Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy była dobra. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, ochrona pozostałych regionów ciała oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, boczne kurtyny nie zadziałały poprawnie w 100%. Producent jednak zbadał przyczyny problemu i wprowadził poprawki w poszyciu pojazdu, tak aby boczne kurtyny powietrznie działały poprawnie. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń również wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście. System został nagrodzony przez Euro NCAP.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego we wszystkich testach zderzeniowych. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci. Opcjonalnie istnieje możliwość instalacji fotelika w trzecim rzędzie siedzeń. Zintegrowany fotelik jest opcją dla drugiej pozycji środkowego rzędu.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona zapewniona miednicy była słaba. Maska w przewarzającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego, wyjątek stanowił obszar sztywnych filarów przedniej szyby, gdzie odnotowano głównie słabą ochronę. Standard-fit autonomiczny układ hamowania awaryjnego rozpoznaje pieszych i rowerzystów. Euro NCAP rozpocznie ocenę wydajności tej funkcjonalności w 2016 roku. W związku z tym system nie został obecnie nagrodzony.
Wszystkie pakiety bezpieczeństwa oceniane przez Euro NCAP są standardowym wyposażeniem modelu: elektroniczna kontrola stabilności; system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla przednich i tylnych siedzeń, w tym opcjonalne siedzenia trzeciego rzędu; system wspomagający jazdę w pasie ruchu, który ostrzega kierowcę, gdy samochód zbacza z pasa ruchu i automatycznie, w razie potrzeby steruje łagodnie samochód. System wspomagania prędkości, wykorzystuje kamerę cyfrową i mapę, dzięki czemu wskazuje lokalne ograniczenia prędkości. Kierowca może odpowiednio ustawić ogranicznik prędkości, lub system może to zrobić automatycznie. Autonomiczny system hamowania awaryjnego zdobył maksymalną liczbę punktów w testach Euro NCAP dla systemów międzymiastowych. Pomaga on także uniknąć kolizji we wszystkich sytuacjach i dla wszystkich badanych prędkościach.