Podczas zderzenia czołowego kabina dla podróżnych pozostała stabilna. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera zajmującego przednie miejsce.Toyota pokazała, że podobny poziom ochrony zostanie zagwarantowany dla pozostałych pasażerów, zajmujących inne miejsce. Maksymalna ilość punktów została przyznana za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała kierowcy. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich obszarów ciała została oceniona jako dobra. W cięższym teście słupa bocznego nastąpiły komplikacje – poduszka powietrzna kurtynowa została przycięta przez filary przedniej szyby, co zostało uznane za karalne. Podczas testu odczyty wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Fotele i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego.
Podczas zderzenia czołowego testu bariery bocznej ochrona dziecka 3-letniego była wystarczająca. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System jasno informujący kierowce o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera został nagrodzony. Stałe etykiety mówiące o zagrożeniu płynącym a nieodpowiedniego ustawienia fotelika dziecka, względem aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski w przeważającej mierze zapewniał słabą ochronę. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę. Podobnie jak w przypadku obszarów mogących zostać uderzone przez głowę osoby dorosłej.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach, w większości krajów europejskim. System spełnia wymogi Euro NCAP. System przypomnienia o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.