Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymaÅ‚ych terenówek na Å›wiecie. Wrangler kontynuuje tradycjÄ™ znanego z drugiej wojny Å›wiatowej Willysa. W porównaniu do sÄ™dziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmieniÅ‚ swój wyglÄ…d. PowstaÅ‚y trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostÄ™pna na rynku od 2006 roku JK. DziÄ™ki swojej stylistyce i off-roadowym wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciom, samochód staÅ‚ siÄ™ motoryzacyjnÄ… ikonÄ… popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostaÅ‚ prawdziwÄ… terenówkÄ…. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na dziaÅ‚kÄ™. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest maÅ‚o praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale wÅ‚aÅ›nie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

JeÅ›li nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci siÄ™ z obcisÅ‚ymi jeansami ze skórzanÄ… naszywkÄ… na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicÄ™. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz

Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 12,28 m
Długość 4882 mm
Szerokość 1894 mm
Wysokość 1838 mm
Rozstaw osi 3008 mm
Prześwit 242 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1044 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 533 l
KÄ…t natarcia 35,4 stopnie
KÄ…t rampowy 20,2 stopnie
Kąt zejścia 30,7 stopnie
Głębokość brodzenia 762 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5
10,4
l/100 km
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nie wiem kto pisał wcześniejsze opinie, ale powiem krótko: Obojętnie jakie opony mamy założone, czy terenowe czy szosowe. Obojętnie czy jeździmy na 2h czy 4h auto. Poniżej 13-14 litrów bym nie liczył. Miasto: 14-15 litrów przy spokojnej jeździe. Autostrada 140km/h również 12-13 litrów Jedynie gdzie można osiągnąć coś poniżej to droga krajowa 70-90km/h to uda się zejść poniżej 10 litrów. Pomimo spalania, auto daje niesamowitą frajdę z jazdy i szczerze polecam :) Jest to amerykaniec, co prawda ze zmniejszonym silnikiem z 3 litrowego na 2 litrowy doładowany, ale daje rade :) Niektóre względnie szybkie samochody wymiękają i kierowcy mają mocne zdziwienie że taki terenowiec ma taki power :)
8,4
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.2 CRD 200KM 147kW
Przejechałem dopiero 2 tys. km, początkowo na fabrycznych oponach HT i napędzie 2H, teraz na AT i napędzie 4H auto. Na trasie w bardzo gęstym ruchu (przed świętami średnia prędkość 70 km/h) 6,7 litra - rewelacja, Auto pali dosyć dużo w gęstym ruchu miejskim (ok. 10 litrów) i bardzo mało na trasie przy niewielkich prędkościach. Prawdopodobnie przy prędkościach rzędu 140 km/h zacznie dochodzić do głosu aerodynamika.
9,0
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5