Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia manekina wykazały dobrą ochronę kolan i ud. Toyota wykazała również, że zapewnia taki sam poziom ochrony pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach. Dobry wynik testu zderzenia bocznego - maksymalna liczba punktów. Nieco słabiej jeśli chodzi o bardziej groźne zderzenie ze słupem - ochrona tylko 'marginalna'. Podobnie w przypadku zabezpieczenia przed urazami szyjnego odcinka kręgosłupa w czasie zderzenia od tyłu.
Głowa manekina 3-latka, umieszczonego w foteliku przodem do kierunku jazdy, nie przemieściła się w przód nadmiernie podczas zderzenia czołowego. Głowy obu dzieci były dobrze chronione przez foteliki również w trakcie zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. O niebezpieczeństwie takiego umieszczania fotelika bez wcześniejszej dezaktywacji poduszki informuje trwale przymocowana do osłony przeciwsłonecznej etykieta.
Maska oferuje dobrą ochronę w większości obszarów krytycznych dla głowy dziecka-pieszego. W przypadku dorosłego ocena była przeważnie 'dobra' i 'marginalna'. Podobny wynik jeśli chodzi o ochronę nóg pieszego ze strony zderzaka i krawędzi przedniej.
System stabilizacji pojazdu (ESC) jest standardowym wyposażeniem auta, podobnie jak system przypominający o zapięciu wszystkich pasów bezpieczeństwa.