gorsi w tej klasie ale i lepsi ) szkoda że nie popracowali nad tym lepiej . Fotele są raczej nastawione na wygodę a niżeli szybką szaleńczą jazdę ( brak nawet w opcji sportowych ) . Bagażnik ogromny jak w tej klasie ( rodzina 2 + 2 idealnie . Na uwagę zasługuje ' system head up " jeden z najlepszych w klasie światła jak i reflektory matrix LED . Auto idealne NIE ale rozsądne i bardzo dobre .

Usterki Mazda CX-60

Liczba wpisów: 5
Awaria akumulatora hybrydy
  • Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 5 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Nie ładował się akumulator 12V (alert przy otwieraniu samochodu), myślałem że w trasie się doładuje , a po 600 km prawie całkiem się rozładował(alert na telefon), jechałem dalej beż i-stopa , po krótkim postoju w czasie przyspieszania uczucie szarpania i utrata mocy oraz monit usterka akumulatora hybrydy, krytyczna usterka silnika, zatrzymaj pojazd. Wezwałem mazda asistance. Przysłali po 1,5 h lawete. Auto było w tym czasie wyłączone i po uruchomieniu bo dało się go odpalić wszystkie błędy znikły. Pojechałem dalej. I tak co kilkaset km cały urlop. Już nie wzywałem asistance tylko przerwy robiłem. Po powrocie do kraju a aso wgrali nowy soft ale działo się to samo. Teraz czekam na wymianę przetwornica napięcia która rzekomo padła
Awaria silnika
  • Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022
  • silnik
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W ciągu 2 miesięcy samochód znalazł się dwukrotnie na serwisie Mazda, z powodu przegrzania się silnika. Czas jednej naprawy to prawie 4 tygodnie. Dużym problemem jest też, że alarm o przegrzaniu silnika pojawia się na chwilę i można o przeoczyć. Dopiero jak silnik się przegrzeje całkowicie pojawia się stały alarm. Niestety Mazda nie radzi sobie z tym problemem.
Awaria układu hybrydowego
  • Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv 328KM 241kW od 2022
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Po ok.2 miesiącach użytkowania samochodu,rano o 6 chcąc uruchomić samochód,pojawił mi się komunikat awaria układu hybrydowego,układu ładowania. Dalsza jazda była więc niemożliwa i natychmiast skontaktowałem się z assistance.Obecnie samochód jest w ASO.Awaria części od chłodzenia akumulatorów.Czekam jak narazie tydzień na informacje
1 komentarz
Mazda CX-60