Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Hatchback 3d

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w 2017 roku Fiesta VIII generacji jest pod względem stylistycznym bezpośrednią kontynuacją swojej poprzedniczki. Zaprojektowana została w nawiązaniu do wcześniej stosowanej koncepcji „kinetic design”. Po raz pierwszy w historii modelu Fiesta oferowana jest w wersjach –luksusowej: Fiesta Vignale oraz crossover: Fiesta Active. Powstała na płycie podłogowej Ford Global B-Car Platform, dzieląc ja m.in. z Fordem Ka i Ecosport. Fiesta VIII generacji jest od poprzednika jest o 71 mm dłuższa, 12 mm szersza, a jej rozstaw osi zwiększył się o 4 mm, co sprawia, że jej sylwetka jest bardziej dynamiczna. Rozstawy kół również zostały poszerzone – przednich o 30 mm, tylnich o 10 mm, co ma zapewnić większą stabilność na zakrętach. Zapowiedziano cztery wersje modelu – Titanium, luksusową Vignale, sportową ST-Line oraz dla lubiących bezdroża Active. Duże zmiany dotknęły deskę rozdzielczą, którą wyposażono w tablet systemu Sync 3 z ośmiocalowym ekranem. Pozwoliło to zrezygnować z wielu przycisków obsługi systemu. W wersji topowej Fiesta oferowana będzie z systemem audio B&O Play.
czytaj więcej
Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz

Ford Fiesta VIII Hatchback 3d – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4040 mm
Szerokość 1735 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1941 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1783 mm
Wysokość 1476 mm
Rozstaw osi 2493 mm
Rozstaw kół - przód 1523 mm
Rozstaw kół - tył 1490 mm
Prześwit 145 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 960 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 290 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Silnik - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~il Dottore
Ford Fiesta VIII
Hatchback 3d 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Fantastyczny samochodzik! Od razu mówię, że należy do syna, ja tylko czasem pożyczę, ale po 1.5 roku wyrobiłem sobie o nim zdanie. Kupiliśmy ST-line 3d, na maksymalnym wypasie: czarny lakier mica, piękne felgi 17-ki, z ciekawszych dodatków: klima automatyczna, monitor martwego pola, dach panoramiczny, audio Bang&Olufsen (9 głośników + subwoofer, 675W), grzane fotele, kierownica i (jak to u Forda) przednia szyba, tempomat, system antykolizyjny, kamera cofania, czujniki parkingowe z tylu, ciemne szyby z tyłu, system utrzymania na pasie ruchu (to seria), przedni podłokietnik i regulacja lędżwiowa przednich foteli, elektrycznie składane, regulowane i ogrzewane lusterka, bezkluczykowy dostęp i odpalanie z guzika, ekran inforozrywki 8 cali, Apple Car Play, Android Auto, radio DAB, CD player w schowku. Za audio B&O dopłacajcie bez sekundy zastanowienia! Nie jest to 8-my cud świata, raczej po chłodnej stronie mocy (wzmacniacz w klasie D) ale gra głośno, czysto i dość efektownie. Dobry, zwarty bas. Wart swojej ceny. Ale bardziej do disco, techno, może i rocka, niż do mojego folku czy akustycznego jazzu. NIE WARTO dopłacać za nawigację! Jest Android Auto i działa spoko. Jeszcze kilka uwag, które odnoszą się do rzeczy nie ujętych niżej: warto dopłacić za BLIS (kontrolę martwego pola) - system działa i jest pomocny. Utrzymanie na pasie ruchu (seria) - syn się śmieje, że samochód sam się prowadzi. Ogółem: auto jeździ fenomenalnie (o tym niżej), można dobrze je wyposażyć. Z dodatkami tanie nie jest ale przynosi dużo radochy na zakrętach. Jeśli chcecie mieć radochę także na prostej to zamawiajcie mocne silniki!!!
4,6
~Artur
Ford Fiesta VIII
Hatchback 3d 1.0 EcoBoost 140KM 103kW
Auto w prawie maksymalnym wyposażeniu. Audio B&O gra bardzo bardzo dobrze. Tempomat z radarem to świetna sprawa, ogrzewanie kierownicy (w autach tego segmentu ze świecą szukać) super na zimę. Do auta zasadniczo mam tylko 2 uwagi. Trochę zbyt ospała reakcja na gaz w związku z delikatną turbodziurą (mała pojemność silnika) - słaba elastyczność silnika oraz mało miejsca na nogi pasażerów w drugim rzędzie siedzeń.
Ford Fiesta VIII Hatchback 3d